Näinkö minullekin kävi?! En olisi vielä vuosi sitten uskonut, puoli vuotta sitten muistan jopa halunneeni, mutta nyt.. seksi tuntuu ällöttävän, yhtään ei tee mieli mitään. Mies vielä haluaa, mutta minusta ajatuskin tökkää. Aiemmin olin vannomassa ikuisen seksin voimaan, nyt ei edes itsetyydytys tunnu houkuttelevalta. Shissos, ja ikää oli..?
No huh!!
Viiskyt vee
1
301
Vastaukset
- Seksiä vanhanakin
Otan osaa... lähes näin kävi minullekin. Tuli vaihdevuodet, hormoonihoidot, ei apua mistään. Seksi ei inhottanut, mutta halut hiipuivat minimiin. Seksiä oli silti, kunnes mies löysi nuoremman ja himokkaamman naisen ja otti minusta eron. Seksi on hänen sanojensa mukaan asia no 1, sen jälkeen tulevat vasta muut, kuten terveys jne.
Näin erilaisia me ihmiset olemme. Nyt olen jo 60 . Silti haluaisin löytää viriilin, mutta minulle sopivamman miehen. Vaan ei tunnu heitä enää olevan tässä ikäluokassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462