eli olin ennen tosi paljon yksin ja elin oikeastaan tietokoneella eikä se haitannu yhtään.. sitten kun täytin 18 muutin omilleni ja asunut nyt 2 vuotta yksin. mulla on tyttöystävä joka on tääl to-su koska opiskelee vielä toisella paikkakunnalla eikä voi muuttaa munkaa yhteen kun vasta enskevääl.. kavereiden kanssa vietän aikaa ja käyn koulussa..
nyt ihmettelette varmaan mikä täs on ongelma? no ongelma on se et aina ku tuun tänne kotiin niinä päivinä ku joudun olee yksin niin se on yhtä helvettiä.. ahdistaa koko aja. tuun sisää istun koneelle ja huokasen sit heti parvekkeelle tupakille(tollasta jatkuu tooooosi kaua) sit lähen hakeen jotain ruokaa jostain huoltoasemalta vaikkei oo ees yhtää nälkä.. en saa ees unta vaikka kui väsyny olisin, makaan vaan sängys ja mietin kui perseestä kaikki on(vaikka kaikki on iha hyvi) mikä mua vaivaa? ei mua ennen vaivannu mikään tälläne. enkö voi olla koskaa enää yksin? oonko joku sosiaalinarkkari
yksinäisyys ahdistaa :/
ottaapaaha
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502