Ei mahda mitään!
Alle 190cm on persejalka
26
198
Vastaukset
- 207/135kg
Alle 200cm on persejalka.
- 189cm persejalka
Totta sekin. Nöyrryn persejalaksi.
- X-man.1
Yli 180cm on itsestään liikoja kuvitteleva hujoppi eli lipputanko.
- Komea ja avoin kundi
Komean miehen mitta 180kg. Kateellisten käppänöiden ei kannata siitä tosiseikasta provosoitua. Aina voi treenata lihaksia mutta pituutta ei voi ostaa.
- Komea ja avoin kundi
Komea ja avoin kundi kirjoitti:
Komean miehen mitta 180kg. Kateellisten käppänöiden ei kannata siitä tosiseikasta provosoitua. Aina voi treenata lihaksia mutta pituutta ei voi ostaa.
Hus :D ha hahaa piti laittaa 180cm.. :DD
Itse olen 185cm pitkä,komea ja avoin mutta myös sopusuhtaisen bodikas kundi. - tjeh tjeh tjeh:)
Komea ja avoin kundi kirjoitti:
Hus :D ha hahaa piti laittaa 180cm.. :DD
Itse olen 185cm pitkä,komea ja avoin mutta myös sopusuhtaisen bodikas kundi.eikös se ole 190cm vasta miehen mitta ja yli 100kg?;)
- Ei-kirahvi
tjeh tjeh tjeh:) kirjoitti:
eikös se ole 190cm vasta miehen mitta ja yli 100kg?;)
No en nyt tiedä niistä kirahveista sitten... :D
- iso sälli
Ei-kirahvi kirjoitti:
No en nyt tiedä niistä kirahveista sitten... :D
Kirahvin mitta on päälle 220cm ja persejalan alle 180cm. Suosittelen persejaloille syömään pottua ja ristimään kädet siinä toivossa, että kasvavat edes miehenpuolikkaiksi.
- olet luuseri
iso sälli kirjoitti:
Kirahvin mitta on päälle 220cm ja persejalan alle 180cm. Suosittelen persejaloille syömään pottua ja ristimään kädet siinä toivossa, että kasvavat edes miehenpuolikkaiksi.
Niinhän se on että pitää olemattomalla pituudellaan yrittää päteä kun ei ole mitään muutakaan.
Tuollainen pituuteen tuijottaminen on huonolla itsetunnolla varustettujen pikkupoikien hommia.
- ripulinen kyrpä
Vuan minä ku se polokasin mopon uamusella käyntiin ni johan siin ol immeisillä ihmettelemistä ku sitte rämmäytin liiterin seinään! Vuan ei sua kertoa äiteelle ku solihvieteristä män etuvanne kieroon.
- 171cm
Alle 170cm on persejalka. Mutta mitäpä ihminen sille mahtaa jos sattuu geenien takia jäämään pieneksi.
- 192cm ja 17cm
kyllä persejalkaisuuden määritelmä on alle 190cm.
- 207/135
Jos on alle 205cm, silloin on persjalka.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Jos on ripulinen k y r p ä perseessä, niin silloin on persejalka.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Tuleeko se ripuli siitä k y r v ä s t ä vaiko siitä perseestä?
- mun nainen tietää
190cm on kukkakeppi.
tosimiehen mitta on 180.- Haahhahhaa
Sun nainen saa 190cm miedhen kookasta qullii, mutta sinä et tajua.
- 188cm
Optimi on 188cm.
- Optimoitseva
Optimi on se, että sut luokitellaan persejalaksi.
- 2metriimiehenmitta
2 metriset saa naisia,190 cm vetää käteen ja saa korkeintaan miestä,180cm ei saa mitään muuta kuin snagarilla turpaan!
- Juipit uhoaa :)
Otetaanko matsi sitten?
Kerro aika ja paikka? Voin todistaa sulle että neiti 2 metrinen saa itse turpiinsa.
Et pärjää pituudella vaikka kuinka uhoaisit, painan itse 140kg ja teen susta
vaikka koiranruokaa.
[email protected]
T: 180cm
- kakkainen mitta
mulla on pituus 170cm, mutta kulli 20cm, mitattuna persereijästä, niin eikös mun hyötypituus ole 190cm, eli en ole persejalka?
- totuus.
taitaa ne persejalat löytyä sieltä alle 175cm
- NocandoOopoo
totuus. kirjoitti:
Alle 180cm on auttamattomasti multipersejalka.
- NocandoOopoo
totuus. kirjoitti:
Alle 180cm on auttamattomasti multipersejalka.
- ES(ari) Jonne
Jos et juo ES niin olet persejalka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611