Voi elämän kevät, uskomatonta. Näkihän ton jo sokeakin ottallaan, että chisora voitti.
Valenyrkkeilijä
4
198
Vastaukset
- EI OLE TOTTA????????
Uskomatonta! Robbe varmaan tietää itsekin että turpiin tuli. Kyllä ois olettanu Areenan yleisönkin jo antavan mielipiteensä buuauksin. britti vei ja Helenius vikisi.
Aivan uskomatonta...ketä siellä oli tuomareina...joitain puusilmiä....ei saata...
CHIROSO VOITTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Eurot P.A.S.K.A.A NN
Reilu urheilija antaisi vyön hänelle, kelle se kuuluu.
Suomalaista nyrkkeily-yleisöä kusetettiin oikein kunnolla.
Tosin,ainakin minua , VIIMEISEN KERRAN: PELLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - VOITTO KOTIIN
Luulin, että saamme joskus kokea MM-ottelun.
Emme saa , mutta lukemattomia suomalaisvoittoja kyllä.
Sillä " Suomalainen voittaa aina".
Silmiinpistävää kusetusta. - finlaaand okei
Parempi voitti !
kanntatas tsekata mistä nyrkkeilyssä saa pisteitä.
ilmaan hosumisesta, toisen kainalossa makuusta ja suun soitosta ei saa.
suojaus on tärkeää ei minään pomppivana helikopterina esiintyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701