Moi!
Vaikeassa tilanteessa puran epätoivoani Teidän kanssa....
Eli kyse on siitä että Rakastamalleni Naiselle ei enää seksi ja erotiikka ole se mitä se oli..olemme n.50 muuten niin onnellinen pari mutta tiettyjen asioiden johdosta ei Naistani enää erotiikka kiinnosta,muuten suhde todella OK!
Eihän se seksi ole se tärkein asia mutta nämäkin pitää ottaa esille.
En ole ikinä harrastanut ns. syrjähyppyjä mutta nyt sieluun sattuu,upea Nainen vieressä mutta mitään ei tapahdu...
Lähinnä kyse siitä että Naiseni ei voi käyttää hormonivalmisteita ym. korvaushoitoa..
En haluaisi pettää ja tuskin sitä tulen tekemäänkään!
Nim:Epätoivoinen
Erotiikka&seksi...
2
335
Vastaukset
- tää on TIETOO
oon 35v. kaveri tumppas toiseen kannikkaan hyvälaatuista testoo ja toiseen pikatestoo. mulla 9on reidet ja pohkeet ihan paskana (kipeet) ku en käy salilla mut joutunu naimaan ihan hurjana. kokeile! viagroista ei oo mihinkään ku mun ex muija oli nymfo. söin sillon kerranki kerralla liuskan,mut hävisin silti. mitään erektio ongelmia mul ei oo koskaan ollu. nää on ihan hurjaa settii.........
- 97yo8y90
ja jatkan vielä. eiköhän viehättävä vaimo näytä hullaannuttavalle ku se sille oikeesti näyttää! piikkiä perseeseeen niin alkaa vaimosikin tuntea itsensä taas nuoreks gimmaks.....! testaa niin tajuat ku akkas posket punottaa erimalliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701