tekopyhä? Minäkö?

eivittu..

tunnen itteni aika paskaks nyt.. Oon itte homo ja nyt tässä näi kävi ilmi et mun yks kaveri/tuttu on myös. Mua rupes kuvottaa asia vaikka oon täysin (tai no ainaki luulin nii..) sujut homouden kans ja muut joita tiedän ni ei mitää iha fine. Onko musta sit kenties tullu pinnalline ja itsekeskeine kun tuo tyyppi on suoraan sanottuna läski ja ruma.. Onks jollai samanmoisii kokemuksii? Ja vedänko itteni hirteen ku oon niin kamala :D

5

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski ja ruma

Taidat salaa pitää siitä kaveristasi/tutustasi ja inhoat itseäsi, kun kauneusihanteet eivät kohtaa sittenkään haaveitasi.

• piutpaut85

Höpön höpön. Mitähän jos kotipsykologi jättäisi sen arviointinsa vain ihan omaan päähänsä.

Ei munkaan miesmaku ole 'läski ja ruma'. Enkä totisesti tykkää 'salaa' kenestäkään läskistä ja rumasta. Kauneusihanteeni löytyy saman katon alta, kuten jo viimeiset muutaman vuotta, ja olen hyvin tyytyväinen sekä siihen ihanteeseeni että itseeni.

• eivittu...

niihänne aina sanoo :DDD vaan kuule eipä se aina noin mene :)

• nipppee

Sama tilanne oli, vuosikausia vanha ystävä joka myöskin 'karhumainen' kertoi minulle olevansa myös homo. Oma miesmaku sensijaan on jotain aivan muuta kuin karhut... ja kaverin miesmaku vuorostaan sama kuin minun eli hoikat pojat.

Vinkkaaminen ja ehdottelu oli vähintäänkin hämmentävää ja rasittavaa, mutta loppui se sitten kun pontevasti sanoin että 'et ole mun tyyppiä siinä mielessä, mutta ystävänä oot oikein hyvä'. Nyt on taas kaveruus kunnossa ja vapautunutta. =)

• Zelection..

Ihan normaalia. Kuulut 99,9% homoista eli pinnallisiin "vartalo merkkaa eniten" ja "kullini sykkii vain komeille" - tyyppeihin. Ihan ymmärrettävää se on kun miehet ovat koko ajan kiimassa ja partnerin on miellytettävä munaa, eikä suinkaan kokonaisuutena ihmisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1191
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      189
      549
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      529
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe