Mistäköhän ihmeestä johtuu, että aivan yhtäkkiä oon alkanut kiinnostuun
naisista sekä henkisellä että fyysisellä tasolla? Oon päälle
kolmekymppinen, pitänyt itseäni aina (avomielisenä) heterona. Pientä
juttua on joskus ollut naisten kanssa (flirttiä, pussailua, pari kertaa
vähän hyväilyä) ja oon ajatellut, että periaatteessa pystyn tunteen
fyysistä vetoa naisiinkin, vaikka en varsinaisesti seksiä loppuun saakka
ole naisen kanssa oikeen osannut kuvitellutkaan.
Olen aina tykännyt miehistä ja vaikka olenkin ollut aina vähän huono
ihastumaan (oon ollut ihastunut/rakastunut vaan pari kertaa elämässäni),
niin oon pitänyt itsestään selvänä, että jos/kun ihastun, se on mies.
Pari kertaa nuorempana oon jotain pienenpientä, ohimenevää ihastusta tuntenut jotain tyttöä kohtaan.
Nyt sitten tapasin miehen, johon rakastuin (ekaa kertaa elämässäni
oikeen kunnolla) ja kihlauduin hiljattain, mutta sitten muutama kk
kihlautumisen jälkeen menin ja ihastuin/rakastuin päätä pahkaa yhteen naiseen! Kesti kauan, että tajusin (myönsin itselleni) että tosiaan olen rakastunut naiseen ja se oli aivan outo tunne.
No nyt sitten se on vähän hälvennyt se tunne sitä yhtä naista kohtaan, mutta ajattelen naisia koko ajan ja kattelen vaan naisia. Oon tällä hetkellä jollain tasolla ihastunut kolmeen eri naiseen ja kattelen monia naisia "sillä silmällä".
Jotenkin on ruvennut miehet ällöttään (ei onneksi oma mies kuitenkaan,
jota edelleen rakastan, mutta myönnettäköön, että en niin intohimoisesti
enää).
Oon tosi kateellinen kaikille naisille, joilla on naisystävä ja roikun
koko ajan netissä kaikissa alan paikoissa ja tutkiskelen uteliaisuuttani lesbojen seuranhakuilmoja.
Valehtelin yhessä paikassa, jossa juttelin vieraiden ihmisten kanssa,
että mulla on naisystävä ja nautin ihan suunnattomasti siitä, että sain
sanoa niin (kuullostaa varmaan, että oon sekoomispisteessä??)
Ja sitten mä nään yhtäkkiä naiset ihan eri silmin kun ennen ja oon
huomannut, että mulla on aika hyvä lesbotutka. Yhtenä päivänä
raitiovaunussa flirttailin yhden naisen kanssa, tuijoteltiin toisiamme
ja hymyiltiin ja vilkuiltiin ja se oli tosi ihanaa (vaikka tää nainen ei
kyllä ollu musta edes yhtään viehättävä, mutta se oli ihanaa kun se flirtti
tapahtu ylipäänsä naisen kanssa, ulkonäöstä viis)
Eli voiko ihminen tosiaan näin myöhäsessä vaiheessa "löytää itsensä" vai
voiko tää olla vaihe?? Kun en tosiaan vielä vaikka vuosi sitten olisi
ikimaailmassa uskonut, jos joku olis tullut sanoon mulle, että mulle
tulee tapahtuu tällasta!! Ja kun en usko siihenkään, että olisin
jotenkin kieltänyt itseni koko ikäni, koska oonhan suhtautunut ihan
avoimesti kaikkeen ja olisin voinut ihan hyvin vaikka sekstata naisen
kanssa, jos vaan olis kiinnostanut, mutta ei ole. Enkä myöskään ole
mistään ahdasmielisistä ympyröistä, vaan mulla on erittäin avaraktseiset
perhe ja suku ja kaverit.
Tiedän, että teini-iässä voi olla tällasia vaiheita, mutta voiko tän
ikäsenä? Tai voiko oikeesti näin yllättäen muuttua biksi/lesboksi? En
viittis jättää miestäni vaan huomatakseni, että ohhoh, enhän mä olekkaan
lepakko, vaan täys hetsku...
Heterosta lepakoksi?
16
910
Vastaukset
- 18+8
tosi vaikea sanoa...ihan kuin se ensimmäinen naiseen rakastuminen olisi avannut jotain kanavia sussa..kai se niinkin voi tapahtua.
Oletko aiemmin miettinyt noita asioita? Tarkoitan että jos et ole ollut rakastunut naiseen niin ei kai sitä ole tarvetta miettiäkään olenko naisista kiinnostunut. Eli ei ole tarvinnut kieltääkään.
Ei kai sekään poissulje mitään, ettet ole tähän mennessä harrastanut naisen kanssa seksiä. Jos siis et ole ollut niihin naisiin joita olet hyväillyt tms. ihastunut/rakastunut niin ei kai se seksikään kiinnosta, luulisin...
Tai ei mua esim. kiinnosta edes hyväily tai suutelu naisen kanssa josta en ole kiinnostunut, saati seksi.
Ehkei ton kaiken perusteella kannata vielä sitä miestä alkaa jättämään. - onkokenut
Olet bi. Tunnusta se ennenkuin lukitset itsesi kaappiin. Sieltä on vaikea päästä pois! Ehkä et sittenkään ole valmis sitoutumaan. Sääli jättää se puoli itsestäsi kokonaan tutkimatta.
- 12+98
Toi sun tarina kuulostaa ihan just mun tarinalta. Mulla ei oo ees ollut ikinä mitään juttuja naisten kanssa ja aina oon pääasiassa ihastunut vaan miehiin. Muutaman kerran jo nuorempanakin kyllä naiseen, mutta ajattelin, että se on ihan normaalia ja jos jonkun persoona on vaan mahtava, niin kyllähän sitä voi ihastua. Mutta nyt sitten 31-vuotiaana mua ei vaan jostain syystä jaksa miehet kiinnostaa enää yhtään. Pelkkä ajatus vakavasta parisuhteesta miehen kanssa saa suunnilleen voimaan pahoin. Ehkä johtuu myös siitä, että mulla on useamman vuoden kestänyt melko vaikea suhde miehen kanssa takana. Ja en halua siihen rumbaan enää ikinä.
Jostain joskus kuulin / luin, että nimenomaan 30-vuoden jälkeen naisilla alkaa usein tulla seksuaalista kiinnostumista naisiin ja mulla on ainakin käynyt just niin. Tai oikeestaan mulle on käynyt niin, että miehet ei enää kiinnosta, toisin kuin ennen tai ainakin melko vähäsessä määrin kiinnostaa enää ja naisten kiinnostavuus on noussut ihan hirvittävästi. Mulla on ollut niin monta suhdetta miesten kanssa aikasemmin, että tuntuu, että se on jo nähty. - 18+8
Ei toi vielä ole mikään ikä käydä kys. prosessia läpi. Ihan tavallista, että naisille tulee tuollaisia tuntemuksia "vasta" siinä vaiheessa, kun on saatu puitteet kuntoon, eli on perhe (lapset) jne. Kaiken kaikkiaan vaikuttaa, että sulla on palikat loksahtelemassa kohdilleen. Sanokoot kuka mitä hyvänsä, mutta ei toinen ihminen saa olla esteenä oman itsen etsinnälle ja löytämiselle, vaikka kuinka olis lupautunut tälle...liiallisista uhrauksista vain katkeroituu eikä se voi olla oikein. Tutki itseesi, ole avoin myös miehellesi.
- ffffff111
Ei se seksuaalisuus kuule mihinkään muutu,. ihminen syntyy jonkinlaiseksi ja sellaisena pysyy. Et sä mikään hetero oo ollutkaan jos naisia himoitset ja tuo bi-sexuaalisuuskin on mielestäni vaan hienompi sana lesbolle/homolle enkä usko, että oikeita bissejä on olemassakaan. Ne on homoja/lesboja, jotka kieltävät itsensä ja siksi ovat vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka haluavat vaan samaa sukupuolta.
- tietävä hetero
Ihminen ei synny joksikin vaan hänen sexuaalisuutensa suuntautuu väärin jossain vaiheessa nuoruutta ja se jää päälle loppu iäksi.
- _Touché_
tietävä hetero kirjoitti:
Ihminen ei synny joksikin vaan hänen sexuaalisuutensa suuntautuu väärin jossain vaiheessa nuoruutta ja se jää päälle loppu iäksi.
Niin onhan se kamalaa kun seksuaalisuus suuntautuu väärin eli heteroksi jossain vaiheessa nuoruutta ja sitten tämä vääryys jää päälle loppuiäksi.
- >50
Tiedättekö miksi aina silloin tällöin tulee vastaan naisia, jotka ovat aivan mielettömän seksikkäitä joka suhteessa, ja joista kuultaa läpi ihmeellinen tyytyväisyys ja elämän valloittajuus...se johtuu siitä, että ne naiset ovat tajunneet, miten ehtymätön voimanlähde toisen naisen läheisyys on. Naisen läheisyys on seerumi joka lähtöön. Oma kokemukseni on, että naiseuteni kasvoi täyteen mittaan vasta toisen naisen kanssa ja se herätti aikanaan huomiota myös lähipiirissä...
- 8+19
Komppaan! Oma kokemukseni: nainen ei riistä toiselta naiselta. Miehille ei koskaan riitä pelkkä läheisyys. Vai kuinka moni mies hyväksyy mukisematta sen, että ollaan vain lähekkäin ja pidetään toista hyvänä ilman, että se johtaisi seksiin. Voihan joku mies suostuakin, mutta jos pääsis lukemaan sen todelliset ajatukset, niin sieltä löytyis laskelmointia. Suostuu siis vain, koska tietää, että se parantaa mahdollisuuksia päästä happy endiin seuraavalla kerralla. Siis ihan loputonta vonkaamista! Mun on hyvä olla naisen kanssa siitä syystä, että mun ei tarvitse tuntea häpeää ja itseinhoa siitä, että olen vastoin tahtoani antanut itsestäni enemmän kuin haluaisin. Paradoksi, jos miettii kuinka suuri kipupiste häpeä on monelle siitä syystä, ettei pysty elämään heteromallin mukaista elämää.
- 12+23
8+19 kirjoitti:
Komppaan! Oma kokemukseni: nainen ei riistä toiselta naiselta. Miehille ei koskaan riitä pelkkä läheisyys. Vai kuinka moni mies hyväksyy mukisematta sen, että ollaan vain lähekkäin ja pidetään toista hyvänä ilman, että se johtaisi seksiin. Voihan joku mies suostuakin, mutta jos pääsis lukemaan sen todelliset ajatukset, niin sieltä löytyis laskelmointia. Suostuu siis vain, koska tietää, että se parantaa mahdollisuuksia päästä happy endiin seuraavalla kerralla. Siis ihan loputonta vonkaamista! Mun on hyvä olla naisen kanssa siitä syystä, että mun ei tarvitse tuntea häpeää ja itseinhoa siitä, että olen vastoin tahtoani antanut itsestäni enemmän kuin haluaisin. Paradoksi, jos miettii kuinka suuri kipupiste häpeä on monelle siitä syystä, ettei pysty elämään heteromallin mukaista elämää.
Mulla oli miehen kanssa juurikin ihan samaa, että joutui usein antamaan seksuaalisesti itsestään enemmän kuin halusi tai jos ei antanut, niin sitten siitä tuli jonkinlaista ainakin alitajuista syyllisyydentunnetta. Tämän takia myös mielestäni naisten väliset suhteet toimivat paremmin. Molemmat rakastaa ja kunnioittaa toista ja toisen kehoa ja tietää missä mennään.
- 9+13
12+23 kirjoitti:
Mulla oli miehen kanssa juurikin ihan samaa, että joutui usein antamaan seksuaalisesti itsestään enemmän kuin halusi tai jos ei antanut, niin sitten siitä tuli jonkinlaista ainakin alitajuista syyllisyydentunnetta. Tämän takia myös mielestäni naisten väliset suhteet toimivat paremmin. Molemmat rakastaa ja kunnioittaa toista ja toisen kehoa ja tietää missä mennään.
Tästä se autuuden kokemus lähtee. Voi olla sinut itsensä kanssa, kun tietää olevansa totuudellinen sekä itselleen että toiselle. Ei mitään syyllisyyttä mistään. Voidaan olla just niin herkkiä aistimaan toisen tunnetiloja kuin ollaan eikä syyllisyyttä tule, koska toinen ei todellakaan vaadi enempää...ei ole mitään peiteltyjä haluja tai saalistusriittejä.
- homom
En usko että yllättäen muuttuu suuntautuminen toiseen päähän asteikkoa, tuosta vain. Kiinnostusta saattaa kuitenkin ilmaantua? Itse olen nuori homo jolla on ollut pari nais "hairahdusta" aikaisemmin, mutta miehistä pidän edelleen enemmän, uskon että vaikka sukupuoli vaikuttaa niin voi erikoisia kiinnostavia yksilöitä löytyä siitä huolimatta, mitä sukupuolta on.
Mutta jos sulla on mukava mies josta pidät, niin pysy ihmeessä sen kanssa jos siltä tuntuu. En sitten osaa sanoa että pitäisikö sinun mennä tutustumaan asioihin vai ei, se on enemmänkin sinun ja miehesi välinen asia :) - ........
Vaiheita ja vaiheita.... ei ole mitään vaiheita tuohon liittyen, tai sitten ihmiset ovat kokoajan vaiheissa jos haluavat siten niistä puhua.
Seksuaalisuus ja se mihin se voi suuntautua on edelleen fluidimainen ja se voi muuttua milloin vain. Koska ihmisen mieli on sellainen mieli, ettei siinä ole mitään muuta pysyvää kuin ainoastaan muuttuvuus.
Voit olla vaikka 60 vuotiaana "hetero" ja vaikka 100 vuotiaana "lesbo"..
Ihmiset...................- Lisäksi vielä.......
se ei silti tarkoita etteikö voisi olla koko elämän ajan vain "lesbo" mitä sekin sitten kullekin ihmiselle tarkoittaakin tai "hetero" tai "bi" tai mikä hyvänsä monista seksuaalisuuden muodoista ja sen suuntautumisista millaisiin ihmisiin ensisijaisesti lankeaa.
Joillekin voi bisseys, heterous tai lesbous tarkoittaa muutakin mitä siihen pieneen sanaan on yritetty änkeä, eli mitä se "pitäisi" tarkoittaa. Se että ihminen lokeroi itsensä johonkin sellaisen sisälle, on yksi maanvaiva kun niiiin monet on jaksanut ihmetellä sitä näissä paikoissa.
Ihminen KYSYY MUILTA MIKÄ SE ON IHMISENÄ(!!!) "Aijaa toi sano mun olevan lesbo, no hyvä tietää, vastaus saatu".
No ei meinaa etteikö voisi pohtia muiden kanssa, koska tietenkin pohtija pohtii sitä kaikkein eniten itsensä kanssa, niinkuin pitääkin. Mutta ettei pohtijalle syntyisi sitä kuvaa, että pitää mahtua johonkin tiettyyn kastin sisällä olevaan ahtaaseen paikkaan missä muut voi sitten hyväksyä hänet.
Anteeksi jos vaikuttaa hyvin "riemastuneelta" tämä teksti mutta hitto sentään...:D - 20+5
Lisäksi vielä....... kirjoitti:
se ei silti tarkoita etteikö voisi olla koko elämän ajan vain "lesbo" mitä sekin sitten kullekin ihmiselle tarkoittaakin tai "hetero" tai "bi" tai mikä hyvänsä monista seksuaalisuuden muodoista ja sen suuntautumisista millaisiin ihmisiin ensisijaisesti lankeaa.
Joillekin voi bisseys, heterous tai lesbous tarkoittaa muutakin mitä siihen pieneen sanaan on yritetty änkeä, eli mitä se "pitäisi" tarkoittaa. Se että ihminen lokeroi itsensä johonkin sellaisen sisälle, on yksi maanvaiva kun niiiin monet on jaksanut ihmetellä sitä näissä paikoissa.
Ihminen KYSYY MUILTA MIKÄ SE ON IHMISENÄ(!!!) "Aijaa toi sano mun olevan lesbo, no hyvä tietää, vastaus saatu".
No ei meinaa etteikö voisi pohtia muiden kanssa, koska tietenkin pohtija pohtii sitä kaikkein eniten itsensä kanssa, niinkuin pitääkin. Mutta ettei pohtijalle syntyisi sitä kuvaa, että pitää mahtua johonkin tiettyyn kastin sisällä olevaan ahtaaseen paikkaan missä muut voi sitten hyväksyä hänet.
Anteeksi jos vaikuttaa hyvin "riemastuneelta" tämä teksti mutta hitto sentään...:DJuuri näin. Plus sitten jos mietitään, kuinka paljon virheellisiä oletuksia ja mielikuvia siitä syntyy, kun joku henkilö nimetään esim lesboksi. Omassa heteroylemmyydentunteessa ennemmin kartetaan koko ihmistä kuin vaivaudutaan ottamaan selvää, mitä toiveita, tarpeita ja odotuksia sen ihmisen sisimpään kätkeytyy. Ei siis haluta ottaa riskiä, että huolellinen kohtaaminen voisikin järisyttää ennakkoluuloja ja paljastaa, että pohjimmiltaan kyse on ihan samanlaisesta ihmisestä, samanlaisine tarpeineen kuin itsekin on.
- Näinkö menee?
Jos sinulla tuntua vetoaa miehiin sekä naisiin niin olet sitten bi.Lesbo tarkoittaa vetoaa vain naisiin eikä miehiin kohdalla mitään tunteiden kanssa.Olin itse bi kauan sitten,koska tunsin aivan vetoaa miehiin ja naisiin kun kiinnostuin näin.Myöhemmin tunteeni muuttunut vain vetoaa naisiin eikä miehiin enää.Voi olla hiukan ihastua miehiin kyllä,mutta en sitä rakastunut.Kuule mitä sydäntäsi sanoo.Olen ajatellut usein asioista,että olisin hetero vaikka naisista sai jotenkin vetoaa mikäli en voisi torjua tai ohjailla itseeni aina olemaan heterona.Olin itse teini-ikäisenä,että kiinnostuin aina pojista mutta huomasin kun tunteeni myös välillä naisiin jotakin..Aluksi torjuin itseeni ja myöhemmin kutenkin vaivannut siksi tulin bi.Ajattelin,että voi joskus olla vaikea olemaan heterona vaikka tuntisi myös naisiin jossain vaiheessa.En olisi naisiin kohdalla ollenkaan tunteita niin olisin vielä hetero näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462