Taas sitä koiran paskaa löytyy joka paikasta. Eikö sitä saada ikinä pois? Vaadimme koiraveroa!
Koiran paskaa
30
340
Vastaukset
- shittis
vaadi samalla itsellesi elämä!!
- Evvk
Voi sinua reppanaa, kovasti sinä yrität.
- evoooooo
Taasko se paska keskustelu alkaa??!! Ei per ha na....
- kerää pois
NO mutta hei !!!!
Sähän voit keräillä niitä pois jos ne sua noin kovasti häiritsee. Keräät johonkin biojäte-pussiin ja sitte limboot sen pussin johonkin syrjemmälle metikköön, maatuvat sinne sitten omia aikojaan.
Kiva harrastus sulle, teeppäs tutkielmaa samalla, minä viikonpäivänä on paras saalis ja tule se sitten kertomaan tänne. - Poliisitkin..
Juu, ei Hyvinkäällä viitsi koirankakkoja keräillä ku ihan keskustassa, ku ei oo olemassa roskiksia mihin niitä pusseja sitten laittelis! Lenkkiteiden varsilla oli joskus roskiksia, mutta kun Hyvinkään kaupungilla ei ollut varaa niitä tyhjennellä, hävisivät roskiksetkin.
Sitäpaitsi olen nähnyt poliisin käyttämässä koiraa tarpeillaan Puolimatkan koulun kentän vieressä (ei metsässä, vaan koulun kentän vieressä) eivätkä hekään niitä kakkoja keränneet.. Joten en kerää muutes minäkään! (Koirani paskovat pusikkoihin) - poppafauni58
Sanon sen saman kuin aina aikaisemminkin: - Jos minun koirani ei ulkoilureissullaan löydä yhtään maatumatonta tupakantumppia tai muuta paperi -ym. roskaa, se lupaa paskantaa vessanpönttoon.
Siitä olen tarkka, ett koiranomistajajien täytyy ottaa ulosteet talteen, kuten itse teen, mutta miksi muut (= maatumattomat jätteet) heitetään mihin sattuu, miksi niistä ei puhuta?- p***aa puntissa
Koska ne "muut" eivät tartu minun lenkkarini pohjaan, enkä tuo sitä moskaa kotiini. Eikä minun tarvitse haistella koiran paskoja olohuoneeni matolla. Toiseksi: Ne "muut" eivät ole niin ällöttäviä ja äklöjä bakteeripesiä. Paljon näkyy ihmiset keräilevän pulloja ja tölkkejä/ vievät kauppaan.
- koiranystävä56
p***aa puntissa kirjoitti:
Koska ne "muut" eivät tartu minun lenkkarini pohjaan, enkä tuo sitä moskaa kotiini. Eikä minun tarvitse haistella koiran paskoja olohuoneeni matolla. Toiseksi: Ne "muut" eivät ole niin ällöttäviä ja äklöjä bakteeripesiä. Paljon näkyy ihmiset keräilevän pulloja ja tölkkejä/ vievät kauppaan.
Oletko sokea vai etkö osaa kävellä. Vai onko huono koordinaatio. Ei ole pakko paskaan astua, luuseri
- Kolme tikkiä kädessä
Isompi paha se lasin siru on lapsen kämmenessä kuin koiran jätökset sun puntissa! Kun ei muut ihmiset osaa roskiaan laittaa roskiin ja pulloja olla rikkomatta niin en minäkään maatuvaa ainetta maasta keräile!
- p***aa puntissa
Kolme tikkiä kädessä kirjoitti:
Isompi paha se lasin siru on lapsen kämmenessä kuin koiran jätökset sun puntissa! Kun ei muut ihmiset osaa roskiaan laittaa roskiin ja pulloja olla rikkomatta niin en minäkään maatuvaa ainetta maasta keräile!
Sinä isänä/äitinä olet velvollinen huolehtimaan siitä, ettei lapsesi saa lasinsiruja kämmeneensä. Yhtä hyvin lapsesi voi syödä koiranpaskaa jos et ole tarkkana, ketä sinä silloin syytät. Varmaan valistuneena vanhempana ymmärrät, että pieni lapsi maistelee ja haistelee kaiken mikä kohdalle osuu.
- Tyhmyys huipussaan
Kengät jätetään eteiseen. Ei niillä olohuoneen matolla kävellä. Eikö äiti opettanut?
- p***aa puntissa
Tyhmyys huipussaan kirjoitti:
Kengät jätetään eteiseen. Ei niillä olohuoneen matolla kävellä. Eikö äiti opettanut?
Niin jätetään. Missä kohtaa on sanottu että kävelen koiranpaska lenkkareideni kanssa olohuoneen matolla? Eteisen matoltahan se kulkeutuu sukan/paljaan jalan mukana ympäri asuntoa. Ja sinulle "koiranystävä56" , ei ole näössä, kuulossa, kävelyssä tms mitään vikaa, mutta pimeässä on helkutin vaikea huomata niitä paskakasoja, valoisaan aikaan on vähän helpompaa.
- Dog Dog
Hei mitä se koiravero auttaa ei silllä mitään saa kaupungin kassaan vaan menee. Niin se oli ennenkin. Luuletko että niillä verovaroilla palkataan paskan kerääjää. Turhaa luulet. Ihan sama oli veroa tai ei, ehkä se vähän rajoittaisi koirien määrää jos vero olisi esim. 500 - 1000 euroo vuodessa. Itse olisin valmis maksamaan kyllä mutta mitään kuria ja paskan kerääjiä sillä ei saa. Pariisissa on työntekijöitä ja heillä käytössä päältä ajettava kone joka putsaa kaduilta paskat, näin muualla missä koiratkin pääsevät kauppoihin yms. paikkoihin ei missään muualla kuin Suomessa ole tämä ijänikuinen paskan keskustelu. Koiria nyt vaan on ja ne täytyy hyväksyä osana tätä yhteiskuntaa. Se on jokaisen koiran omistajan korvien välissä miten hommansa hoitaa.
- rajansa kaikella
Nyt saadaan Hyvinkäällekkin suuren maailman meininki, koirat saa tuoda ravintoloihin. Oli sunnuntain ilmaisjakelussa. Voi jumankekka, mitähän siitäkin tulee? Siellä ne pyörii ja haisee jaloissa.
- JJJRRRR
Joo, koirat ravintoloihin ja muihin julkisiin tiloihin. Sitten vaan jätetään allergiset ihmiset narun päähän ulos odottelemaan...
- voi p...ka
nimimerkille p...aa päässä...eiku puntissa. Bakteeripesiä pelkäävä kävelee ulkokengillään olohuoneeseen ja suoraan matolle. Eipä siellä kotonasi enään taida pari paskakasaa matolla missään tuntua. =)
- JRTRT
Koira ei ole kenellekään pakko vaan sen käytöstä pitäisi maksaa veroa. Suomalaisia on liikaa koiria ja lemmikkieläimiä. Eläin on eläin ja sillä sipuli.
- koiranystävä5678
Ja tyhmä on tyhmä ja sillä sipuli...
- ölaksdfyu
minusta on väärin rinnastaa koiran uloste muihin roskiin
uloste on ällöttävää, se haisee ja kengänpohjaan tartuttuaan suttaa mattoja ja lattioita
koiranomistajien on osattava ulostuttaa lemmikkinsä siten, että ulosteita ei jää kaduille tai katujen varsille - trollolollolloloooo0
Parasta koiralle on olla ilman tyhmää isäntää tai emäntää.
- koiraton forever
en ymmärrä miksi joillain ihmisillä on koiria
- Everyboby hurts
Myös meitä koiran omistajia inhottaa kun jotkut tyhmät antavat paskantaa kävelyteille, pihalle tai kävelytien reunalle, eivätkä korjaa pois esim. meillä täällä missä asun on isoja koiria jotka työntävät rannetta vahvaa paskaa, sitten saan koko ajan varoa ettei oma koirani astu siihen tosi inhoittavaa. Olen huomannut sellaisen seikan mitä isomman koiran omistaja sen verran vähemmän järkeä päässä. Mutta ei kannata meitä kaikkia koiran omistajia syyttää. Sinulle, koiraton forever voin kertoa että on paljon yksinäisiä ihmisiä jolla ei ole ketään, niin koira tai kissa tuo heille iloa elämään joten älä ihmeessä ole niin tiukka pipoinen eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo eteen itse kullekkin. Jokainen ihminen kaipaa seuraa ja hellyyttä ja jos eläin on ainoa joka sitä voi tarjota suokaamme se heille. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA
- tapppi
Tappi sinne koiran perseeseen niin oppii olemaan.
- ''''''
Laita sinne omaasi vaan.
- järkeä omistajille
Voinpa vielä kantaa korteni kekoon ja ihmetellä,miksi jotkut koirien omistajat antavat rakkiensa juosta vapaana.Ettekö tajua,että joku voi todella pelätä koiria,vai oletteko vain itsekkäitä???Seuraavan kerran,kun lenkillä ollessani näen vapaana laukkaavaan koiran,soitan välittömästi poliisille:Koirien irtipitäminen on kielletty!!!
- JJJKKKK
Saksassahan saa sakot siitä, mikäli poliisi sattuu näkemään, jos ei omistaja kerää koiran jätöksiä pois yleisiltä paikoilta. Miksei Suomessakin?
- **^----****
Erittäin hyvä idea. Ohikulkijat/naapurit ym, käräyttävät "paskottajan" kännykameralla, kuvat vielä levitykseen, tieto poliisille, kyllä kaupungin kassaan alkaa ropista euroja.
- Kakkakepponen
Näin on. MUTTA: Saksassa on myös katujen varsilla ja puistoissa automaatteja, joista saa koirankakan keräysvälineet (kierrätyspahvista tehty "lapio" ja pussi, jonne kakka sujahtaa siististi ja näppäräst)i. Vastaavia vempeleitä löytyy myös Itävallan puolelta. Roskisten määrä katujen varsilla ja ulkoiluväylillä on ihan toista kuin esim. täällä Hyvinkäällä.
Euroopassa koiranomistajille siis myös tarjotaan mahdollisuuksia ja palveluita toisin kuin täällä Pohjolassa. - Håkan tässä
**^----**** kirjoitti:
Erittäin hyvä idea. Ohikulkijat/naapurit ym, käräyttävät "paskottajan" kännykameralla, kuvat vielä levitykseen, tieto poliisille, kyllä kaupungin kassaan alkaa ropista euroja.
Todella hyvä.
- Matti Näsä
Kuse tunkkiis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530