ja missä miten? Haluisin mennä nukkumaan oikein hyvällä fiiliksellä :)
naiselle
http://www.youtube.com/watch?v=9qbvXNgVbzk&feature=related
No millonka me
18
205
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,
uskalla kysyy siltä iteltään niin naiselleki tulee parempi fiilis;) eihän tästä tiedä kelle on
- ap
no kun monta kertaa sanottu, että täällä jos jossain vois sopia jotain, kun ei sitä muuta ole.. jos hän siis oli täällä :S
- Sama kysymys
kuin ap:lla :)
- me te he
osta sille naiselles kiikarit, nii näätte molemmat toisenne
vois tuijotella tähtiin ja silmiin
tsouktsouk- -niinpä-
Samaa mieltä, vaik tähtiä varten pitää olla jo kaukoputki jos mielii oikein hyvin nähdä :)
- milloin haluat
Ihan milloin sulle sopii, tällä viikolla? Ja paikalla ei ole väliä ihan missään vaan. Törmätäänkö vaikka "sattumalta" lähikaupassa :) Mun täytyy kuitenkin tietää etukäteen etten törmää suhun hiukset hapsoittaen, voisit vielä pelästyä.
- ap
siwa on mun lähikauppa, mutta hän ei tiedä missä asun, enkä minä tiedä missä hän asuu
- ei ollut mulle
Seuraavassa elämässä :D
- olisitpasesinä
jos sulle sopis sitten torstaina? :)
- Kyllä lähtee
Ompa persoonallinen aloitus. Hehhehe!
- voisimpaollakinminä
Eikös me jo sovittu huomenissa iltapäivällä palaavamme erääseen asiaan?
Niitä kauniita unia toivotan. - -ei tietoo-
Jaa, mene ja tiedä - ei voi tietää...Olisin laittanu sulle jotain Lenny K:n musaa jos oisin osannu linkittää...
- ELÄMÄ ON KAUNIS!
Oliko se seuraavassa elämässä? Mulle vois käydä jo tässä kuluvassa "taaperruksessa tai kujanjuoksussa, jota elämäksi kutsutaan"...hihhih!
- Elämä on PASKAA!!
Mun kohdalla se on oikeasti seuraavassa elämässä. Tässä elämässä se on jo myöhäistä. Mä olen jo liian vanha kelvatakseni yhdellekään miehelle, kun en ole alle 40v. :D :D :D :D
- taapertelija
Joo ehdottamasti kannattaa tavata tässä taaperruksessa.
- kujalta
Nyt juosten kujaa pitkin petiin.
- 420.
Olen Bob asiantuntija ja tuo ei ole Bob Marleyta. :D
http://www.youtube.com/watch?v=JREcKmXDeAs- tiedän
senkin 4:20:nen. alkuperäinen on paras kuitenkin johnny nashilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462