Olen nyt 3kk ajan pelannut lähes joka päivä kenoa 1e panoksella 6,7,8,9,10 tasoilla.
En ole viellä koskaan voittanut kuin vain: 1e tai 10e. Mutta ikinä ei kaikki numerot mene oikein.
Rupeaa jo ärsyttämään,kun koskaan ei voita suuria summia.
Olen vasta viime aikoina katsellut kenon tuloksia useampana päivänä voi olla samoja numeroita
Keno on rahan tuhlausta :/
en ikinä voita kenossa
4
244
Vastaukset
- 14
Ihan sama mullaki, et voita viimene aikona enää yhtä. Heitin pois ton veikkaus kortti ja lopetin veikkaus pelit, muuten aina häviä siinä.
- Ei enää
Samoihin ajatuksiin myös minä olen tullut. Olen pelanut vuosia kenoa 3-5-7-10 tasoilla oikein mitään voittoja saamatta. Suurin voitto on kerran 7-tasolla 50 euroa. Sama koskee porukkakenoa. Nyt se loppu. Keno on vain rahastusta.
- vituttaa vaan
Pelasin noin 6vuoden ajan 10 ja 8 kenoa joka päivä samoilla numeroilla, kerran voitin 100e, max 10 kertaa 10e...tulin järkiini ja lopetin koko veikkauksen rahoittamisen.
- mä vaan
Minäkin tein eilen päätöksen, että lopetan Kenon pelaamisen. Olen pelannut sitä alusta alkaen, eli lähes 10 vuotta, muutaman kerran on tullut kymppi, yleensä olen voittanut vain 50 senttiä. Siis jopa RAY:n peleissäkin voittaa enemmän kuin Kenossa. Ei taida olla ihan rehellistä peliä, joten neuvoisin muitakin lopettamaan. Alan laittamaan mieluummin muutaman euron Lottoon, luulen että sieltä voisi saada joskus muutamia kymppejä tai satasia, mutta Kenossa ei voita mitään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462