Omppua mun kanssa.Kyllä tästä sulle riittää ja niille muillekki.Hyviä unia rakas mussukkani.Olet maailman ihanin outo otukseni.
Tuutko rakas syömään
15
189
Vastaukset
- KS
Ok
- outoinein otus
Onhan se kypsä tällä kertaa:) En ole kenekään sun voisin olla ihan mielelläni. Olet myös ihana hyvää yötä:)
- ed
Viestisi sai hymyilemään ja tuli jotenkin levoton olo:)
- kurret tykkää
Anna omppus oraville, niin menee parempiin suihin
- ap.
No on mulla olutta ja makkaraaki,jos kelpaa?Mutta,kun pitäs vähän laihduttaa :))
- nirsona
ap. kirjoitti:
No on mulla olutta ja makkaraaki,jos kelpaa?Mutta,kun pitäs vähän laihduttaa :))
Sen kun syöt makkaras ja juot olues ihan itse =P
- eiap mut ihme hyypiö
nirsona kirjoitti:
Sen kun syöt makkaras ja juot olues ihan itse =P
On se jumalauta kun täytyy tulla tänne aukoon. Miksi sää luet näitä?
- mussukkasi m........
Kauniita unia ,yhdeltä mussukkaiselta
yhdelle - outoinen otus
Olet ihan hyvä sellaisena muutenhan luut kolisisivat yhteen:) Miten muistaisin sun kertoneen olevasi vegaani:)
- AP.
Kyllä minä syön AITOA LIHAA
- yks otus
AP. kirjoitti:
Ihmistä ei ole kasvissyöjäks tarkoitettu, nih ja iso raavas mies tarvii kunnon evästä
- outoinen otus
AP. kirjoitti:
Syö ihan mitä haluat.:) olet ihana jokatapauksessa.
- mnäpäs
AP. kirjoitti:
syön raakaa lihaa.
Syön mä kyllä omenoitakin
raakana ja on ne hyviä paistettunakin,
sipulia ja maksaa mukaan.
- Magic night
En ole kenenkään ainakaan vielä ;) Parhaita unia sinullekin
http://www.youtube.com/watch?v=hmGQ5SlazJA&feature=related - ISO IKÄVÄ SUA!
Tässä näet "telepatiamme" Tämä on yksi "lempari" biiseistäni. Kiitos!, että laitoit. Ajattelin ihanaa ja suloista sinua koko biisin ajan. PussHali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462