Ryhdy lautasmallia noudattamaan niin saat bonuksena laihtumisen lisäksi terveen elämän !
Tartu tilaisuuteen !
MONIPUOLINEN RUOKAVALIO ( THL ) ON PARAS
9
91
Vastaukset
- late lautas,malli
OLEN OLLUT KOKO IKÄNI LAUTASMALLILLA JA VÄLTTYNYT SIKSI LIHOMASTA PULLALLA ja sokerilla kuten suurin osa vhh sakista, jolla jokaisella on taustalla eriasteiset syömishäiriöt,,jotka taas johtaa sairaisiin dietteihin ja jojoiluun.
- late ja 5 milj.muuta
Parasta on LAUTASMALLI.
Varo sairaiden syömishäirikköiden lanseeraamaa vhh- myrkkydiettiä. - late L
THL:N LAUTASMALLI jatkaa voittokulkuaan TERVETULOA lautasmallin miljoonapäiseen joukkoon.
- lasinpuhaltaja
Kristallinkirkas totuus : Lautasmalli on paras ja turvallisin.
- ___________________.
kummallista että niin terveellinen lautasmalli aiheuttaa noin paljon toistoa.
levy pyörii paikoillaan, onko sekin lautasmallin etuja.
heiluttaako häntä koiraa tässä tapauksessa. - ___________________-
No oli miten tahansa , menen saunaan voitelemaan hiivasienen runtelemaa vulvaani....hei hei
- vhh-ukko
Itse olen vhh:lla ja pärjään hyvin 400 g hh / prt vrk
- Jaksamista arkeen
Kannattaa syödä ihan tavallisesti vältellen perunaa,valkoista riisiä,pastoja,sokeria ja muita höttöjä. Vain vältellen ei tietenkään tarvitse kokonaan kieltäytyä vaan laittaa niitä vihanneksia ja kasviksia lisukkeeksi.
Näkkileipää suosin itse ilman voita että saan kuituja ja sitä on mukava rouskutella.
Muuten tavallista ruokaa ja tärkeintä on annoskoot ja syödä riittävän usein.
Itse 2 tyypin diapeteksen alku ja pohtinut ettei elämäänsä voi rakentaa minkään pekonipihvin varaan sillä siinähän sekoaa pää ja kärsii ihmissuhteista alkaen.
Sopivasti liikuntaa suhteutettuna verensokerin mahdollisimman pieneen heiluntaan eli muistaa ne välipalat(ei tietenkään mars patukoita ;) )
Tsemppiä ja tärkeintä on että asetat itsellesi jonkin tavoitetteen mutta tärkeintähän on että pysyisit terveenä ja sinun rakkaat ihmiset saisivat pitää sinut lähelläsi mahdollisimman pitkään( Työnjohtajastamme ei niin väliä) - late L
LAUTASMALLILLA KOHTI AURINKOISEEN TULEVAISUUTEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462