Olen ollut nyt 3kk töissä eli koeaikaa on vielä kuukausi jäljellä. Saanko toimeentulotukea jos irtisanon itseni? Etsin kyllä jatkuvasti muuta työtä mutta vielä en ole uutta työpaikkaa saanut.
irtisanon itseni, saanko tukea?
4
146
Vastaukset
- 21
saat jos sinulla ei ole rahaa säästössä, etkä muualtakaan saa. (koska olet karensissa)
- miinustaa..
Eikös se karenssi alenna toimeentulotukea?
Niin joo, ja saathan sinä palkan kuiteskii, eli et ainakaan heti varmaan mitään toimeentulotukea saa...
- 9+7
ja sinne karenssiin jäätkin jollet työtä hommaa itse ja ala elättämään itsesi.Oletko liittymässä näihin elämäntapatyöttömiin jotka näillä palstoilla ovat vaatimassa mitä milloinkin itselleen tekemättä mitään itse asian eteen.
- sklcflsnhal
Palkat lasketaan ja kertyneet lomarahat.Kela ei maksa mitään ja saat karenssin ja sossu alentaa tt-tukea 20-40% syyllä että itse irtisanoudut.Mieti kahdesti irtisanoudutko jos ei ole uutta työtä tarjolla.Moni tekisi töitä jos olisi mitä tehdä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611