Hei!
Tarvitsisin hieman lisätietoja työelämävalmennuksesta ja työkokeilusta, koska netistä näkyy löytyvän vähän kaikenlaista tietoa näistä asioista.
Mitä eroa on työelämävalmennuksella ja työkokeilulla? Minkä verran henkilö joutuu olemaan töissä päivässä/viikossa, jos hän valitsee jommankumman?
Kysyn tätä ihan sen takia, että aion testata terveyteni kestämistä ja tarvitsen lisätietoja näistä asioista.
Työelämävalmennus vs. työkokeilu
6
263
Vastaukset
- 25
Jatkona kysyn:
Saako tällaisiin osallistuja täyden työmarkkinatuen siltä ajalta, jonka on hommissa? - HmmHmmm
Jos on työkokeilussa esim. 2-3 päivää viikossa (esim. 4h päivässä), saako koko kuukauden ajalta täyden työmarkkinatuen?
- entiedäjdshfkjchbakj
en tiedä.
- 18
Käsittääkseni minimiaika on 2h/päivä, jota voidaan kaikkien suostumuksella nostaa jossain vaiheessa. Max-aika lienee 1-6(-12) kk/vuosi, mutta en ole siitä ihan varma.
Tietääkseni koko ajalta tulee työmarkkinatuki ja päiväkorvaus. - huu haata
Se on kai vähintään 4 tuntia päivässä.
saa työmarkkinatuki,ja ylläpitokulut.ja toimintaraha,ilmaiset matkat halvinta kulkuneuvoa käyttäen.
Tässä pitäisi olla tietoa.
http://www.stm.fi/tiedotteet/kuntainfot/kuntainfo/view/1480293#fi - 16
4h saattaa pitää paikkaansa. (Olen itse kuullut, että 2h olisi minimi, mutta tässä lienee tapauskohtaisia eroja?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462