Olemme suunnittelemassa matkaa Riu Karamboaan lasten kanssa, pienimmät alle kouluikäisä. Oletteko saarella kävijät liikkuneet omalla porukalla saarella, onko turvallista? Miten meri ja ranta, onko lähettyvillä tuulelta suojaisempaa rantaa? Onko meressä ollut haita rannan läheisyydessä, miten virtaukset? Millainen on hotellin spa osasto, hintataso? Oletteko omin päin esim pyöräilleet saarella tai järjestetäänkö hotellilta mönkijäsafareja? Matkatoimiston valikoimasta niitä ei löytynyt...
Siinä liuta mielessä olevia kysymyksiä, kiva jos joku viitsisi vastata:)
Riu Karamboa lasten kanssa
2
496
Vastaukset
- Lomailija
Allasosasto hyvä, matalaakin kohtaa löytyy. Ei varsinaista lastenallasta. Ranta lähellä, mutta useimmiten kova tuuli estää uimisen. Käytössä lippusysteemi; punainen lippu - keltainen ja vihreä. Useimmiten heiluu se keltainen, eli ei pienten lasten kanssa asiaa mereen. Saarella tuulee lähes koko ajan ja se tekee olemisesta ihan siedettävän, tuuli ei ole kylmä. Haista ei varoitettu eli ilmeisesti niitä ei ole. Saari todella pieni, eipä juuri mitään näkemistä. Lähin kylä taksimatkan päässä (10 euroa), on nopeasti katsottu. Spa-osastoa ei käytetty, hieronnat eivät vaikuttaneet kovin halvoilta. Mönkijäsafarit varmaan onnistuu jonkun kautta, koska mönkijöitä näkyi hotellin luona. Pyöräilyä lasten kanssa en suosittele, tiet kapeita ja kuskit ajaa kovaa. Enkä edes nähnyt polkupyöriä..
- juuri palannut
Juuri palasin kahden viikon lomalta kyseisessä hotellissa, mukana 4 ja 6v lapset. Raputatolla (leikkipaikka/bamsekerho) on varsinainen lastenallas ja vauva-allas. Aikuisten allasosastolla baarin edustan allas 100m syvä ja muutoin 120-130 syvät altaat. Mun lapset oppi uimaan tuossa baarin altaassa kun varpaat juuri ylsivät pohjaan.
Meressä kahlasimme, emme uineet, aallot sen verran voimakkaita.
Tuulee koko ajan, mutta ei ollenkaan häiritsevästi, vaan mukavan vilvoittavasti.
Hotellin kylpylässä aika kalliit hinnat, ainakin letityksen suhteen (lapsille osapään letitys 15e, kylällä sai n. 10e), muista palveluista ei kokemusta.
Kylällä aika tungettelevia myyjiä, eikä mitään ostettavaa, koruja ja puupatsaita ainoastaan.
Retkillä emme käyneet, saarella ei mitään nähtävää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701