Olen nuori yksinäinen nainen. Kavereita löytyy ja muutama ystäväkin jotka pelastavat paljon mutta sisimmässäni koen silti olevani yksinäinen. Kaikki tuntuvat jatkavan elämäänsä, löytävät parisuhteen ja jatkavat elämää, kulkevat kauemmas minusta ja minun elämästäni. Isäni on löytänyt itselleen uuden rakkaan, veljelläni on lapsia ja parisuhde, kavereiden tilanteista puhumattakaan. Mikä minussa on vikana, miksi minä en ansaitse samaa?
Kaipaan vierelleni ihmistä, tarkemmin miestä, jolle minä merkitsen jotain enemmän kuin muut ja joka merkitsee minulle yhtä paljon. En ole kylän kaunein tyttö ja liikakilojakin löytyy muutama mutta peiliin katsoessani en näe mitään niin pahaa etteikö minua voisi pidempäänkin katsella. Olenko sitten luonteeltani niin mätä että minuun ei haluta tutustua sen enempää. Olen tässä muutaman uuden tuttavuuden tavannut ja vaikka molemmat osapuolet ovat tietoisia että kumpikaan ei yritä mitään kaveruutta enempää niin miksi näistä tuttavuuksista saa repimällä repiä keskustelua irti? Olenko minä niin ahdistava ihminen että minun kanssani ei voi edes kaverina keskustella?
Onhan minulla ongelmanikin, keskeneräinen masennuksen hoito, itseluottamuksen puutetta ja ne liikakilot. Mutta niistäkin olisi helpompi selvitä jos olisi joku tukemassa ja auttamassa. On aika rankkaa näin iltaisin kun on aikaa ajatella asioita ja itku tulee eikä ketään joka lohduttaisi.
En tiedä mitä tällä kirjoituksella haen takaa, kommentteja, neuvoja? Kuinka kukaan voi vastata mikä minussa on vialla kun ei tunne minua. Ehkä toivon että tämä helpottaa omaa oloa kun saa vähän purkaa ajatuksia, ja ehkäpä vertaistukea muilta yksinäisiltä, kuka tietää..
Yksinäinen uneton
1
93
Vastaukset
- Man with no name
Hei Jelianna
Mä olen paljon sinua vanhempi mies, mutta taidan yrittää auttaa sinua.
Mä tiedän kyllä mitä on olla masentunut, kun itse olen syönyt masennuslääkkeitä jo vaikka kuinka kauan.
Mulle ainakin on ollut apua paikalisesta mielenterveysyhdistyksestä.
Eilen yhdistyksessä vietettiin itsemurhan tehneiden muistotilaisuutta
ja sytytimme kynttilöitä keskelle kaupunkia erään patsaan juureen.
Mulla on monta kaveria ja tuttua tehnyt itsarin.
Tilaisuuden jälkeen menimme yhdessä kahville. Tuli ihan hieno olo jotenkin :)
Yhdistyksessä on monenlaista toimintaa ja retkiäkin tehdään eri paikkoihin.
Kehotttaisinkin sinua liittymään paikalliseen mt-yhditykseen
sieltä saa vertaistukeakin ja ainakin jonkin sortin kavereita.
Jos masennuksen hoitosi on kesken, pyri saaamaan lisähoitoa.
Vaikutat oikein järkevältä nuorelta naiselta ja uskon että löydät vielä
seurustelulumppaninkin vaikkapa toisesta mielenterveyskuntoutujasta
Tsemppiä
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761383
- 233836
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591