Missä päin Raamattua olisi joku kohta missä puhuttaisiin musiikista. En nyt tarkoita mitään Laulujen lauluja tms. vaan jotain missä kerrotaan vähän silloisesta musiikista jne.
Asialla olisi kiire, ja olisin kiitollinen vastauksista sillä pidän aiheesta iltahartauden paikallisen vammaisryhmän kokoontumisen päätteeksi.
Kertokaa
2
148
Vastaukset
- kolpörtööri
Terve
Ehkä helpoiten pääset juttuun menemällä kirjastoon ja ottamalla sieltä esille Aapeli Saarisalon kirjan "Raamatun sanakirja". Siellä on hyvin tarkkaan kerrottu musiikista kohdassa Soitanto.
Itse käytän tuota kirjaa paljon tietolähteenä, on muuten myös myynnissä. Mutta harrastelijan kukkarolle aika kallis. (itse ostin atikvaarioliikkeestä aikanaan) Jos teet srk:lle vapaaehtoisena niin voi löytyä sen kirjastosta myös.
Monen papin peruskirjastoon kuuluva kirja - Esaun jalat
Korinttolaiskirjeissa sanotaan: Joka musiikin pauloihin äityy, hänet Saatana periköön ja kadotuksiin tuomittakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701