Uusi 1er hävisi vanhalla Golfille

IS-F

17

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kardaani jyrisee

Ei kai BMW:tä enää lasketa miksikään premium-merkiksi?

• BMW = ei-premium

Ei todellakaan. Eihän se edes enää pääse premium vertailuihin.

• pörhön auto

juu, kyllähän tuollaiset vertailut kertovat ihan kaiken autoista. Voihan kiesus mitä dorkia.

• hehee

Olen huomannut ihmisten sanovan usein esim. tästä BMW:n 1 sarjan autoista seuraavaa:

- liian kallis
      - hirveän ruma
      - liian ahdas

Nämä kyykytysjutut ovat naurettavia, ei kukaan normaali aikuinen enää kyykyttele. Kyllä ne tehtiin joskus 15 v ikäisenä.

= kun ei ole tähän autoon varaa, niin sitten on oman mielen mukaan parempi haukkua. :)

Happamia vai miten se nyt menikään...

Mainioita autoja ajaa kaikki nuo vanhat ja uudet ykköset. Ostaisin heti uuden 120D mallin jos olisi varaa. ;)

• Kolmekaksvitonen

No kyllähän 1-sarja on ominaisuuksiin ja kokoon nähden liian kallis. Kieltämättä keula on aika ruma uudessa mallissa. Takapenkit ovat todella ahtaat. Nämä sanon ihan ilman kateutta, sillä autoni on reilusti 1-sarjaa kalliimpi 325i E90. Ei tämäkään mikään tila-auto ole, mutta huomattavasti tilavampi kuin 1-sarja.

Ei aina kannata syytellä kateudesta jos kertoo faktoja tai mielipiteitä auton ulkonäöstä. Voithan sinäkin käydä vaikka lähimmässä BMW-liikkeessä vertailemassa esim. 1- ja 3-sarjojen sisätiloja. Itselleni ei tulisi mieleenkään maksaa 30 000 euroa moisesta pikkukirpusta. Mutta jokainen tavallaan...

• voi teitä pikkusia
        Kolmekaksvitonen kirjoitti:

No kyllähän 1-sarja on ominaisuuksiin ja kokoon nähden liian kallis. Kieltämättä keula on aika ruma uudessa mallissa. Takapenkit ovat todella ahtaat. Nämä sanon ihan ilman kateutta, sillä autoni on reilusti 1-sarjaa kalliimpi 325i E90. Ei tämäkään mikään tila-auto ole, mutta huomattavasti tilavampi kuin 1-sarja.

Ei aina kannata syytellä kateudesta jos kertoo faktoja tai mielipiteitä auton ulkonäöstä. Voithan sinäkin käydä vaikka lähimmässä BMW-liikkeessä vertailemassa esim. 1- ja 3-sarjojen sisätiloja. Itselleni ei tulisi mieleenkään maksaa 30 000 euroa moisesta pikkukirpusta. Mutta jokainen tavallaan...

Lainaus: "No kyllähän 1-sarja on ominaisuuksiin ja kokoon nähden liian kallis."
        Melko typerä lausahdus, vai onko se auto paras joka on luokassaa isoin??
        Mitähän ominaisuuksia tarkoitat?? Olet varmaankin lukenut joitakin numeraalisia arvoja jotka eivät kerron auton todellisista ominaisuuksista mitään.

• Kolmekaksvitonen
        voi teitä pikkusia kirjoitti:

Lainaus: "No kyllähän 1-sarja on ominaisuuksiin ja kokoon nähden liian kallis."
        Melko typerä lausahdus, vai onko se auto paras joka on luokassaa isoin??
        Mitähän ominaisuuksia tarkoitat?? Olet varmaankin lukenut joitakin numeraalisia arvoja jotka eivät kerron auton todellisista ominaisuuksista mitään.

Kuules poika, olen ajanut 1-sarjalla ja kyllä se aikamoinen hetekka oli 3-sarjaan verrattuna, eikä se ollut läheskään niin miellyttävä maantiellä.

Ei, isoin ei ole paras, mutta mielestäni on typerää maksaa pienestä 1-sarjasta noin suuria summia kun se oikeasti ole hintansa väärti.

Koko kommenttisi oli kaikessa lapsellisuudessaan erittäin huvittava. En minä tarkoituksella sinun unelma-autoa mollannut, mutta nämä asiat voit ihan itse tsekata sitten kun saat ajokortin.

En väitä että 3-sarja on maailman paras, esim. 5-sarja on taas sitä huomattavasti etevämpi.

• pakollinen
        Kolmekaksvitonen kirjoitti:

Kuules poika, olen ajanut 1-sarjalla ja kyllä se aikamoinen hetekka oli 3-sarjaan verrattuna, eikä se ollut läheskään niin miellyttävä maantiellä.

Ei, isoin ei ole paras, mutta mielestäni on typerää maksaa pienestä 1-sarjasta noin suuria summia kun se oikeasti ole hintansa väärti.

Koko kommenttisi oli kaikessa lapsellisuudessaan erittäin huvittava. En minä tarkoituksella sinun unelma-autoa mollannut, mutta nämä asiat voit ihan itse tsekata sitten kun saat ajokortin.

En väitä että 3-sarja on maailman paras, esim. 5-sarja on taas sitä huomattavasti etevämpi.

Oletko ajanut tällä uudella ykkössarjalla?
        Siitä on nimen omaan sanottu, että on (liki) yhtä hyvä ajaa kuin kolmonen.

• ei pakollinen
        pakollinen kirjoitti:

Kuten itse sanoit, liki. Siinä on ero.

• gs birotor
        pakollinen kirjoitti:

Ei pärjää alkuunkaan uudelle 3-sarjalaiselle jos lehtiä on uskominen

• pakollinen
        ei pakollinen kirjoitti:

Kuten itse sanoit, liki. Siinä on ero.

No, kolmossarja on aivan helkutin hyvä ajaa, joten jos uusi ykkönen on liki sitä, niin ei pahemmin valittamista ole.

• bmw535d-

Mitäs tuossa, jos haluaa etuvetoisen niin ostaa Golfin, jos takavetoisen niin bemarin.
      Turha näistä on sen isompaa asiaa lähteä tekemään.

Pieniähän nuo molemmat ovat, mutta jos tarve on yhdelle/kahdelle aikuiselle niin tilaa on riittävästi.

• cyj 735 j777778i

tuo kolopallo pesee kolmosen tiloiltaan,no takapoksi hiukan isompi kolmosessa,tai siis farkku golf pesee tiloiltaan mun ex e39 bemmin

• iso halpa/pieni kall

Voihan wattu, mun Ferrari on niin pieni. Täytyy vaihtaa Golfiin.

• 007_

HIRVEETÄ itkentää, mitä väliä jos 1-serie ei pärjännyt vertailussa. Eihän se edellinenkään malli niissä vertailussa pärjnny yhtälailla, joka juuri itselläni on käytössä. Bemarin 1- serie on semmonen kiesi, jonka haluaa tai sitten ei todellakaan, vertailuista huolimatta, vähän samalla tavalla kun joku haluaa sen Alfaromeo Giulietan tai jonkun muun vähän erikoisemman.

Hölmöt juoksee autokaupoissa pisteiden perässä. Auto ostetaan itseään varten.
      Vissii kaikki VAG kuskit on niiin hurmoksissaan, kun klonkswagen yhtymä ostaa tekniikanmaailma lehdiltä sen vertailun ykkössijan, ja vitu@sti isoimman mainostilan, heti sen kansiaukeman jälkeen...

• osta golf

Halpa hinta ja testaajia miellyttävät joulukuusiledit eivät auta kategoriassa "ajettavuus" kategoriassa "suorituskyky" - jortka BMW vei taas suvereenisti. Jos auton halpa hinta on kriteerinä, osta Golf. Taatusti saat vastinetta rahallesi.

• BMW ei pärjää

Eli Golf on kokonaisuutena parempi ja siinä saa rahalle vastinetta. BMW on kokonaisuutena huono ja ominaisuuksiin nähden ylihintainen. Olen samaa mieltä kanssasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe