MONIPUOLINEN RUOKAVALIO ( THL ) ON PARAS

Pekka Ruska

Ryhdy lautasmallia noudattamaan niin saat bonuksena laihtumisen lisäksi terveen elämän !

Tartu tilaisuuteen !

9

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • late lautas,malli

OLEN OLLUT KOKO IKÄNI LAUTASMALLILLA JA VÄLTTYNYT SIKSI LIHOMASTA PULLALLA ja sokerilla kuten suurin osa vhh sakista, jolla jokaisella on taustalla eriasteiset syömishäiriöt,,jotka taas johtaa sairaisiin dietteihin ja jojoiluun.

• late ja 5 milj.muuta

Parasta on LAUTASMALLI.

Varo sairaiden syömishäirikköiden lanseeraamaa vhh- myrkkydiettiä.

• late L

THL:N LAUTASMALLI jatkaa voittokulkuaan TERVETULOA lautasmallin miljoonapäiseen joukkoon.

• lasinpuhaltaja

Kristallinkirkas totuus : Lautasmalli on paras ja turvallisin.

• ___________________.

kummallista että niin terveellinen lautasmalli aiheuttaa noin paljon toistoa.

levy pyörii paikoillaan, onko sekin lautasmallin etuja.

heiluttaako häntä koiraa tässä tapauksessa.

• ___________________-

No oli miten tahansa , menen saunaan voitelemaan hiivasienen runtelemaa vulvaani....hei hei

• vhh-ukko

Itse olen vhh:lla ja pärjään hyvin 400 g hh / prt vrk

• Jaksamista arkeen

Kannattaa syödä ihan tavallisesti vältellen perunaa,valkoista riisiä,pastoja,sokeria ja muita höttöjä. Vain vältellen ei tietenkään tarvitse kokonaan kieltäytyä vaan laittaa niitä vihanneksia ja kasviksia lisukkeeksi.
      Näkkileipää suosin itse ilman voita että saan kuituja ja sitä on mukava rouskutella.

Muuten tavallista ruokaa ja tärkeintä on annoskoot ja syödä riittävän usein.

Itse 2 tyypin diapeteksen alku ja pohtinut ettei elämäänsä voi rakentaa minkään pekonipihvin varaan sillä siinähän sekoaa pää ja kärsii ihmissuhteista alkaen.

Sopivasti liikuntaa suhteutettuna verensokerin mahdollisimman pieneen heiluntaan eli muistaa ne välipalat(ei tietenkään mars patukoita ;) )

Tsemppiä ja tärkeintä on että asetat itsellesi jonkin tavoitetteen mutta tärkeintähän on että pysyisit terveenä ja sinun rakkaat ihmiset saisivat pitää sinut lähelläsi mahdollisimman pitkään( Työnjohtajastamme ei niin väliä)

• late L

LAUTASMALLILLA KOHTI AURINKOISEEN TULEVAISUUTEEN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe