Surullinen tarina

onneton omainen

Olemme menettämässä nuoren sukulaistytön. Mitään apuja ei ole tarjolla nuoren, jo täysi-ikäisen huumeriippuvuuteen. Kaikki mahdollinen on kokeiltu ja yritetty tehdä hänen auttamiseksi, mutta nyt hän on niin pitkällä huumesekoiluissaan, ettei halua mitään apua. Tilanne on niin paha, että jonakin päivänä hän makaa kuolleena asunnollaan, mutta voimme sanoa sen, että kaikki on yrittänyt parhaansa, Nyt on annettava periksi..

15

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeitä nähnyt

      Onpa ikävää :(
      En tiedä, joko olette tehneet tämän, mutta kannattaa rukoilla tytön puolesta.
      Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.

      • Ruk ruk ruk...

        Mihin se rukoilu auttaa vai onko tämä sitä kuuluisaa uskovaisten logiikkaa?

        Kannattaa mieluummin yrittää keksiä jotain hyödyllistä ja käytännöllistä vielä kun tyttö on hengissä.


      • ihmeitä nähnyt
        Ruk ruk ruk... kirjoitti:

        Mihin se rukoilu auttaa vai onko tämä sitä kuuluisaa uskovaisten logiikkaa?

        Kannattaa mieluummin yrittää keksiä jotain hyödyllistä ja käytännöllistä vielä kun tyttö on hengissä.

        Rukoilu auttaa mihin vaan. Ei siitä ainakaan haittaa oo.
        Jumala voi antaa vastaukseksi vaikka sen hyöödyllisen idean.


      • Vjjfkn
        ihmeitä nähnyt kirjoitti:

        Rukoilu auttaa mihin vaan. Ei siitä ainakaan haittaa oo.
        Jumala voi antaa vastaukseksi vaikka sen hyöödyllisen idean.

        Minä olen aika usein rukoillut ja havainnut ettei Jumalaa ole olemassa


      • Ihmeitä nähnyt
        Vjjfkn kirjoitti:

        Minä olen aika usein rukoillut ja havainnut ettei Jumalaa ole olemassa

        En tiedä mitä olet rukoillut, mutta uskon, että Jumala vastaa kaikille jotka vilpittömästi rukoilevat.
        Tärkeintä on kuitenkin se, että ihminen pelastuu, eikä se, että saa esim. lottopotin.
        Raamatussa sanotaan myös, että Jumala puhuu tavalla ja toisella, mutta sitä ei aina huomata.
        Itse olen saanut kokea Jumalan rakkautta ja apua, eikä minulla ole epäilystä Jumalan olemassaolosta.
        Laitan tähän vielä vanhan laulun sanat:
        Avaa sydämesi Herralle, polvistuen ristin juurelle,
        tunnustaen siinä syntisi, Herra painot poistavi.


      • onneton omainen
        Ihmeitä nähnyt kirjoitti:

        En tiedä mitä olet rukoillut, mutta uskon, että Jumala vastaa kaikille jotka vilpittömästi rukoilevat.
        Tärkeintä on kuitenkin se, että ihminen pelastuu, eikä se, että saa esim. lottopotin.
        Raamatussa sanotaan myös, että Jumala puhuu tavalla ja toisella, mutta sitä ei aina huomata.
        Itse olen saanut kokea Jumalan rakkautta ja apua, eikä minulla ole epäilystä Jumalan olemassaolosta.
        Laitan tähän vielä vanhan laulun sanat:
        Avaa sydämesi Herralle, polvistuen ristin juurelle,
        tunnustaen siinä syntisi, Herra painot poistavi.

        Valitettavasti minulla on mennyt usko ylemmälle taholle monien järkyttävien asioiden takia, mutta toivoisin, että osaisin vielä rukoilla. Ei siitä ainakaan haittaa olisi. Minulla on ystäviä, jotka rukoilevat tilanteessamme.
        Olen luullut, että autan parhaiten tyttöä tekemällä asioita..käymällä hänen luonaan, juttelemalla, etsimällä hänelle apua, mutta kaikki avun yritykset ovat menneet hukkaan. Moni muukin on etsinyt apua..turhaan. En tiedä elääkö hän enää, mutta tänään käyn taas hänen luonaan. Hänellä on tällä hetkellä eräs vakava sairaus, joka voi johtaa kuolemaan..sain hänet sairaalaan,mutta onko liian myöhäistä:( Joku luulee, että tämä on trolli,mut miksi..eikö tällaista voi sitten tapahtua hänen mielestään???tämähän on huumenarkomaanien arkipäivää ja kuka tuntee iäkkäitä narkomaaneja..eihän heitä ole, koska narkomaanit kuolee nuorena.


      • Jukka tollonen
        Ihmeitä nähnyt kirjoitti:

        En tiedä mitä olet rukoillut, mutta uskon, että Jumala vastaa kaikille jotka vilpittömästi rukoilevat.
        Tärkeintä on kuitenkin se, että ihminen pelastuu, eikä se, että saa esim. lottopotin.
        Raamatussa sanotaan myös, että Jumala puhuu tavalla ja toisella, mutta sitä ei aina huomata.
        Itse olen saanut kokea Jumalan rakkautta ja apua, eikä minulla ole epäilystä Jumalan olemassaolosta.
        Laitan tähän vielä vanhan laulun sanat:
        Avaa sydämesi Herralle, polvistuen ristin juurelle,
        tunnustaen siinä syntisi, Herra painot poistavi.

        Minä en ple rukoillut mitään lottovoittoa vaan pyytänyt apuatähn raskaaseen elämääni. Olen yrittänyt ajatella että hänellä on tärkeämpäkin tekemistä koska en ole maailman ainoa ihminen. Olen rukoillut voimaa, jaksamista ja lohtua, mutta en ole saanut mitään. Ei minua mitkään virrenveisuut tai sanat lohduta.


    • Trolleihin kyllästyy

      Trolli mikä trolli.

    • ..........

      Yleensä siihen autta oma halu lopettaa vähän niin kuin alkoholisteillakin. Jos ei itse kiinosta lopettamaan ja joku muu sitä vaatii niin käyttäjä "työntää" sen muun kauemmaksi itsestään. Tietty siihen auttaisi jonkinlainen pakkohoito, joutuisi olemaan selvinpäin esim 1-2kk niin se voisi laittaa käyttäjän ajattelemaan asioista toisin ja halu lopettamiseen voisi syntyä, mutta Suomessa tälläiset pakkohoidot ei oikeen onnistu. Jos tyttö jää kiini vaikka huumebisneksistä ja joutuu vangittavaksi pidemmäksi aikaa niin se voisi toimia "herätyksenä".

      • Iso- mikke

        Jos se tyttö on alaikäinen niin vanhempien pitää hoitaa lapsi. Terveisin Mikke.

        Olen ollut. " lataamolla" jonkin aikaa, minulla menee välillä tämn netin ja todellisuuden kanssa asiat sekaisin ja en ditten tiedä kumpi on totta ja kumpi on valgetta. Tavallaan molemmat on totta ja kumpikin valhetta. Jouduin miettimään asioita ja ei se Jeesus siellä minun otsalohkoissani (lat. Corpus callosum, joskus käyttämäni nimimerkki) paljoa viihtynyt... Joutui visiin tappelemaan pirujen kanssa. Olen öaittanut kookos- öljyä otsaani, koska hilseilee pahasti. Soittelen tänään rumpuja taas.


      • Ergyuffihgdvj
        Iso- mikke kirjoitti:

        Jos se tyttö on alaikäinen niin vanhempien pitää hoitaa lapsi. Terveisin Mikke.

        Olen ollut. " lataamolla" jonkin aikaa, minulla menee välillä tämn netin ja todellisuuden kanssa asiat sekaisin ja en ditten tiedä kumpi on totta ja kumpi on valgetta. Tavallaan molemmat on totta ja kumpikin valhetta. Jouduin miettimään asioita ja ei se Jeesus siellä minun otsalohkoissani (lat. Corpus callosum, joskus käyttämäni nimimerkki) paljoa viihtynyt... Joutui visiin tappelemaan pirujen kanssa. Olen öaittanut kookos- öljyä otsaani, koska hilseilee pahasti. Soittelen tänään rumpuja taas.

        Älä soita, sillä soittotaitosi on niin huono että se voi illa hulluutesi primääri syy


      • Anonyymi
        Iso- mikke kirjoitti:

        Jos se tyttö on alaikäinen niin vanhempien pitää hoitaa lapsi. Terveisin Mikke.

        Olen ollut. " lataamolla" jonkin aikaa, minulla menee välillä tämn netin ja todellisuuden kanssa asiat sekaisin ja en ditten tiedä kumpi on totta ja kumpi on valgetta. Tavallaan molemmat on totta ja kumpikin valhetta. Jouduin miettimään asioita ja ei se Jeesus siellä minun otsalohkoissani (lat. Corpus callosum, joskus käyttämäni nimimerkki) paljoa viihtynyt... Joutui visiin tappelemaan pirujen kanssa. Olen öaittanut kookos- öljyä otsaani, koska hilseilee pahasti. Soittelen tänään rumpuja taas.

        Eikös sun nimimerkki enää olekaan joku mauno v basari?
        Mene lutkuttamaan vaikka maitoon kasteltua pullamössöä Mikke. Ei uskoisi, että olet aikuinen mies. Katsoin niitä sun onnettomia " soitto " videoitasi ja niiden perusteella kyllä täytät aikuisuuden ulkoiset puolet, mutta monien itsekehuisten kirjoitustesi perusteella olet erittäin lapsellinen.


      • Mikke on huono soittaja
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun nimimerkki enää olekaan joku mauno v basari?
        Mene lutkuttamaan vaikka maitoon kasteltua pullamössöä Mikke. Ei uskoisi, että olet aikuinen mies. Katsoin niitä sun onnettomia " soitto " videoitasi ja niiden perusteella kyllä täytät aikuisuuden ulkoiset puolet, mutta monien itsekehuisten kirjoitustesi perusteella olet erittäin lapsellinen.

        mikke on huono soittaja


      • Mikke iye
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sun nimimerkki enää olekaan joku mauno v basari?
        Mene lutkuttamaan vaikka maitoon kasteltua pullamössöä Mikke. Ei uskoisi, että olet aikuinen mies. Katsoin niitä sun onnettomia " soitto " videoitasi ja niiden perusteella kyllä täytät aikuisuuden ulkoiset puolet, mutta monien itsekehuisten kirjoitustesi perusteella olet erittäin lapsellinen.

        en ole


    • Antaa tytön tehdä niinkuin haluaa. hän on tiensä valinnut eikä siihen voi omaiset vaikuttaa. eletään me vaan omat eämämme ja jätetään muut omaan arvoonsa, vaikka se olisikin kuinka rakas. sillä vaikka onkin sukua, silti teillä on eri elämät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe