http://yle.fi/alueet/turku/2011/11/tee_oma_mainosvideo_tyonhakuun_3049612.html
Tästä tulee varmaan seuraava pakollinen velvoite kaikille pitkäaikais työttömille.
Eikös ne ole vaatineet pitkäaikais työttömiltä tätä kirjallista cv:tä tähän saakka ?
Saas nähdä milloin TYP toimistot alkaa pakottaan työttömät tekemään tällaisia itsenä mainostamis videoita ja ne sitten ladataan nettiin kaikkien työvoimatoimiston sivuille linkkinä työantajan nähtäväksi.
Varmaan alkavat hankkimaan videokameroita ja vaativat työttömiä alistumaan taas uuteen kyykytykseen.
Minä en ole kortistossa, mutta olen siellä ollut, joten ei tällainen tuntuisi mitenkään mukavalta, se on itsemääräämis oikeuden riistoa, jos se ei ole vapaa ehtoista.
Ei varmaan monikaan pitkä aikaistyötön ilahdu moisesta, kun muutenkin on nöyryytetty ihan tarpeeksi.
Tuossa jutussa oli nuori. sosiaalisti aktiivinen ja innokas henkilö, joten
kyllä se sellaisille sopii ihan hyvin.
Mutta jos videota aletaan tekemään työttömästä, joka on sosiaalisesti arka ja muutenkin ujo, niin ei paljon kyllä tuo vakuuttavuutta, jos kameran edessä pakosta joutuu esittelemään itseään.
Voi tulla melko kömpelö ja huono esittelyvideo.
Oma mainosvideo työnhakuun..
Lootuskahvi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462