Kirjoittaa hakukenttään muistilaput ja valikoi muistilaput niin tulee tyhjä "etsi kohteesta muistilaput (Windows muistilaput)" muttei sieltä saa uutta tehtyä. Olen hölmistynyt
En saa auki muistilappuja windows 7
6
145
Vastaukset
- ssse2r3r3r
Olette tekin pässejä
- herraenkeli
"Olette tekin pässejä"
Siinähän se oikein "ssse2r3r3r", pässien pässi onkin, jos tietää eikä voi antaa neuvoa! - hmmm....
Taitaa olla väärä...kokeile Käynnistä > Suorita ja kirjoita laatikkoon "stikynot" ja paina OK.
Aukeaako muistilappu ? - kaisa12v:) iloisempi
KIIIITOS!!!!!!!!!!!!!!!
Tuolla stikynotilla aukesi!!!!!
:)- hmmm....
Muistilappujutska on sitten kunnossa.
Kun haet sanalla "muistilaput", niin tuloksiin pitäisi tulla kaksi kohtaa.
Toinen on Tiedostot: Muistilaput (Windowsin muistilaput).
Siitä klikkaamalla avautuu juuri tuo Etsi-toiminto.
Toinen pitäisi olla Ohjelmat: Muistilaput.
Siitä klikkaamalla aukeaa muistilappu.
- .
Miksei vain mennä-->käynnistä-->kaikki ohjelmat-->apuohjelmat ja klikata sieltä?
Tai samalla hiiren oikealla ja valita-->kiinnitä tehtäväpalkkiin? Sieltä se löytyy sitten helpoiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701