Veronpalautusnyt.fi

P. Eräreikä

Otin tuolta firmasta osan veronpalautuksistani ennakkoon eli yhenlaista pikavippiä tuokin. Tuossa koko veronpalautus siirtyy ensin ko. firmalle josta sen jälkeen vähennetään kulut ja loput yritys lupaa palauttaa asiakkaan tilille 1-3 pankkipäivän kuluessa oikeasta veronpalautuspäivästä. Joka oli viime perjantai. Sain viime viikolla sähköpostia kyseisestä yrityksestä jossa yllättäen he ilmoittivat että rahat saatetaankin palauttaa vasta viikon 50 alussa asiakkaan tilille. Ja tämä oli kuulemma "viimestään". Olin että WTF, en minä tällaista ole sopinut/hyväksynyt! Niinhän siinä sitten kävi että eihän niitä rahoja maksettu ajallaan takaisin, 1-3 pankkipäivän kuluessa oikeasta palautuspäivästä, niinkuin yritys kotisivuillaan lupaa. Ensi viikkoa odotellessa, jospa he saisivat siirrettyä rahat tililleni. Mutta kysymykseni kuuluu että voiko ko. yritys muuttaa yhtäkkiä rahojen palautuspäivää ilman sanktioita? Kävi mielessä että ottaisin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä kun firma ei pidä lupauksiaan. Periaatteesta. Ärsyttää tuollaiset kusettajat. Kokemuksia vastaavista?

8

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka ryhmäkanne?

Kuluttajavirasto, kuluttajariitalautakunta ja kanne käräjäoikeuteen. Jos löydät paljon jengiä, jota sama rikkomus koskee, niin kannattaa ehdottaa kuluttaja-asiamiehelle ryhmäkanteen nostamista. Sillä uhkaaminen pistää kenet tahansa kovan totuuden eteen. Johtaja Anja Peltonen on ollut nyt vs. kuluttaja-asiamiehenä, mutta siihen virkaan on jo valittu uusi varsinainen.

• Rento Ripa

Ime tikkua, se on ihan sama, milloin ne maksaa sulle sun 20 euroa. Valita edellisen pösön aknssa vaikka tähtineuvostoon.

• P.Eräreikä

imehän rento ripa ite bambua! Kyllä 500 takia kannattaa jo tapella..

• rtrtrtttrrt

kerkesin vaihtaa oman tilinumeron takas

nyt vasta karhuaavat sitä ja uhkaileevat käräjillä
      aikaa menny kohta 3kkr

• Iiro Vaasa

Itse otin myös osan omasta 1000€ veronpalautusrahastani etukäteeen tämän VeronpalautusNYT.fi - palvelun kautta. Rahat tuli nopeasti tilille ja joulukuussa ylittävä osa oli kyllä omalla tililläni jo keskiviikkona 7.12 , eli se taitaa olla 2 pankkipäivä veronpalautuspäivän jälkeen.
      P.S. Pikavippi on muuten hieman eri asia kun tämä..

• veroo

Millä perusteella se on eri asia. Tässähän saat lainaa veronpalautusesi verran tai osan siitä ja vaativat vain todistuksen siitä, "että saavat rahansa myös takaisin". Ihan fiksusti toimivat, varmistavat, että varmaan tulee pikavippi maksettua, kun näkevät toimittamastasi verolapusta, paljonko voivat sulle myöntää. Varma rahan saanti. Ei katoa asiakas kiven alle eikä tarvi mennä ulosottoon, kun saavat rahat veronpalautuksestasi.

• kokenutjo

Itse olen kahdesti käyttänyt tätä palvelua veronpalautukset rahaksi ja voin todeta, että homma toimii.

• veroovaroo

Mulla taas ei onnistunut, olisikohan syynä se, ettei tullut veonpalautuksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe