Riu Karamboa lasten kanssa

äkkiä aurinkoon

Olemme suunnittelemassa matkaa Riu Karamboaan lasten kanssa, pienimmät alle kouluikäisä. Oletteko saarella kävijät liikkuneet omalla porukalla saarella, onko turvallista? Miten meri ja ranta, onko lähettyvillä tuulelta suojaisempaa rantaa? Onko meressä ollut haita rannan läheisyydessä, miten virtaukset? Millainen on hotellin spa osasto, hintataso? Oletteko omin päin esim pyöräilleet saarella tai järjestetäänkö hotellilta mönkijäsafareja? Matkatoimiston valikoimasta niitä ei löytynyt...
Siinä liuta mielessä olevia kysymyksiä, kiva jos joku viitsisi vastata:)

2

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomailija

      Allasosasto hyvä, matalaakin kohtaa löytyy. Ei varsinaista lastenallasta. Ranta lähellä, mutta useimmiten kova tuuli estää uimisen. Käytössä lippusysteemi; punainen lippu - keltainen ja vihreä. Useimmiten heiluu se keltainen, eli ei pienten lasten kanssa asiaa mereen. Saarella tuulee lähes koko ajan ja se tekee olemisesta ihan siedettävän, tuuli ei ole kylmä. Haista ei varoitettu eli ilmeisesti niitä ei ole. Saari todella pieni, eipä juuri mitään näkemistä. Lähin kylä taksimatkan päässä (10 euroa), on nopeasti katsottu. Spa-osastoa ei käytetty, hieronnat eivät vaikuttaneet kovin halvoilta. Mönkijäsafarit varmaan onnistuu jonkun kautta, koska mönkijöitä näkyi hotellin luona. Pyöräilyä lasten kanssa en suosittele, tiet kapeita ja kuskit ajaa kovaa. Enkä edes nähnyt polkupyöriä..

    • juuri palannut

      Juuri palasin kahden viikon lomalta kyseisessä hotellissa, mukana 4 ja 6v lapset. Raputatolla (leikkipaikka/bamsekerho) on varsinainen lastenallas ja vauva-allas. Aikuisten allasosastolla baarin edustan allas 100m syvä ja muutoin 120-130 syvät altaat. Mun lapset oppi uimaan tuossa baarin altaassa kun varpaat juuri ylsivät pohjaan.
      Meressä kahlasimme, emme uineet, aallot sen verran voimakkaita.
      Tuulee koko ajan, mutta ei ollenkaan häiritsevästi, vaan mukavan vilvoittavasti.
      Hotellin kylpylässä aika kalliit hinnat, ainakin letityksen suhteen (lapsille osapään letitys 15e, kylällä sai n. 10e), muista palveluista ei kokemusta.
      Kylällä aika tungettelevia myyjiä, eikä mitään ostettavaa, koruja ja puupatsaita ainoastaan.
      Retkillä emme käyneet, saarella ei mitään nähtävää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe