Tein palautuslevyt, 5 DVD:tä, n. 1v sitten ku ostin Asus A52J läppärin.
Kone herjaa vieläkin et pitäis tehdä varmuuskopio "factory state windowsista".
Pitääkö siis palautuslevyjen lisäksi tehdä vielä kopio windowsista, vai pärjäänkö palautuslevyjen kanssa jos kone tilttaa?
Windows 7
3
93
Vastaukset
- troll detector
palautuslevyistä palautat windowsin, mutta varmuuskopioista omat tiedostosi. tee molemmat.
äläkä itke selvää tekstiä. - siistäh1
Siis pelkkä Windows vaatii 5 DVD:tä?
Ja "factory state windows meinaaki mun omia tiedostoja?
Joo, ei mitään ongelmaa tehä molempia jos ne tarvii.
Kits vastauksest, oon tosiaan aika kädetön tään laitteen kaa... Tarkalleen ottaen se menee niin päin että "Factory state" tarkoittaa Windowsin tehdasasetuksia, eli se EI sisällä omia tiedostojasi. Factory state vaatii yleensä vähemmän DVD:tä (mahd. 2-3). Tod.näk. selviäisit jatkossakin jo tekemilläsi palautuslevyillä (sis. sekä Windows ja omat tiedostot), mutta tietenkin on suositeltavaa tehdä molemmat.
-S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701