eläkelläisten asumistuki?

oinasharka

hevonpaskaa. olemme sairauseläkkeellä avovaimon kanssa jolla ei ole työeläkettä kuin vajaa 10€ /kk ja loppuosa kansaneläkettä sekä takuueläkettä alle 700€/kk. itsellä työeläkettä reilu 900€/kk verojen jälkeen, kansaneläkettä 55€/kk. asumistukea molemmille 60€/kk, vuokra 640€. eli toisen eläke menee lähes kokonaan vuokraan. toimeentulo asiakkaaksi sossuun ei huolita, kiitos takuueläkkeen. haistakoon paskan kelat ja sossut. yhteiskunta ei kannusta ihmisiä että asuisivat saman katon alla, yksinasuvana "tienaa" toisinsanoen paremmin vaikka toinen olisi "posterestante" osoitteessa. kohta näin meillä koska lääkekulut ovat maksukatossa jo tammikuussa, ja ei korvattavia lääkkeitä paljon. sossu ei korvaansa lotkauta niin kauan kun yhteiset tulot ovat niin "suuret". kiitti vaan kaada omaan kuppiis vaan.

6

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve epäterveeläjä.

Älä kitise, teillä on ruhtinaalliset tulot. Lopettakaa helvetissä se lääkkeiden syöminen, niistä ei tule kuin sairaaksi ja kuolee ennen aikojaan. Teillä ei ole sairauksia, korkeintaan elintasosairauksia ja niihin auttaa alkamalla elää terveesti. Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä, poltan tupakkaa, viinaa olen juonut rankastikin ja nain paljon. Mutta reseptillä olevia lääkkeitä ei ole pillerin pilleriä eikä tule. Ettekö ymmärrä että mitä enemmän syötte lääkkeitä sen immuunimmaksi tulette ja sitä enemmän joudutte syömään kaikenlaisiin luulosairauksiin. Lääkärit ja lääkefirmat vedättävät teitä mennen tullen.
      Kokeilkaa huviksenne että pärjäätte ilman lääkkeitäkin. Syökää marjoja joulukuun ajan ja tule kertomaan 1.1.2012 että oletteko hengissä ja kuinka ootte pärjännyt ilman.
      V i t t u että ottaa kuontaloon kaikenmaailman helppouskoiset, että lääkettä pitää olla.

Älä vaan tule sanomaan, että on pakko syödä verenpaine ja sydänlääkkeitä ja verenohennus tms. Ne kaikki on korvattavissa ravinnolla ja liikunnalla. Persehet ylös sohvalta, netin äärestä ja ULOS. Itte olen syönyt viimeisen kymmenen vuoden aikana alle kymmenen aspiriinia hammaskolotukseen joka hoitui hammaslääkärissä ja sen päälle yhden antibioottikuurin.
      Tehkää vaan itsestänne immuuneja lääkkeillä niin kuolette sassimmin kuka vaan kun pöpöt vahvistuvat.

• velttoa touhua

Voi kerpeles että oot heikko luonne kun et jotain hammassärkyä kestä. Kyllä tosimies pärjää hammassäryn kanssa ilman aspiriineja ja hammaslääkäreitä. Sitä varten ne on työkalussa hohtimet joilla voi nykästä hampaan irti ja jos jää vuotoa, niin kaasutoholla lämmittää kuuman raudan jolla sen kyllä tyrehdyttää polttamalla ihan helposi.
        Mitään aspiriineja ja hammaslääkäreitä tarvita.

Sama se on antibiottien kanssa. Homeinen leipä ajaa saman asian, antibiootit ja varsinkin penisilliinihän on hometta.
        Homejuustoa vielä siihen päälle, niin hoituu sekä tulehdus etä paranee laulunääni samalla kertaa.

• hahahaha :D

Hieno trollaus, Hermanni!

• muori kyselee

Paljonkohan olisin saava eläkeläisen asumistukea kun eläkkeeni on kk 1075 €, en tiedä saanko kansaneläkettä, olen hakenut mutta ei ole tullut päätöstä ja paljonko voisin sitä saada. Vuokra asunnostani on 395€ kk. Muita tuloja ei ole eikä säästöjä.

• neljäkymppiä

Minullepa kävi hyvin. Muutin joulukuun alussa toiselle paikkakunnalle. Aikaisempi paikkakunta oli sellainen, jossa maksettiin samasta tulosta (eläkkeestä) enemmän asumistukea kuin nykyisellä paikkakunnalla. Kävin jo hyvissä ajoin kysymässä Kelasta, että keskeytetäänkö tuki. Sanottiin, että asumistuki tulee entisen mukaan kunnes haen asumistukea uudelta paikkakunnalta. Heti joulukuun alussa kävinkin sitten Kelassa. Laskurin mukaan tiesin, että se tuki todella on vähemmän uudella paikkakunnalla. Päätös tuli jo tällä viikolla. Siinä sanottiin, että liikaa maksettua tukea EI peritä takaisin! Ei siis pidä aina haukkua Kelaa, kyllä sieltä mukaviakin päätöksiä tulee!

• Laske itse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe