kertokaapas kokemuksia ISS työpaikasta? ja minkälainen palkka?
ISS työnantajana
13
1994
Vastaukset
- maruna
Surkea palkka ja paljon työtä. Aikoinaan tarjottiin minulle paikkaa Iss. Tosin en asu Kokkolassa, mutta kuitenkin. Eivätköhän nuo samat paskapalkat ole joka kaupungin Iss?
Tampereella tuttavan tytär siivoaa koulua. 28 luokkaa plus muut tilat vähän päälle 7e tunti ja työ aika 6 h. On opiskelija. Kannattaa ottaa paikka vuokrafirmasta. Itse olen tehnyt työtä niille nyt 5 v. Vakipaikkaakin tarjottu asiakasfirmoilta, mutta jäänyt vuokrafirmoille. Koska vapaampi olo, voi valita paikat ja työvuorot. Parempi palkka mm. ikälisät työtaustan mukaan jo aloituksessa ja palkka kulloisenkin alan Tes in mukaan. Sairaslomaraha. Lomaraha. Jne. Itse Teen lähinnä moniosaajan työtä.Tämä ei ole minun viestini. EN KOSKAAN KIRJOITA REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ "Maruna", "maruna" tai "maruna_alkuperäinen" suomi.24.fi - palstalla. Jaksan aina REKISTERÖITYÄ sisään palstalle. Tähän kiusaajani, jolla ei ole tunnuksiani, ei pysty. Rekisteröityneellä nimimerkilläni kirjoittamisesta tunnistatte kirjoittajan - juuri minuksi.
Minulla ei ole eikä ole ollut yhtään tuttavaa, tai tuttavan tytärtä, Tampereella. EN OLE MYÖSKÄÄN KOSKAAN OPISKELLUT, TYÖSKENNELLYT TAI EDES ASUNUT TAMPEREELLA.- maruna.
maruna_alkuperainen kirjoitti:
Tämä ei ole minun viestini. EN KOSKAAN KIRJOITA REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ "Maruna", "maruna" tai "maruna_alkuperäinen" suomi.24.fi - palstalla. Jaksan aina REKISTERÖITYÄ sisään palstalle. Tähän kiusaajani, jolla ei ole tunnuksiani, ei pysty. Rekisteröityneellä nimimerkilläni kirjoittamisesta tunnistatte kirjoittajan - juuri minuksi.
Minulla ei ole eikä ole ollut yhtään tuttavaa, tai tuttavan tytärtä, Tampereella. EN OLE MYÖSKÄÄN KOSKAAN OPISKELLUT, TYÖSKENNELLYT TAI EDES ASUNUT TAMPEREELLA.Mitä ja miksi selität?? maruna nimmaria saa käyttää kuka tahansa, eikä se liity sinuun mitenkään. Miksi edes kommentoit? Relaa! Pidä oma rekkarisi hyvänäsi ja anna toisten kirjoitella millä itse haluavat. Ei maruna nimimerkki ole sinun yksin oikeutesi.
- TOSIrealisti Kokkola
maruna. kirjoitti:
Mitä ja miksi selität?? maruna nimmaria saa käyttää kuka tahansa, eikä se liity sinuun mitenkään. Miksi edes kommentoit? Relaa! Pidä oma rekkarisi hyvänäsi ja anna toisten kirjoitella millä itse haluavat. Ei maruna nimimerkki ole sinun yksin oikeutesi.
TR myös luulee paljon asioita nimimerkki omistuksesta netissä
- Ennemmin ISS
kuin jonkun perholaisen kanssa 1000 metrin sisällä.
- juupajuu
No näkeehän sen sairaalan touhussakin. Paikat on niin likasia että huh huh. Aikaa kyllä riittää olla tupakilla.
- issiläinen
polttaako kaikki issiläiset
- Yleinen naurunaihe
Onko uutisissa ollut vesa porkola ollut ISS:llä töissä? Oli kuulemma turva-alan koulutus tällä kokkolan "keskustelu kuninkaalla".
- Oheis faktaa
Kritiikki Facebookin Kokkola-ryhmän linjauksista yltyy:
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/376844/Kritiikki-Facebookin-Kokkola-ryhmän-linjauksista-yltyy
Kehuu kuulemma isoa "kaluaan" feissarimokat sivuston mukaan joten ei taida olla ainakaan "pikkukikkeli" tämä henkilö. Olisikohan täälläkin kirjoitellut "jotain"? - Vittu mikä jätkä
Oheis faktaa kirjoitti:
Kritiikki Facebookin Kokkola-ryhmän linjauksista yltyy:
http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/376844/Kritiikki-Facebookin-Kokkola-ryhmän-linjauksista-yltyy
Kehuu kuulemma isoa "kaluaan" feissarimokat sivuston mukaan joten ei taida olla ainakaan "pikkukikkeli" tämä henkilö. Olisikohan täälläkin kirjoitellut "jotain"?Ei se kaluaan feissarissa muuten esitellyt vaan seksipalstalla ja se luki tuossa:
https://ylilauta.org/satunnainen/31711858
Siellä on linkki palstaan.
- Ei nahkapää kiusaaja
Onko ISS:llä paljon mamu siivoojia? Kiusaako koivuhakalaiset niitä niin etteivät jaksa/uskalla tulla töihin?
- Jiujitsu pelle
Oma lehmä ojassa kirjoitti:
http://www.fi.issworld.com/fi-FI/palvelumme-service/siivouspalvelut
http://www.taloussanomat.fi/uutiskommentit/2014/09/05/siivousalan-maine-vaatii-puhdistusta/201412179/12Tykkääkö porkolan vesa thaimaalaisista "siivoojista"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462