päivittävät aivonsa. Haukkujat voisivat laittaa pääkoppaansa USB-liitännän ,jolla voivat päivittää aivonsa suoraan tietokoneesta.
Milloin Veikkauksen haukkujat
7
108
Vastaukset
- tee se
Joko oot ite kokeillut??
- kokkeilehan itse
Niinpä, kannattais varmaan itse kokeilla. Jos vähänkin seuraa eikä mitään tajua niin kannattaa tosiaankin laittaa se pääkoppaansa.
- Älykäs
Kyllä kritiikkiä pitää voida sietää ja kuunnella asiakkaiden toiveita.
- 19+18
Luulenpa ,ettei täällä epäluulojaan kertovat rauhoitu, ennen kuin pääsevät lobotomiaan.
- selvään näkevä
19+18 kirjoitti:
Luulenpa ,ettei täällä epäluulojaan kertovat rauhoitu, ennen kuin pääsevät lobotomiaan.
Olet mitä ilmeisemmin veikkauksen edustaja ja näin ollen myös ansaitsemattoman edun saaja. Näen lävitsesi synkkään salaisuuteesi.
- Mikko Nymander
Älykkäälle
Missä kulkee kritiikin ja arvostelun raja? Olen useissa kirjoituksissani kertonut, että veikkauksen toimintaa valvovat viranomaiset syyllistyvät joko virkarikokseen tai jopa lahjusten vastaanottamiseen. Miksi nämä tahot eivät halua selvittää mistä oikein on kysymys?
Vastaus kysymykseeni on tyly ja tyylikäs. Kyseiset tahot tietävät minun olevan oikeassa ja pelkäävät asian saamaa julkisuutta.Olisi varsin noloa jos mailmalle leviäisi tieto, että Suomi olisi korruption kehto jota ohjataan itänaapurin opein. - 4535
Ota yhteyttä seiskaan/iltalehteen/ja MOTTIIN ja tarjoa ajatuksesi.
Vai onkohan nekin rasvattu.
KorruptioSuomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591