Osaako joku sanoa että tarvitseeko muuton yhteydessä ilmoittaa uudelleen tulotiedot?
Kun tähän asuntoon olen saanut asumistukea (olen työtön) ja olen jo toimittanut kassan päivärahapäätöksen jonka perusteella tuki laskettu.
Vai riittääkö että tekee vain hakemuksen uuteen asuntoon, tulotiedot siis edelleen samat, olen työttömänä?
Muutto, tulojen ilmoitus?
5
111
Vastaukset
- 123456...
Käsittääkeni sinun pitää kyllä toimittaa myös tulotiedot kelalle, kun haet uuteen asuntoon asumistukea.
- ap.
Onpas typerä systeemi, kun heillä ne jo on, eivätkä ole muuttuneet. Mahtaakohan riittää jos vien viimeisimmän kassan maksulapun?
Tiedätkö tarvitseeko muita tositteita uudelleen kuskata vai näkeekö edes niiltä koneiltaan jotain? Välillä tuntuu että on aikamoista kyykyttämistä, pyydetään sitä ja tätä vaikka nenän edestä tiedot löytyy.
- -
No ei tarvitse uudelleen toimittaa. Kirjoitat vaan hakemukseen johonkin kohtaan, että tulot ovat ennallaan ja ne voi arvioida edellisen hakemuksen tapaan.
- ap.
Okei, hyvä kiitos. Vien joka tapauksessa hakemuksen itse perille niin otan tuon maksulapun mukaan, tulee ainkin selvitettyä :)
- ap.
Ajattlein tulla ilmoittamaan, että ei tarvinnut uudestaan näyttää päivärahapäätöstä, näkevät kuulemma koneelta. Mukana oli kuitenkin. :)
Eikä tarvinnut muitakaan liitteitä kun kysyin, tietysti uuden asunnon vuokrasopimuksesta kopio.
Että onneksi oli näin kivuton toimenpide :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532