kieryyden, siihen marsuhäkkiin menijät sai rangaistuksen joka oli käänteinen, mutta mitä teki Sebastian tuodessaan tiedon PK-huoneesta, käänsi asian niin että Mikael olikin se syyllinen koska ei alkanut mittaamaan rajojaan ja lähtenyt mukaan "hauskanpitoon" tuskin se asia noin Sebastianille ilmoitettiin.
Lainaus "Isoveli rankaisi marsuhäkkiin omin päin hinkuneita asukkaita käänteisellä rangaistuksella.
Asukkaat olivat aiemmin päivällä menneet omatoimisesti marsuhäkkiin, vaikkei tämä ole sallittua. Isoveli päätti rangaista asukkaita käänteisellä rangaistuksella."
Luulen että Sebastian pohjusti tällä seuraavaa sääntöjen rikkomista porukalla koska niin selvästi ilmaisi asian, nyt tiedetään että marsuhäkkiin ei saa mennä ja koska sitä ei ole sanottu niin pitihän meidän testata, no seuraavaan kertaan asti, mihin hiton seuraavaan??
"marsu- ja lintuhäkkiin meno kiellettiin ilman BB lupaa jo kauden alussa"
Sebastianin tarkoitus onkin näköjään tällä hetkellä saada Mikael menettämään finaaliviikko paikkansa ja saada Janicasta voittaja itse hän on sanonut poistuvansa talosta ennen finaalia. Itse en luota Sebastianiin yhtään olis saanut Salar olla talossa pitempään.
Eilinen kooste näytti taas Sebastianin
1
101
Vastaukset
- Entinen spurgu
Minä luotan Sebastianiin, mutta kehenkään muuhun talon asukkaaseen en luota, en ole luottanut enkä tule luottamaan. Toisaalta miksi pitäisikään luottaa? Tuohan on kilpailu jos mikä ja säännöt jokaisella takaraivossa. On luotava katsojille ja kanssa-asukkaille mahdollisimman hyvä mielikuva itsestään. Olla ystävällinen, avulias, empaattinen, samalla värikäs, mielenkiintoinen ja sosiaalinen kaikin puolin.
Tyhmimmät tekivät arviointivirheen jo alkumetreillä, kuten esimerkiksi Ben. Hän nimittäin otaksui, että lähtemällä sortamaan Sebastiania, hän saisi muutkin mukaansa, ja saikin joitakin , kuren Stefanin, Salarin, Miksun ja Annikan, Amanda kuului ilman muuta joukkoon. Karavaanimatkalla Ben jopa läpän varjolla pahoinpiteli Sebastania retuuttamalla häntä selässään ja vääntämällä "sussunsa" Amandan kanssa Sebastianin jalkaa auton ikkunan välissä.
Luotettavuudesta sen verran vielä, että Beniin ei voi missään asiassa luottaa. Muistammehan kuinka hän äänesti kaveriaan Salaria häätöäänestyksessä. Sanoi "sussulle", että ei kestä enää yhtään tuota Stefania. Stefan vaan mäikkäsi Amandaa ja Benkkua, niinkuin henkensä hädässä. Tuhannen tulimmaista mitä paskaporukkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472