Usko ihmiseen joka itse päättää,
mikä on oikein ja mikä on väärin?
VAI
Usko ihmiseen joka luo jumalan päättämään,
mikä on oikein ja mikä on väärin?
Älä käytä herrasi nimeä väärin, 99% suomalaisista, welcome to HELL!
Kumpi on parempi?
6
175
Vastaukset
Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta tuo jälkimmäinen on parempi minusta.
- agnosticatheist
Eka.
- Jumalaton ZEN
Ensimmäinen vaihtoehto on parempi, koska kun päätöksen tekee ihminen, niin käsitys oikeasta ja väärästä mukautuu muuttuviin olosuhteisiin ja kehittyvään tietoisuuteen.
Kun päätöksen tekee yliluonnolliseen uskova ihminen ja joka kuvittelee vieläpä olevansa itse yliluonnollisen luoma ja kuvittelee olevansa tämän sanansaattaja niin päätös oikeasta ja väärästä hakataan ikuiseen kivitauluun ja se julistetaan ehdottomaksi totuudeksi jota pitää noudattaa, muuttuipa ympäröivä todellisuus ja tietoisuus tuosta todellisuudesta kuinka radikaalisti tahansa. - Pessi_
Mistä sinä päätät? Viestistäsi saa käsityksen että omaat jumalallisia voimia. Että asiat ovat sinun päätösvallassasi. Minä en ole päättänyt syntymisestäni sen paremmin kuin tulen päättämään kuolinhetkestäkään. Kovasti se on vähäistä minun päättämiseni. Miten niin pitää uskoa yliluonnolliseen nähdäkseen voimattomuutensa elämään nähden? Minulle riittää oma havainto.
- 34+56
Buddhalaisuus. Eikös siinä ole munkkeja jotka pitävät huolta toisista sekä itsestään esim. itsepuolustuslajeja parantaessa kasvaa kunto eikä pömppö maha. Tehdään vaelluksia, mutta kuitenkin vapaa ajalla saa tehdä lähestulkoon mitä huvittaa kuten pelata tietokoneella jne.
- ihmeellinen huone
Kumpikin kuulostaa negatiiviselta, mutta ykkönen on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701