Harley davidson siinä on PYÖRÄ!!!

Harley Man

Se on pojat niin että kunnon pyörä maksaa maltaita ja moni haluaisi omistaa oikean pyörän eli Harley Davidsoni. Usein tämä pyörien kalleus aiheuttaa katkeruutta ja kateutta joka sitten valitettavasti purkautuu kovin lapselliseen kuittailuun kyseisistä pyöristä. Minulla ei ole mitään vastaa sitä millä kukin tuolla tiellä tulee vastaan, käsi heilahtaa ja meno jatkuu.

Hyvää alkanutta loppuvuotta kaikille motoristeille: Harley Man.

56

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheIrön

      Vielä enemmän mielipahaa aiheuttavat henkilöt jotka millä tahansa moottoripyörällä elvistelevät. Meilläpäin mies pitää pyörän pystyssä, eikä pyörä miestä.

      • TheIrön

        Mutta Harley Manille tästä vielä vastine:
        Olkoonkon niin, että HD olisi moottoripyörien kuningas, niin moni Harley-kuski haluaisi omistaa kaksipyöräisten kuninkaan eli chopperin. Usein tämä chopperien kalleus aiheuttaa katkeruutta ja kateutta köyhien tai mämmikourien joukossa joka sitten valitettavasti purkautuu kovin lapselliseen kuittailuun kyseisistä moottoripyörää ylemmistä luomuksista.


      • Paljonko tollanen
        TheIrön kirjoitti:

        Mutta Harley Manille tästä vielä vastine:
        Olkoonkon niin, että HD olisi moottoripyörien kuningas, niin moni Harley-kuski haluaisi omistaa kaksipyöräisten kuninkaan eli chopperin. Usein tämä chopperien kalleus aiheuttaa katkeruutta ja kateutta köyhien tai mämmikourien joukossa joka sitten valitettavasti purkautuu kovin lapselliseen kuittailuun kyseisistä moottoripyörää ylemmistä luomuksista.

        stopperi sit oikein maksaa??


    • Mika++

      Vaijerikytkin, hihnaveto, ilmajäähdytys. Ei ei ei.

      Hydraulinen kytkin, keppiveto, nestejäähy, 100 heppaa, 156 Nm vääntöä. Niistä on kunnon pyörä tehty.

      • -redneck-

        Löysät hauikset.


      • Mika++
        -redneck- kirjoitti:

        Löysät hauikset.

        Joo, onneks ei oo sukulaismies. Kyllä muuten hävettäis. Mutta eikö oo komia pyörä. Laittelen näitä viestejä iskeäkseni harrikkapoikia vyön alle. Muitten ei kannata ottaa näitä vakavasti. Mutta tunnistaako joku tuon tuulisuojan?


    • Kardanisti

      On siinä pyörä! On!
      Muistaakseni niitä on jopa kaksi: Etupyörä ja takapyörä.

      Moni haluaisi omistaa ihan minkä moottoripyörän tahansa, mutku ei oo fyffee!

      Yksikin kokovartalodoku sanoi joskus: "On sulla komee pyörä, oikein kateeks käy!"
      "No, olis Sullakin, jos et ryyppäisi kaikkea rahaa heti kun sen sossusta saat."

      >>..valitettavasti purkautuu kovin lapselliseen kuittailuun...

    • Yamaha mies

      Hah ha, mitä eroa on Harrikalla ja 535 Viragolla. Virgosssa sentään on kardaaniveto ja tehoa kuin pienessä kylässä. Lisäksi tyylikkäämpi. Taitaa Harrikka olla kopio Viragosta.

      • viragay

        on kyllä pieni kylä


      • jäläs

        Juu ,kyl 535 virkkune , on se , mut , 750cc on viäl parempi,
        1100cc on jo ihan mahoton pala purtavaks näille
        HD poikaasille. Ja 750-1100 cc ssä on rauta kanki
        veto , niinku olla pittää , eikä mitään singerin (ompelukone)
        räsy nauhoja laiteltu. Voi voi , viälä on iäisyys
        ennenkun pääsee viragon satulaa huilaamaaa ,voi voi. . .
        Mut kyl virago on nätti ja mahottoman hyvä peli.
        Ei tietysti HDlle pärjää (äänessä) mut kuitenkin.


      • viera3ilija
        jäläs kirjoitti:

        Juu ,kyl 535 virkkune , on se , mut , 750cc on viäl parempi,
        1100cc on jo ihan mahoton pala purtavaks näille
        HD poikaasille. Ja 750-1100 cc ssä on rauta kanki
        veto , niinku olla pittää , eikä mitään singerin (ompelukone)
        räsy nauhoja laiteltu. Voi voi , viälä on iäisyys
        ennenkun pääsee viragon satulaa huilaamaaa ,voi voi. . .
        Mut kyl virago on nätti ja mahottoman hyvä peli.
        Ei tietysti HDlle pärjää (äänessä) mut kuitenkin.

        Aika paljon naisia täällä palstalla, kun Viragoa kehutaan monesta suunnasta. Viragon suosion naisten keskuudessa ymmärtää, kun ääni on niin lähellä ompelukonetta.


    • Uskomaton porukka !

      Harley-Davidsonin moottoripyörien omistajat ovat maksaneet niin paljon ajokeistaan, että kulkevat ympäriinsä yhtiön nimellä koristelluissa nahkatakeissa ja parhaimmat tatuoivat yrityksen nimen omaan nahkaansa. Menee kotva ennenkuin oman työnantajani tai sen paremmin minkään muunkaan firman nimi on tatuoituna kenenkään ihoon.

      • Ex hd-mies

        Naiset ja HD-"miehet" eivät ajattele rationaalisesti ja heiltä voi kiskoa tuotteista melkein minkä hinnan hyvänsä. Korkea hinta voi itse asiassa vielä entisestään lisätä tuotteen haluttavuutta.

        Alan lehti kirjoitti (käännös):

        Enää ei ole näin, koska merkistä on tullut hyvin yleinen . eikä sillä ajamista pidetä yksilöllisenä, päinvastoin , HD-kulttuuriin tympääntyneet ja nykyaikaisetiajattelevat eivät kehtaa enää ajaa harleylla.

        Amerikkalainen HD -jälleenmyyjä on tehnyt ohjelman, jossa ostettu pyörä on ensimmäiset 12 kuukautta ilmainen. Vielä senkin jälkeen ostajalla on oikeus perua kauppa ja pyörää varten otettu laina. Rappio on taattu..


      • H-D on jautaa !
        Ex hd-mies kirjoitti:

        Naiset ja HD-"miehet" eivät ajattele rationaalisesti ja heiltä voi kiskoa tuotteista melkein minkä hinnan hyvänsä. Korkea hinta voi itse asiassa vielä entisestään lisätä tuotteen haluttavuutta.

        Alan lehti kirjoitti (käännös):

        Enää ei ole näin, koska merkistä on tullut hyvin yleinen . eikä sillä ajamista pidetä yksilöllisenä, päinvastoin , HD-kulttuuriin tympääntyneet ja nykyaikaisetiajattelevat eivät kehtaa enää ajaa harleylla.

        Amerikkalainen HD -jälleenmyyjä on tehnyt ohjelman, jossa ostettu pyörä on ensimmäiset 12 kuukautta ilmainen. Vielä senkin jälkeen ostajalla on oikeus perua kauppa ja pyörää varten otettu laina. Rappio on taattu..

        Huomattavasti varmempi hankinta on HD t-paita. Turun talouspörssissä alle 10 eur/kpl. Kyllähän siitä kaikki jo näkee, että tallissa on H-D !!!


    • 1ntruder

      Kyllä on inflaatio syönyt hohdon Harri-pyöristä. Joka kulmalla joku kuukkeli seisoo harrikan vieressä ja kehuu sen tyhjäkäyntiääniä. Muuta siinä ei ole kehuttavaa... Netti-moto on ihan täynä myytäviä tusina harrikoita. Sama paska rautakasa jossa vaihtuu vain väri, tankit ja lokarit. Omistajat on sitten laittaneet tuhansia euroja tuunausosiin että erottuisivat harmaasta HD massasta. Ja jotta erottuisi kylällä HD:n omistajaksi, niin nettikaupasta tilataan 50 euron HD t-paitoja joita halpahallissa myydään kympillä! Herätkää HD-omistajat, teitä kusetetaan ihan satasella!!!

      • TheIrön

        Mulla on sellanen HD-takki, erehdyin ostamaan yheltä ameriikanmatkalta. Näin syyspimeällä se on ihan napakka kun käyttää koiraa kusella, pitää tuulta hyvin. Mutta ne HD-sukat mitä Jysk myy, on pirun kestäviä ja lämpösiä, eikä kukaan näe niitä kun ne on jalassa!


    • Eräskin Wanabee

      jolla ei ole edes ajokorttia saati sitten mopedia, kuljeskelee Harley-paidassaan rispectiä saaadakseen! Tän tason porukkaa on ihan aidosti Harleyn omistavat tunaritkin. K-kauppaankin räkästään aina nahkaliivi pälle,että kaikki näkee tässä menee hoodee!

      • .

        Mää oonn nähny BMW takkeja ja muuta himmeliä.


      • Epäilen ettet oo
        . kirjoitti:

        Mää oonn nähny BMW takkeja ja muuta himmeliä.

        pubissa ja uimahallissa nähny ellei se motoristi ole sinne rätkällä tullukki. Japseilla se julistaminen ei ole pakkomielle toisin kuin hoodeilla. Hoodeet ajattelee,että se on ainoa moottoripyörä.


    • puuepeäää

      Kuka vehtaa mitenkin . . . .

    • roolivanki

      Harrikka on Fossiili ja sarvissa roikkujat.... no niin.....

    • HD on...

      epävarman varma valinta.

    • kolkiooiiiuw

      Pitää olla Harrikka kun muillakin on, vaikka ei tajua mp:stä hevon peetä.
      Kiihdytyksessä kuski kiihtyy enemmän ja äänen kuin polkupyörään laitettu pahviräpätti ja se viimeistään paljastaa kuinka laiskasta pyörästä on kysymys.

    • wannapiämcee

      hih, eihän harrikkaa saa edes jättää tyhjäkäynnillä seisomaan. Tärinä vie sen lähimpään ojaan...niinkuin kävi kaverille. No 1897 taisi harley tehdä ekan pyöränsä eikä tuo ole näemmä muuttunut teknisesti paljoakaan niiltä ajoilta. No, toiset tykkää ajella pyörillä, toiset rassata niitä. Monesti HD ihmisen tunnistaa myös mustista käsistään ja repusta jossa varahihnoja.

    • Kummallinen merkki?

      Kuten tuossa joku kirjoittikin: "HD on epävarman varma valinta" pitänee paikkaansa täysin.
      Tämä on helppo päätellä, kun HD:ta jatkuvasti mainostetaan tällä palstalla; kehutaan vähän väliä ja HD:n omistajat haukkuvat muita merkkejä ja niillä ajavia kuskeja.

      Ihan selvästi näkee että vikaa on jossain. Ja paljon!

      Joka paikassa toitetaan HD sita ja HD tätä. On takkeja, T-paitoja, vöitä, henkseleitä, pinssejä, tarroja autossa, koiran talutushihna jne. jne. Ihan mitä vaan että saa tuoda esiin sen että "minulla on HD".

      Jo nyt alkaa näkyy merkkejä siitä, että koko tuo HD-vouhotus alkaa kärsimään inflaatiosta; moni on vaihtanut HD:nsa johonkin toiseen merkkiin ja em. releet nakattu vintiin taikka kirppariin.

      Minulla on ollut prätkiä useita ja eri merkkejä vuosien varrella, mutta kertaakaan en ole ostanut mitään oheistuotteita, kuten tuossa jo edellä mainitsin.

      Minä ajan vaan......

      • TheIrön

        Ai HD:a kehutaan tällä palstalla? Ou jee. Sä vaan ajat? Lopeta se ajaminenkin, tolla havaintokyvyllä oot vaaraks muille ja itsellesi.


      • Osu ja upposi
        TheIrön kirjoitti:

        Ai HD:a kehutaan tällä palstalla? Ou jee. Sä vaan ajat? Lopeta se ajaminenkin, tolla havaintokyvyllä oot vaaraks muille ja itsellesi.

        näköjään.

        Heh-heh.


    • Vespa-poika

      Kyllä se kuule niin on että Vespa, se on jotain. Viime kesänä kioskin edessä oli Harrikka kaveri. Sellainen 170 centtiä pitkä ja paino varmaankin sama ja tukka häipynyt kokonaan. Yritti siinä iskeä 2-kymppistä tyttöä joka oli ollut minun luokallani koulussa. Tyttö oli hyvin vaivautunut tilanteesta. Kun potkaisin Vespan käyntiin, niin kysyi josko ottaisin kyytiin. Pelastin siinä tyttlelin tämän kehonkasvattajan typeriltä jutuilta ja kurvailtiin Vespalla pois. Jäi kaveri suu auki katsomaan. Varmaan ajelee hänkin jo Vespalla.

      • Teijoliininne

        Mulla on HD:n kengät. Ne on kyllä ihan mukavat ajokengät. Ai niin, Kawasakilla ajelen, en HD:lla. Tuota HD-vaate ja -tilpehöörimäärää olen itsekin ihmetellyt, mutta kukin tavallaan. Toivottavasti ovat edes hintansa arvoisia. Ja HD:n voisin joskus ostaakin, mutta kovinkaan montaa siedettävän näköistä ei ole vastaan tullut.


    • ihana sika

      Oliko tämä se pyörä jossa mäntä käy yläkuolokohdassa aina joka tolpanvälissä

    • Harley!!

      Harley Davidson on pyörä joka aiheuttaa valtavasti huomiota meni sillä mihin maan kolkkaan tahansa, minusta on ainakin hauskaa olla keskipisteenä ja ihmisten katseiden kohteena. Olen todella ylpeä omasta Harley Davidsonista ja odotan innolla alkavaa ajokautta. Mikään muu merkki ei anna yhtäpaljon kuin Harley!

    • NNeeker eeiii

      Täytyy olla lavastus, eihän noita vempeleitä myydä murjaaneille amerikassa, HDpelleilyn ideologiaanhan kuuluu oleellisesti rasismi.

      • TheIrön

        Jenkeissä ainakin ollut 60-luvulta lähtien mustien moottoripyöräkerhoja, joilla HD:n baggeria enimmäkseen kalustona. Ja nykyään noita kerhoja on ympäri maailmaa, mustia, valkoisia, aasialaisia, erikseen ja sekaisin
        BTW, montako kikkopäätä näit viime kesänä japsipyörän selässä?
        Tai oletko tullut ollenkaan ajatelleeksi..äh, tyhmä kysymys.


    • HDhdHDhd

      HD on elämäni ja sille te ette voi mitään! Pyöräni on todella arvokas ja olen siitä hiton ylpeä!

      • Itse olisin ylpeä

        ennemmin hyvistä teoista kuin materiasta...


      • TheIrön
        Itse olisin ylpeä kirjoitti:

        ennemmin hyvistä teoista kuin materiasta...

        Olisit? Eli et oo saanu vielä aikaseks?


    • .

      Heppu nostaa omia juttujaan..jatkuvasti

    • Har Har Harley

      Niin kyllä heppu kyllä asiaa kirjoittaa ja mikäs siinä on juttujaan nostaa kun omistaa todellisen aarteen eli HARLEY DAVIDSONIN, jonka muuten itsekkin omistan ja ylpeä olen pyörästäni ja siitä että olen sen saanut aikaiseksi.

    • <3 H-d <3

      Se on noissa hauskaa, että kovan äänen perusteella maallikot luulevat H-D:n myös kulkevan... Mehän tiedämme että jo kohtuutehokas autokin jättää amerikan-unelman puremaan pölyä. Mutta jos näyttäminen on tärkeämpää kuin pyöräily, niin siitä vaan - Just Show No Go !

      • hosuyaka

        joka tolpanvälissä lyövät kaksi mäntää viimeistään paljastavat äänineen, kuinka laiskasta pyörästä on kysymys.


    • .

      Mitä sitten ???

    • HD on elämäni!

      Miten tänne meidän Harley Davidson palstalle onkaan eksynyt näinkin paljon negatiivistä ja kateellista porukkaa? Saanko kysyä että mitä te haette täältä meidän palstalta? En minäkään ala riehumaan teidän Honda palstoilla? Itseasiassa en ole siellä vielä kertaakaan edes käynyt.....miksi olisin?

      • Harleyilla ennen

        ajaneita on alkanut heräilemään unestaan ja viimeinkin tunnustamaan,mitä paskoja nuo pyöränsä oikeasti ovat. Moni on siirtynyt japsicruisereihin koska ne ovat kaikella tavalla parempia pyöriä kun nuo rakkineet joita merkkinsä takia ostetaan. Japsipyörällä ajetaan ajamisen ilosta eikä huonon itsetunnon takia.


    • Everneverhd

      Kummastelin kyllä hd:n laatua kun lueskelin clubin foorumia jossa uudehkotkin pelit
      konstailee eikä edes huollossa ole saaneet pyörää kuntoon,lueskelkaa sieltä
      ihan aitoja ongelmia laadun suhteen ja pätevän tuntuista apuakin siellä tarjolla.

      • mielipide jokaisella

        Kyllä näin on. Harley on muodostunut addiktoivaksi brändiksi joka voimakkaasti jakaa tunteeseen ja mielikuvaan perustuvia ajatuksia puolesta ja vastaan. Brotherhood on erittäin vahva, paljon vahvempi kuin Hondamiehillä keskimäärin, paitti tuuttimiehillä joista aika moni on nykysellään Harleyhenkilöitä. Se fiilinki siinä maksaa ja sitä ei vaan saa muulla kuin kasvamalla siihen, pääsy edes aloittamaan edellyttää HD:n omistamista. Kaikki eivät silti tajua sitä yhteenkuuluvaisuutta, lauma luo turvaa ja sitä kautta hyvän mielen, näin se vaan on. Karmein porukka minkä kokkareissa oon ollu oli GW kokoontuminen. Silkkisolmiot ja rolexit kilisten tuijoteltiin persaukista tavallista päivätöissä kayvää motskaripoikaa joka tuli kattelemaan oliskos tommonen Honda vaikka seuraava hankinta. No ei ollu, duunasin vanhasta rottakopterin ja hengailin HD talleilla aikani. Respektiä tuli ja ei ne poijjaat hermostunu vaikka kerran ryssäpyörällä piipahdin kokkareissa. Samanlaisia moottoripyöriä ne lopulta kumminkin on, istutaan ja ajetaan persreikä johonkin suuntaan. Onneksi suomessakin osataan duunata pyöriä, parannella niitä ja muokata mieleisekseen, kuka mitenkin. Vaikka sitten allright tarralla jos ei muuta.


      • TheIrön
        mielipide jokaisella kirjoitti:

        Kyllä näin on. Harley on muodostunut addiktoivaksi brändiksi joka voimakkaasti jakaa tunteeseen ja mielikuvaan perustuvia ajatuksia puolesta ja vastaan. Brotherhood on erittäin vahva, paljon vahvempi kuin Hondamiehillä keskimäärin, paitti tuuttimiehillä joista aika moni on nykysellään Harleyhenkilöitä. Se fiilinki siinä maksaa ja sitä ei vaan saa muulla kuin kasvamalla siihen, pääsy edes aloittamaan edellyttää HD:n omistamista. Kaikki eivät silti tajua sitä yhteenkuuluvaisuutta, lauma luo turvaa ja sitä kautta hyvän mielen, näin se vaan on. Karmein porukka minkä kokkareissa oon ollu oli GW kokoontuminen. Silkkisolmiot ja rolexit kilisten tuijoteltiin persaukista tavallista päivätöissä kayvää motskaripoikaa joka tuli kattelemaan oliskos tommonen Honda vaikka seuraava hankinta. No ei ollu, duunasin vanhasta rottakopterin ja hengailin HD talleilla aikani. Respektiä tuli ja ei ne poijjaat hermostunu vaikka kerran ryssäpyörällä piipahdin kokkareissa. Samanlaisia moottoripyöriä ne lopulta kumminkin on, istutaan ja ajetaan persreikä johonkin suuntaan. Onneksi suomessakin osataan duunata pyöriä, parannella niitä ja muokata mieleisekseen, kuka mitenkin. Vaikka sitten allright tarralla jos ei muuta.

        Vidut yhteenkuuluta. Nykyään kuka tahansa lähiönarkkari voi ostaa harrikan osamaksulla, jos on vähänkin luottotietoa. Tai joku sieluton ökyporsas joka myisi vaikka omat lapsensa ihmissyöjälle kauppahinnan ollessa sopiva, voi ruveta viikonloppubikeriksi kun on vahva brändi alla, eikä tarvitse enää pelätä leimautuvansa työläiseksi. Myös muulle epäluotettavalle taholle on suotu mahdollisuus hankkia ikioma harrikka. Onneksi tien päällä näkyy vielä vanhan liiton ukkoa, joille itsensä ylentäminen jää lapsenmielisen ja kovaäänisen hauskanpidon alle. Näillä henkilöillä myös kyky olla ylpeä olematta ylimielinen.
        Turha tätä touhua on selittää sille joka ei ymmärrä, puhumattakaan näiden romujen kanssa touhuavalle, joka on ymmärtänyt koko homman väärin.
        Minä ainakin olen ikuinen pikkupoika, ja sille te itkijäeukot ette voi yhtään mitään! Ajan sellaisilla paukkuraudoilla kun minua huvittaa! Niin!


      • Ex Köröttelijä
        TheIrön kirjoitti:

        Vidut yhteenkuuluta. Nykyään kuka tahansa lähiönarkkari voi ostaa harrikan osamaksulla, jos on vähänkin luottotietoa. Tai joku sieluton ökyporsas joka myisi vaikka omat lapsensa ihmissyöjälle kauppahinnan ollessa sopiva, voi ruveta viikonloppubikeriksi kun on vahva brändi alla, eikä tarvitse enää pelätä leimautuvansa työläiseksi. Myös muulle epäluotettavalle taholle on suotu mahdollisuus hankkia ikioma harrikka. Onneksi tien päällä näkyy vielä vanhan liiton ukkoa, joille itsensä ylentäminen jää lapsenmielisen ja kovaäänisen hauskanpidon alle. Näillä henkilöillä myös kyky olla ylpeä olematta ylimielinen.
        Turha tätä touhua on selittää sille joka ei ymmärrä, puhumattakaan näiden romujen kanssa touhuavalle, joka on ymmärtänyt koko homman väärin.
        Minä ainakin olen ikuinen pikkupoika, ja sille te itkijäeukot ette voi yhtään mitään! Ajan sellaisilla paukkuraudoilla kun minua huvittaa! Niin!

        Pakko taas kysyä,ovatko maamoottorit tuttuja?Vinkuuko rälläkkä ja poimitaanko hedelmiä rakkauden puusta?Jos näin oot orggis Irön ja ois kiva jutskata,vaikka mopot ääripäistä olivatkin!


      • mielipide kullaki
        Ex Köröttelijä kirjoitti:

        Pakko taas kysyä,ovatko maamoottorit tuttuja?Vinkuuko rälläkkä ja poimitaanko hedelmiä rakkauden puusta?Jos näin oot orggis Irön ja ois kiva jutskata,vaikka mopot ääripäistä olivatkin!

        Pakko vastata, paatissa Olympia ollu jo vuoskaupalla ja toisessa Bernhard työn alla. Rälläkkä vinku muitten seassa viel äsken. Lumikuorma taitaa vähän putsata rakkauden puita just näinä päivinä. Kyyl vauhtipyörä pitää vauhdin ja maantien tasasena. Tiedä ny sitte mitä se irön meinaa. Kakaroitten purjejollaa fiksailin tallin perillä että sais sen pois tieltä ja pääsin ropeltaa kaks ja kolmepyöräsiä. Enkä tarkota äänenvaimentimen kiillottamista ;' )


      • TheIrön
        Ex Köröttelijä kirjoitti:

        Pakko taas kysyä,ovatko maamoottorit tuttuja?Vinkuuko rälläkkä ja poimitaanko hedelmiä rakkauden puusta?Jos näin oot orggis Irön ja ois kiva jutskata,vaikka mopot ääripäistä olivatkin!

        Oon se minä vieläkin. Olen lopettanut siemenen kylvön. Ei tässä pääse muuten ikinä baanalle. Aina saa kantaa salmiakkia ja rautapillereitä selkä vääränä kun emäntä on siunatussa tilassa. Kävellen pitää mennä. Ei ole satulalaukkua. Sitten on vaipat loppu ja taas mennä kauppaan. Sitten ne harrastaa ja ne pitää viedä harrastamaan tai kaverin tykö. Ei saa ottaa paukkuraudan kyytiin. Pitää viedä autolla. Kiire. Ja sitten töihin. Ei saa ottaa paukkuraudan kyytiin. Autolla päiväkotiin viedä ja hakea ennen töitä ja jälkeen.


    • Ihan kiva

      Kyllä HD:t on ihan kivoja pyöriä, varsinkin vanhemmat. Mullakin oli taannoin rautapää, Shoveli ja lopuksi Evo-Softail, eikä niistä jäänyt mitään ikäviä muistoja, päinvastoin.

      Nykyään ajelen kaksilitraisella väinöllä, se on fiilispohjilta vienyt toistaiseksi pisimmän korren prätkistä, joita mulla on ollut toista kymmentä vuotta.

      Hyvää kevään odotusta kaikille.

    • dollari2

      Kaikista kiinamopon omistajista tulee harrikan omistajia, jos massi on kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe