Minut on rokotettu tätä kamalaa H3N2:sta vastaan:
http://www.iltasanomat.fi/terveys/h3n2-virus-kiusaa-tana-talvena/art-1288429759644.html
Ihanaa, minut on nyt suojattu
7
84
Vastaukset
- on se ihanaa
Ihanaa, että sää oot nyt suojass. Mää oon niin onnellinen sun puolest. Rukoillaan ny viel, ettet sitt kuitenki sairastu, vaik vartavasten siihen H3N2:n, joka rulettaa sun puolustukses parast aikaa. Muist ny kuitenki ne D-vitskut, ku tuppaa ne tasot oleen pohjalukemis syyspimeil.
- kömpelö trolli
Milläs nyt suojaudut Henz-litkun ainesosia vastaan? Verisuonihuuhtelullako?
- Sivupers.mies
Jääkää nyt herranne Rokotteen rauhaan ....(orjiksi) ...rauhaan...(orjiksi)...rau (orr..orr.ooorrjjiksi)..tuota ..rauhaan..( orjiksi orjiksi) niin niin tuota..ra-rauhaan...jo.joo joo..Rauhaan.
- astmaneitonen 19
Mäkin käväsin terkkarissa....jotku v...n vapaamatkustajat ku jättää joka vuosi ilmasen piikin ottamatta niin kauheet ku se H3N2 sit levii iha kybäl ja joku pikkuvauva voi vaikka kualla nuhaan...
Mä sit kysäsin silt tertskulta ett voinx mä ottaa useemmankin tuikun kun niitä kerran näytti jääneen yli niin paljon (ku jotkut itsepintaiset paskiaiset haluu et kaik beibit ja mummot kualee joka vuasi heidän levittämäänsä nuhaan). Joo sit se tertsku vaan ett, sen kun otat ja mä olin nuuq åbaut että jezzzz, se oli tiätsä kuin synninpäästö ja autuas vanhurskauttava rippi niinku ihkudaa lol omfg. Mullon kato hirvee suojeluvietti ja mä haluun suojata kaikki nuhalta.
Mä sit siinä heivasin kaikki kuteen nurkkaan ja tertsku työnteli niitä roiskeita sinne ja tänne ja lopulta mussa oli enemmän piikkejä kuin Hellraiserin Pinnheadissa tai Slipknotin Craig "144" Jonesissa.
Nyt on tosi vastuullinen olo. Yeah- Rokoteinhoko?
Tuohan oli vastuullista rokotekriittisyyttä.
Koska kasvat aikuiseksi? - astmaneitonen19
Rokoteinhoko? kirjoitti:
Koska kasvat aikuiseksi?En koskaan mikäli tarkoitat että aikuisuus on yhtä kuin rokoteriippuvuus
- vvnbn
Rokoteinhoko? kirjoitti:
Koska kasvat aikuiseksi?Olen saanut jo kakskytä piikkiä elämäni aikana. Eikö mikään riitä?? Nooa Ukko se vaan siekaili yli ysisataseksi ilman ainuttakaan rokotetta, minä tuskin kymmenesosaakaan siitä, vaikka tiun verran tököttiannoksia on jo pantu ruumiistani terveenä pitämään. Heikoksi on ihmislaji mennyt. mennyt.
Oikeestaan voin olla ihan onnellinen jos niistä paristakymmenestä huolimatta saan elää kohtalaisen terveenä enkä sairastu mihinkään kiduttavaan autoimmuunijuttuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462