Paksua panettaa

Taskuvenus

Olen 20 neitsyt nainen, viimeinkin olen tavannut miehen jonka seurassa en ujostele yhtään, ainoa asia mikä estää minua käymästä tämän miehen kimppuun seksuaalisesti on rakkauteni häntä kohtaan; en halua järkyttää tai aiheuttaa kiusaantuneisuutta yllättävällä päällekäyvyydelläni. Ongelmani on se, että olen vieläkin pyöreä, -10 kg on lähtenyt mutta kehoni ei vastaa kuvaa siitä seksipedosta, joka on sisälläni. Haluaisin toisaalta naida vasta sitten kun olen hoikka, toisaalta mies haluaa minua jo nyt, tällaisena kuin olen (110-90-112 D-kuppi, alle 165cm) ja minä olen kiimaisena häneen. Mutta kun *SE* on turpea ja hänen seurassaan aina märkä, perä on muhkea ja reidet paksut niin se häpeä ehkä pilaa nautinnon.

Jos nyt kuitenkin me panemme seuraavilla treffeillä, niin voisivatko muhkeiden naisten kanssa sekstanneet herrasmiehet ja miehille hyvin kelvanneet pyöreät naiset vihjaista että missä asennossa tämmöinen nainen näyttäisi/tuntuisi parhaalta? Lihaskunto on hyvä, niin voisin kyllä hyppiä päälläkin jos mies ei siitä murskaksi mene. ;)

196

21572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20 + 4

      Unohda nyt tuollaiset estot, se on jo jotain että olet löytänyt miehen jot haluat ja mieskin haluaa sinua juuri tuollaisena, antakaa mennä vaan ja älä ajattele negatiivisesti itsestäsi, se näkyy päälle ja pilaa miehenkin nautinnon.

      Mikään ei ole seksikkäämpää kuin itsevarma nainen ihan missä asennossa vaan ;)

    • asffg

      Miehes pitää susta varmasti just tollasena. Älä turhaan stressaa, seksi ja nautinto on kaikkia varten, oli ne minkä kokosia tai näkösiä vaan. ;)

    • eikun menoksi

      nuorena täytyy naija vanhana ei kykene

      • xxxxxxxx

        nussiminen ja naiminen on muuten ihan eri asioita tyhmät...


      • siili168
        xxxxxxxx kirjoitti:

        nussiminen ja naiminen on muuten ihan eri asioita tyhmät...

        mitä eroo muka


    • entinen tonnikeiju

      mä oon laihduttanut vuodessa yli 35 kiloo ja nyt musta on tullut seksipeto. jos mies ei halua panna kun oot pullea niin sittenpä ei oo oikee mies sulle. hyvin monet miehet tykkää ett naisella on muotoja, itse olen nyt 70kg ja Ekuppinen ja voit uskoa ett vientiä riittää....en tosin ylipainoisenakaan ilman seksiä jäänyt mutta kummasti on itsetunto katossa nykyään. tsemppii sulle siihen kun viimein saat korkattuu ittes, nauti täysin rinnoin ja ole vaan oma ittes

      • rova g

        minä olen mies 53 v ,ja en välitä muista kun muhkeista naisista ja ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa seksin suhteen,


      • hehahuho

        70 kg eli aika chubby

        >hyvin monet tykkäävät että naisella on muotoja
        >hyvin monet miehet tykkäävät chubbyistä naisista
        >hyvin monille miehille kelpaa chubby
        >kelpaa

        korjasin vain


      • kisssssssssa
        hehahuho kirjoitti:

        70 kg eli aika chubby

        >hyvin monet tykkäävät että naisella on muotoja
        >hyvin monet miehet tykkäävät chubbyistä naisista
        >hyvin monille miehille kelpaa chubby
        >kelpaa

        korjasin vain

        no jos ei kerrota pituutta, ei kyllä voi päätellä mitään vartalosta. Haloo!

        Itse olen 174/67, enkä tod. ole lähelläkään mitään chubbyä, vaan näyttävä naisellinen nainen.


      • lädet on yök
        kisssssssssa kirjoitti:

        no jos ei kerrota pituutta, ei kyllä voi päätellä mitään vartalosta. Haloo!

        Itse olen 174/67, enkä tod. ole lähelläkään mitään chubbyä, vaan näyttävä naisellinen nainen.

        helvetin etova mätinki. en ikänään kelpuuttaisi tuollaista. sori vaan.


      • väärä kuva
        kisssssssssa kirjoitti:

        no jos ei kerrota pituutta, ei kyllä voi päätellä mitään vartalosta. Haloo!

        Itse olen 174/67, enkä tod. ole lähelläkään mitään chubbyä, vaan näyttävä naisellinen nainen.

        Minä taas olen hoikemmillani ollut 66 kiloa/ 176 cm. Ja tällöin lähipiiri oli huolissaan ja luuli että olen anorektikko. Olin siis pelkkää lihasta, mutta näytin kieltämättä (valokuvat sen kertoo) todella sairaalloisen laihalta.

        Joten paino ja pituus ei todellakaan kerro vielä ihmisen ulkomuodosta mitään.


      • kisssssssssssssssa
        väärä kuva kirjoitti:

        Minä taas olen hoikemmillani ollut 66 kiloa/ 176 cm. Ja tällöin lähipiiri oli huolissaan ja luuli että olen anorektikko. Olin siis pelkkää lihasta, mutta näytin kieltämättä (valokuvat sen kertoo) todella sairaalloisen laihalta.

        Joten paino ja pituus ei todellakaan kerro vielä ihmisen ulkomuodosta mitään.

        No tuokin on kyllä totta. Minä olen painanut 57 kiloa ennen lapsia, ja lasten syntymän jälkeen hoikimmillani jossain välissä 60 kiloa. Voin sanoa, että kuvittelin toki silloinkin 57-kiloisena olevani vääränlainen, kai sitten jotain sen chubbyn suuntaista. Kun katsoo vanhoja kuvia, voi vain todeta, että olen ollut järjettömän laiha. Nykyisestä painosta olisi ehkä varaa jokunen kilo pudottaa ja ihan omaksi virkistykseksi kiinteyttävää liikuntaa harrastaa, mutta so what. Jos jotain haittaa, antaa haitata. :D


      • Chubbynen
        kisssssssssa kirjoitti:

        no jos ei kerrota pituutta, ei kyllä voi päätellä mitään vartalosta. Haloo!

        Itse olen 174/67, enkä tod. ole lähelläkään mitään chubbyä, vaan näyttävä naisellinen nainen.

        Eivät chubby ja näyttävä nainen pois-sulje toisiaan, päinvastoin.


      • kjlkmkjknjhkmjghjfkj
        lädet on yök kirjoitti:

        helvetin etova mätinki. en ikänään kelpuuttaisi tuollaista. sori vaan.

        toi sinun kommenttisi kertoo millanen olet!!! olet todella etova tyyppi etkä edes kunnioita toisia...


      • Hyvätapaisempi
        kjlkmkjknjhkmjghjfkj kirjoitti:

        toi sinun kommenttisi kertoo millanen olet!!! olet todella etova tyyppi etkä edes kunnioita toisia...

        Ja mitähän sinun vastsuksesi sinusta kertoo, et ole toista kummempi.


      • Suomalaiset
        lädet on yök kirjoitti:

        helvetin etova mätinki. en ikänään kelpuuttaisi tuollaista. sori vaan.

        Suomalaiset ovat kateellista kansaa. Mahdollisesti kateellinen raskaampi nainen viestin takana.


      • suomivala...
        lädet on yök kirjoitti:

        helvetin etova mätinki. en ikänään kelpuuttaisi tuollaista. sori vaan.

        niinpä senssipalstat on pullukoita pullollaan.se siitä haluttavuudesta...


      • uskova
        kjlkmkjknjhkmjghjfkj kirjoitti:

        toi sinun kommenttisi kertoo millanen olet!!! olet todella etova tyyppi etkä edes kunnioita toisia...

        totta puhut


    • takatuksu

      takaapäin vaan.. sieltä ainakin pitempi munanen kaiffari kai yltää.

    • jonny holmes

      takaapäin tietty on best asento;salkkareitakin voi katella samalla kun ilottelee

    • XXL

      Sori hani,
      neitseeksi naiseksi kielenkäyttösi on kovin miehekästä....
      Suosittelen sinua unohtamaan ujoutesi ja ensin keskustelemaan miesystäväsi, ei nettiyhteisön kanssa, miten voisitte toimia...

      • Valveilla uneksittu

        No kiva, että joku muukin ajatteli noin. Aloittajan juttu nauratti mutta kun hokasi ajatella ikäänsä, niin alkoi tuntumaan, että ehei, parikymppisen neitsyen kielenkäyttö ei ole tuollaista. Taitaa olla kyse jonkun iäkkäämmän kosteista päiväunista - tai uteliaisuudesta.


      • halooooososo
        Valveilla uneksittu kirjoitti:

        No kiva, että joku muukin ajatteli noin. Aloittajan juttu nauratti mutta kun hokasi ajatella ikäänsä, niin alkoi tuntumaan, että ehei, parikymppisen neitsyen kielenkäyttö ei ole tuollaista. Taitaa olla kyse jonkun iäkkäämmän kosteista päiväunista - tai uteliaisuudesta.

        no kyllä itsellä oli ainakin tuollaista kielenkäyttöä vaikka olin 21-v neitsyt nainen. kyllä ne nuoret naisetkin on hyvin halukkaita. onko naisen seksuaalisuus vieläkin tabu??


      • N26
        Valveilla uneksittu kirjoitti:

        No kiva, että joku muukin ajatteli noin. Aloittajan juttu nauratti mutta kun hokasi ajatella ikäänsä, niin alkoi tuntumaan, että ehei, parikymppisen neitsyen kielenkäyttö ei ole tuollaista. Taitaa olla kyse jonkun iäkkäämmän kosteista päiväunista - tai uteliaisuudesta.

        Pitäisikö parikymppisen neitsyt-naisen sitten olla jotenkin estynyt? Tarkoittaako neitsyys estoisuutta? Onko mahdollista, että kaikki eivät kuksi ensimmäisen vastaantulijan kanssa vaikka olisivatkin seksuaalisia?

        Itse olen aina ollut seksuaalinen ja menetin neitsyyteni 20-vuotiaana parisuhteessa ilman estoja. Sen ikäisenä seksuaalisuus harvoin on enää teinimäistä haparointia, vaikka PALJON onkin vielä opittavaa. Tunsin vartaloni hyvin ja olin valmis kokeilemaan estoitta kaikkea uutta. En edes maininnut kumppanilleni olevani neitsyt, koska en kokenut sitä tarpeelliseksi. En itse kokenut minkäänlaisia suorituspaineita. Tiesin, että kelpaan sellaisena kuin olen.

        Rivo olen vaikka rekkamiehille kakkoseksi jäänkin. Olen ollut rivo teini-iästä lähtien. Kun olin neitsyt, olin kiimainen masturboiva rivoilija jonka fantasioita ei kokemattomuus estänyt ja osasin tarvittaessa puhua avoimesti seksistä. Odotin sopivaa kumppania. Kaikkia ei rivot naiset miellytä, mutta uskokaa vaan, neitsyys ei tarkoita seksuaalisuuden pakoilua ja enkelimäisiä ajatuksia.

        Sitten ap:lle. On tärkeää olla sinut vartalonsa kanssa. Jos sinusta tuntuu ettet uskalla heittäytyä täysin ensimmäisellä kerralla, valitse asento joka tuo esille parhaita puoliasi. Niitä puolia joista olet itsestäsi ylpeä. Etene oman mukavuusalueesi mukaan. Takaapäin asento voi olla "pelottava", jos miettii koko ajan sitä mitä toinen näkee. Naisena en osaa kommentoida asentoa, jossa olisit miehen mielestä kauneimmillasi.

        Minusta tärkeintä on, että näet itsesi jumalattarena. Juttele sen miehekkeen kanssa, uskon, että se helpottaa suorituspaineita:) Saattaa olla ettet ole ainoa, joka pohdiskelee suorituspaineitaan. Ehkä miestäkin jännittää? Just go with the flow:)


      • sanakirja.xxx
        halooooososo kirjoitti:

        no kyllä itsellä oli ainakin tuollaista kielenkäyttöä vaikka olin 21-v neitsyt nainen. kyllä ne nuoret naisetkin on hyvin halukkaita. onko naisen seksuaalisuus vieläkin tabu??

        Mun mielestä täällä palstalla on pelkkiä äijiä???


      • yäk.
        sanakirja.xxx kirjoitti:

        Mun mielestä täällä palstalla on pelkkiä äijiä???

        Ei muuten oo kuin yks rääväsuinen ämmä.


      • ei todellista
        N26 kirjoitti:

        Pitäisikö parikymppisen neitsyt-naisen sitten olla jotenkin estynyt? Tarkoittaako neitsyys estoisuutta? Onko mahdollista, että kaikki eivät kuksi ensimmäisen vastaantulijan kanssa vaikka olisivatkin seksuaalisia?

        Itse olen aina ollut seksuaalinen ja menetin neitsyyteni 20-vuotiaana parisuhteessa ilman estoja. Sen ikäisenä seksuaalisuus harvoin on enää teinimäistä haparointia, vaikka PALJON onkin vielä opittavaa. Tunsin vartaloni hyvin ja olin valmis kokeilemaan estoitta kaikkea uutta. En edes maininnut kumppanilleni olevani neitsyt, koska en kokenut sitä tarpeelliseksi. En itse kokenut minkäänlaisia suorituspaineita. Tiesin, että kelpaan sellaisena kuin olen.

        Rivo olen vaikka rekkamiehille kakkoseksi jäänkin. Olen ollut rivo teini-iästä lähtien. Kun olin neitsyt, olin kiimainen masturboiva rivoilija jonka fantasioita ei kokemattomuus estänyt ja osasin tarvittaessa puhua avoimesti seksistä. Odotin sopivaa kumppania. Kaikkia ei rivot naiset miellytä, mutta uskokaa vaan, neitsyys ei tarkoita seksuaalisuuden pakoilua ja enkelimäisiä ajatuksia.

        Sitten ap:lle. On tärkeää olla sinut vartalonsa kanssa. Jos sinusta tuntuu ettet uskalla heittäytyä täysin ensimmäisellä kerralla, valitse asento joka tuo esille parhaita puoliasi. Niitä puolia joista olet itsestäsi ylpeä. Etene oman mukavuusalueesi mukaan. Takaapäin asento voi olla "pelottava", jos miettii koko ajan sitä mitä toinen näkee. Naisena en osaa kommentoida asentoa, jossa olisit miehen mielestä kauneimmillasi.

        Minusta tärkeintä on, että näet itsesi jumalattarena. Juttele sen miehekkeen kanssa, uskon, että se helpottaa suorituspaineita:) Saattaa olla ettet ole ainoa, joka pohdiskelee suorituspaineitaan. Ehkä miestäkin jännittää? Just go with the flow:)

        Tuo ei ole naisen tarinaa ... taas joku perverssi äijä asialla.


      • Mitzuna
        N26 kirjoitti:

        Pitäisikö parikymppisen neitsyt-naisen sitten olla jotenkin estynyt? Tarkoittaako neitsyys estoisuutta? Onko mahdollista, että kaikki eivät kuksi ensimmäisen vastaantulijan kanssa vaikka olisivatkin seksuaalisia?

        Itse olen aina ollut seksuaalinen ja menetin neitsyyteni 20-vuotiaana parisuhteessa ilman estoja. Sen ikäisenä seksuaalisuus harvoin on enää teinimäistä haparointia, vaikka PALJON onkin vielä opittavaa. Tunsin vartaloni hyvin ja olin valmis kokeilemaan estoitta kaikkea uutta. En edes maininnut kumppanilleni olevani neitsyt, koska en kokenut sitä tarpeelliseksi. En itse kokenut minkäänlaisia suorituspaineita. Tiesin, että kelpaan sellaisena kuin olen.

        Rivo olen vaikka rekkamiehille kakkoseksi jäänkin. Olen ollut rivo teini-iästä lähtien. Kun olin neitsyt, olin kiimainen masturboiva rivoilija jonka fantasioita ei kokemattomuus estänyt ja osasin tarvittaessa puhua avoimesti seksistä. Odotin sopivaa kumppania. Kaikkia ei rivot naiset miellytä, mutta uskokaa vaan, neitsyys ei tarkoita seksuaalisuuden pakoilua ja enkelimäisiä ajatuksia.

        Sitten ap:lle. On tärkeää olla sinut vartalonsa kanssa. Jos sinusta tuntuu ettet uskalla heittäytyä täysin ensimmäisellä kerralla, valitse asento joka tuo esille parhaita puoliasi. Niitä puolia joista olet itsestäsi ylpeä. Etene oman mukavuusalueesi mukaan. Takaapäin asento voi olla "pelottava", jos miettii koko ajan sitä mitä toinen näkee. Naisena en osaa kommentoida asentoa, jossa olisit miehen mielestä kauneimmillasi.

        Minusta tärkeintä on, että näet itsesi jumalattarena. Juttele sen miehekkeen kanssa, uskon, että se helpottaa suorituspaineita:) Saattaa olla ettet ole ainoa, joka pohdiskelee suorituspaineitaan. Ehkä miestäkin jännittää? Just go with the flow:)

        Vaikka nainen olisitkin,niin piti sitten päästä koilottamaan omasta rivoudesta,jees:) Ja mitä rivouteen tulee,ihmisillä on siitä eri käsitykset..piss? anyone? :D


    • Poika50

      No lihavathan on leppoisia...tosin päällä ei pysy ja takaa ei yllä..mutta mielikuvitusta saa käyttää ;)

      • 135kg

        juu ja alle ei uskalla mennä


    • Suomen_tietoviisas

      Ota ensialkuun suihin.

      • unskinny bop

        samaa mieltä. ota poskeen ja sormeta itseäsi. kilojen karistessa voi sitten ottaa mukaan enemmän akrobatiaa.


      • nainen 44v.
        unskinny bop kirjoitti:

        samaa mieltä. ota poskeen ja sormeta itseäsi. kilojen karistessa voi sitten ottaa mukaan enemmän akrobatiaa.

        Ai niin, et anna miehelle nautinto ja masturboi itseäsi niinkuin ennenkin......?
        Itse ylipainoisena naisena tiedän, että todella moni mies haluaisi harrastaa seksiä pehmeän ja pyöreän naisen kanssa. Sellaisen, josta voi ottaa kiinni ja tuntuu naidessa pehmeältä, eikä luut törrötä jokapaikassa. Just. Tarkoitin jokapaikassa. Nykyään vaan on sellainen käsitys, ettei ylipainoisista ole mihinkään. Valitettavasti. Kannattais hylätä estot ja nauttia hyvästä seksistä.


      • nainen 44v. kirjoitti:

        Ai niin, et anna miehelle nautinto ja masturboi itseäsi niinkuin ennenkin......?
        Itse ylipainoisena naisena tiedän, että todella moni mies haluaisi harrastaa seksiä pehmeän ja pyöreän naisen kanssa. Sellaisen, josta voi ottaa kiinni ja tuntuu naidessa pehmeältä, eikä luut törrötä jokapaikassa. Just. Tarkoitin jokapaikassa. Nykyään vaan on sellainen käsitys, ettei ylipainoisista ole mihinkään. Valitettavasti. Kannattais hylätä estot ja nauttia hyvästä seksistä.

        Kyllä minulle ainakin "maistuu" uhkea nainen ja i sen ulkonäön kanssa niin ole väliä kunhan muutn juttu luistaa ja kemiat pelaa.


    • himojen hekumaa

      kerroit että oot neitsyt......varmaankin on estoja muutenkin kuin aattelemasi asiat aivan turhaa joten anna mennä vaan....hau hau asento todella antoisa asento molemmille kokemuksesta kerron ja kun molemmat haluaa asentoko asento tekee hyvää ja sehän pääasia :) nautinollisia hetkiä vaan....

      • Ykä49

        Vähän aikaa sitten olin sängyssä pullukan 41-vuotiaan naisen kanssa: hän oli vielä neitsyt. Tissit olivat ihanan isot ja pillu ihanan tiukka, mutta alkuun oli oikeasti vaikeaa päästä sisään, kun hänen mahansa (ja minun)olivat ikään kuin tiellä ja sitten hän oli vielä niin tiukka, että senkin takia sisäänmeno oli vaikeaa...ja alkuun meinasin laueta melko heti. "Oikeat" ja kivat asennot kuitenkin löytyivät (takaa, tai sitten lähetyssaarnaajaa, mutta siinä naisen pitää levittää kunnolla, että pääsee ns.pohjaan. Sitten touhu alkoikin olla varsin nautinnollista meistä molemmista ja lisää asentojakin löytyi kokeilemalla:-)


      • Pumpulimaha
        Ykä49 kirjoitti:

        Vähän aikaa sitten olin sängyssä pullukan 41-vuotiaan naisen kanssa: hän oli vielä neitsyt. Tissit olivat ihanan isot ja pillu ihanan tiukka, mutta alkuun oli oikeasti vaikeaa päästä sisään, kun hänen mahansa (ja minun)olivat ikään kuin tiellä ja sitten hän oli vielä niin tiukka, että senkin takia sisäänmeno oli vaikeaa...ja alkuun meinasin laueta melko heti. "Oikeat" ja kivat asennot kuitenkin löytyivät (takaa, tai sitten lähetyssaarnaajaa, mutta siinä naisen pitää levittää kunnolla, että pääsee ns.pohjaan. Sitten touhu alkoikin olla varsin nautinnollista meistä molemmista ja lisää asentojakin löytyi kokeilemalla:-)

        Aikamoinen puulantio täytyy olla jos vatsat esteenä ettei yltäisi, etenkin kun vatsat litistyy päällekkäin ollessa ja lihavammilla leviää vielä sivuille selin maatessa. Lantio liikkunut kyllä niin minulla ja miehellänikin aina niin ettei mikään asento ole tuottanut vatsojen takia vaikeuksia vaikka ollaan lihavia molemmat. Se voi tuottaa vaikeuksia, jos mies on kovin lihava, että jaksaako päällä ollessaan kannatella käsillään itseään niin ettei lysähdä päälle. Hoikemmankin miehen kanssa tulee tunne ettei etenkään naidessa hengästyessä saa happea jos mies ei jaksa kannatella ylävartaloaan ja lysähtää päälle pitkin pituuttaan makaamaan. Vatsat nyt ei esteenä ole kuitenkaan ellei sitten molempien lantiot ole jumiin hitsatut.


      • öpmuöhlon
        Ykä49 kirjoitti:

        Vähän aikaa sitten olin sängyssä pullukan 41-vuotiaan naisen kanssa: hän oli vielä neitsyt. Tissit olivat ihanan isot ja pillu ihanan tiukka, mutta alkuun oli oikeasti vaikeaa päästä sisään, kun hänen mahansa (ja minun)olivat ikään kuin tiellä ja sitten hän oli vielä niin tiukka, että senkin takia sisäänmeno oli vaikeaa...ja alkuun meinasin laueta melko heti. "Oikeat" ja kivat asennot kuitenkin löytyivät (takaa, tai sitten lähetyssaarnaajaa, mutta siinä naisen pitää levittää kunnolla, että pääsee ns.pohjaan. Sitten touhu alkoikin olla varsin nautinnollista meistä molemmista ja lisää asentojakin löytyi kokeilemalla:-)

        41-vuotias ja neitsyt?
        mahtoi olla aika kuuma tipu.......


    • Ja natsaa

      Älä odottele,jos siltä tuntuu niin tehkää se ja nauttikaa!Olen hyvä sinua neuvomaan,koska painan 120kg ja mieheni noin 55kg.Hän pitää lähetyssaarnaaja-asennosta,koska haluaa katsoa kun "se" uppoaa minuun.Sekä takaapäin ja kaikki tuntuu hyvältä molemmista.
      Ei sun mies halua olla luuviulun kanssa vaan ihanan pehmeän seksikkään kultansa kanssa.
      Älä turhaan häpeä isoa mahaasi tai paksuja reisiäsi.Keskity nautintoon.

      • oksettaaaa

        Voi saatana tuota varten natsit keksi rodunjalostuksen! Hyi helvettí!


      • Ajattele - ensin
        oksettaaaa kirjoitti:

        Voi saatana tuota varten natsit keksi rodunjalostuksen! Hyi helvettí!

        Eri rumasti sanottu. Ei se ole naisen vika, jos mies syöttää muodottomaksi ponttooniksi. Se on mieähen sairaus.


      • h äh
        Ajattele - ensin kirjoitti:

        Eri rumasti sanottu. Ei se ole naisen vika, jos mies syöttää muodottomaksi ponttooniksi. Se on mieähen sairaus.

        Missä sanotaan että aloittaja on syötetty miehen toimesta siaksi? Sairasta sanon minä.


      • Lue tarkemmin
        h äh kirjoitti:

        Missä sanotaan että aloittaja on syötetty miehen toimesta siaksi? Sairasta sanon minä.

        Etkö osaa 'lukea' vasenta reunaa? Tarkoitan nm:ä "Ja natsaa". Aloittajasta en kommentissani puhu mitään enkä häntä tarkoita, vastaan nm:lle "oksettaaaa".


      • mieti tuota
        Lue tarkemmin kirjoitti:

        Etkö osaa 'lukea' vasenta reunaa? Tarkoitan nm:ä "Ja natsaa". Aloittajasta en kommentissani puhu mitään enkä häntä tarkoita, vastaan nm:lle "oksettaaaa".

        Jos mies lihottaa naista tahallaan ( mitä tarkoittaakin käytännössä?) niin se on vallankäyttöä. Heikkoitsetuntoinen mies. Olet aivan liian kaunis hänelle normaalipainoisena ja hän haluaa rumentaa sua.


      • siili168
        oksettaaaa kirjoitti:

        Voi saatana tuota varten natsit keksi rodunjalostuksen! Hyi helvettí!

        vitun natsi painu saksaan


      • ähläm...
        siili168 kirjoitti:

        vitun natsi painu saksaan

        mitäs sielä saksassa joku natsi nykyään tekis??


      • lkokjlmknjguyighj
        oksettaaaa kirjoitti:

        Voi saatana tuota varten natsit keksi rodunjalostuksen! Hyi helvettí!

        hyi helvetti sinulle!!! sinä olet sitten todella etova tyyppi ...


    • 11

      Kuka nyt 20 vuotta neityn'ä ollut..Kaikkia ne tulee tänne kirjoittamaan.!

      • huh huh

        69...


      • myös 20 ja neitsyt

        ""Kuka nyt 20 vuotta neityn'ä ollut..Kaikkia ne tulee tänne kirjoittamaan.!""

        Aika monet kunnollist ja sellaiset jotka eivät pane kaikkien vastaantilleiden kanssa.

        Hyvää kandee odottaa.


      • hahahahahah
        myös 20 ja neitsyt kirjoitti:

        ""Kuka nyt 20 vuotta neityn'ä ollut..Kaikkia ne tulee tänne kirjoittamaan.!""

        Aika monet kunnollist ja sellaiset jotka eivät pane kaikkien vastaantilleiden kanssa.

        Hyvää kandee odottaa.

        ei neitsyydellä ja kunnollisuudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. siitä olen samaa mieltä, että kyllä aika moni on vielä neitsyt yli parikymppisenäkin:D


      • heh.
        myös 20 ja neitsyt kirjoitti:

        ""Kuka nyt 20 vuotta neityn'ä ollut..Kaikkia ne tulee tänne kirjoittamaan.!""

        Aika monet kunnollist ja sellaiset jotka eivät pane kaikkien vastaantilleiden kanssa.

        Hyvää kandee odottaa.

        Kandee odottaa ja käyttää atriaa.

        Omistan montakin hieromasauvaa,mutta parhaimmaksi ja "aidon" tuntuiseksi olen todennut ihan tavallisen Atrian uunilenkin!Aivan tosissaan,siihen kun vetää kumin päälle niin johan tuntuu ihan aidon oloiselta,onko kukaan muu kokeillut koskaan?


      • heheeee

        Se on varmaan horoskooppi merkki se...neitsyt.


    • Pappa

      Vaimoni painaa 170kg! Asento kuin asento käy, allakaan en ole liiskaksi mennyt, että käy kiinni vain hyvä ihminen kun miehestäsi välität :) Kyllä se teille sopivin sitten löytyy.

      • Ei mahdollista

        Älä valehtele ! Liiskaksi et ole mennyt, jos olet suunnilleen saman kokoinen.


    • 951753852

      Eikö sun päässä oo muu kun seksi.. mieti nyt vähän.. ootko sie jotenkin sairas.. ei ennen vanhaan saanut tuommosia aukaista suustaan.. ei kuule edes mielikuvissa tuommosta saanut ajatella..

      • Ajateltiin kumminkin

        Onneksi se oli ennen vanhaan se ja nyt eletään nykyaikaa. Seksi ei tee sairaaksi mutta sen puute tekee useimmat pipipäisiksi ja suvaitsemattomiksi.


      • 951753852
        Ajateltiin kumminkin kirjoitti:

        Onneksi se oli ennen vanhaan se ja nyt eletään nykyaikaa. Seksi ei tee sairaaksi mutta sen puute tekee useimmat pipipäisiksi ja suvaitsemattomiksi.

        Tuo mitä nimimerkki "Ajateltiin kumminkin" sanoo, ei pidä muuten ollenkaan paikkaansa..


      • atriaaaaaaaaaaaa.

        Omistan montakin hieromasauvaa,mutta parhaimmaksi ja "aidon" tuntuiseksi olen todennut ihan tavallisen Atrian uunilenkin!Aivan tosissaan,siihen kun vetää kumin päälle niin johan tuntuu ihan aidon oloiselta,onko kukaan muu kokeillut koskaan?


      • Jotenkin täll viisii
        951753852 kirjoitti:

        Tuo mitä nimimerkki "Ajateltiin kumminkin" sanoo, ei pidä muuten ollenkaan paikkaansa..

        Jaaa meinaat, että ennen aikaan immeisillä ei ollut seksuaalisia tarpeita. Kyllä vain oli, ihan samalla viisiin kuin nytkin. Ero on siinä, että nykyään asioista puhutaan ääneen, sanotaan ja kerrotaan halut, toiveet ja kaikki.

        Silloin kulttuuri, tavat ja häveliäisyys estivät lausumasta salaisimpia tuntoja ja himoja ja naisenpuolilla estot olivat sitä luokkaa, ettei niitä kerrottu edes sille, jonka kanssa oli pariuduttu.


    • sellasta se

      jos ei tilanne oo siin mallis et päälle ei pääse, takaa ei ylety ja alle ei uskalla ni sit ei pitäs olla mitää murhei :D

    • 20+1

      juuh mäki oon 120 kg ja mieheni 130..se haluaa mua useammin,. millä saisin haluni takaisin? laihduttamallako? aina kun sekstaamme se on todella ihanaa... joskus annoin kun se oli niin innoissan..olin vaan et ihan sama lyki sit siinä... ..lähetyssaarnaaja takaa ja yhen lipaston päällä...aah.

    • Jortikka

      Hmm,syltä pitkä,kahta paksu.Tuikkaisin itse ensiksi takaapäin.Sieltä yltääpi parhaiten jos hiukka lyllyä välissä.Eikä se lylly haittaa kun kunnolla panettaa,luonto konstit keksii.Ihan sama oletko 40 vai 140kg,Hankalampi minusta noita nykyajan anorektikko pikkupimuja on ollut puikottaa.Ihan kuin nahkatakin hihaan tuikkis,ei ole lihaa luun ympärillä.

      • Sick....

        Normipainone o anorektikko? Fuck you fattys.


    • Mehevä Mätäs

      Naijessa kulluupi aika rattoisasti ja kullikii saa liikuntaa.

    • Marika, 173cm/57kg

      Takaapäin ehdottomasti niin miehesi voi samalla katsella esim netistä tai jostain pornolehdestä seksikkäimpien naisten kuvia.
      En usko että todellisuudessa monikaan mies kiihottuu lihavasta naisesta.

      • sfhsdfgsdfg

        Lihava on aika laaja käsite, mutta ei liene lihavilla miehillä mahdollisuuksia luurankoihin.


      • MuhkuMatti

        Voipa ollakin niin että lihavuus ja laihuus piilotajunnallisesti tasapainottavatkin toisiaan.


      • edfefgrfedfg

        Sait näemmä katkerilta läskeiltä oikein kunnolla miinuksia. Se on sen merkki että osuit oikeaan. Läskit on todellakin turn-off!!!!!


      • vaihtelu virkistää

        Höpö höpö. Olen mies, jolla on laiha muija. Katselen salaa netistä paksuja naisia, siis pornosivuilta. Ovat hyvin kiihottavia nuo clipit. bbw..
        Todella upeita ja seksikkäitä naisia.. Mutta jos oma muija olisi lihava, ehkä sitten hakisin vaihtelua laihoista naisista..


      • bbw lover
        sfhsdfgsdfg kirjoitti:

        Lihava on aika laaja käsite, mutta ei liene lihavilla miehillä mahdollisuuksia luurankoihin.

        Lihavuus on miehelle suurempi haitta kuin naiselle, siis seksin saannin kannalta. EI ole pornofilmeissä lihavia miehiä, mutta lihavat naiset on ihan oma genre.


      • 90+
        edfefgrfedfg kirjoitti:

        Sait näemmä katkerilta läskeiltä oikein kunnolla miinuksia. Se on sen merkki että osuit oikeaan. Läskit on todellakin turn-off!!!!!

        tosi mies panee vaikka päällä olis 100kg muodokasta naisellisuutta!ihan vaan teille luuviuluille kehotus ettei kannata harrastaa seksiä missään muodossa jossei kroppa kestä yskimisestä puhumattakaan(kylkiluu)


      • mies22cm

        Sua en panis rahastakaan luuviulu. Kyllä naisella pitää muotoja olla.


      • stondis

        Minä en ainakaan halua kahden luun väliin nussia.


    • 20+1

      juuh hirvittää ne 45 kiloset:D

    • ???

      hittojako mietit tee mitä mieles halajaa, jos ei miestä kiinosta ni aina voit koittaa ottaa yhteyttä allekirjottaneeseen

    • emtp

      kyllä muodokkaitte naisten kans takaapäin on mukavaa .. näkee kuinka kalu uppoaa modokkaasee ... ja pitää pers kannikoista kiinni ja antaa mennä vaa ... mut kyllä se naine mukava myös ku tulee päälle .. näkee sen kaike mahtavan edestä ... ja tietysti kannattaa kokeilla 69 ... ja suusexi ... ei muuta ku rohkeesti vaa nauttimaa muodokkaitte naiste kans sexiä ... ne on lepposia ja oikee halukkaita harrastamaa sexiä ... ja on vaa siinä hetkessä eikä aattele muita asiaoita ...

    • 20+1

      kyl mua ainaki halutaan vaik oonki muhkee

      • sanakirja.xxx

        mä en ainakaas sua tartte


    • Eestäja jalat miehenedessä, sit yltää perille ja takaa päin myös yltää pitkälle.

    • Todella kokenut

      Kirjoittelet kuin mies.? Ettei vaan ole jonkun poitsun kuvitteellista näkökulmaa.!!

      • hahahahahahah

        eikö nainen saa kirjoittaa seksistä ja ilmaista haluaan? naiset ovat yhtä halukkaita kuin miehet.


      • lesbo23
        hahahahahahah kirjoitti:

        eikö nainen saa kirjoittaa seksistä ja ilmaista haluaan? naiset ovat yhtä halukkaita kuin miehet.

        vitut ole.


    • ei ikuna enää

      Hyi helvetti. Aikoinaan hyvä suhde päättyi kun minua alkoi tympiä pyöriä läskin ämmän päällä (no väliin allakin). Muuten synkkas hyvinkin mutta tuo lihavuus oli ylitsekäymätön juttu.

      • lölogkgmkbnghfkfi

        sinä et kunnioita/arvosta ihmistä ollenkaan!! olet vaan pelkuri...


      • 190/90
        lölogkgmkbnghfkfi kirjoitti:

        sinä et kunnioita/arvosta ihmistä ollenkaan!! olet vaan pelkuri...

        Eli sinusta on arvostettavaa jos ihminen on laiskuuttaan (todella harvoin syntyjään) päästänyt itsensä paskaan kuntoon ja yrittää vielä olla siitä ulkoisesti ylpeä, koska ei JAKSA tehdä asialle mitään? Sitä paitsi ylipaino jos mikä on ruman näköistä.

        NEWS FLASH: jatkakaa toki samaa rataa niin kuolette sitten nelikymppisenä sydänkohtaukseen ja/tai kun maksanne tappaa itsensä liikarasvoituttuaan. En ole trollaamassa, vaan lähinnä höpöttelen objektiivisesta terveysnäkökulmasta. Pax.


    • kylläpä sitä nyt

      puolustellaan liikakiloja heheheheh....

    • ikäaviomies

      Kyllähän vanhanakin naitattaa ja tosi paljon, jos pysyy terveenä. On täysin väärä luulo ettei muka yli 50- vuotiaalla toimi mikään. Seisoohan se yli 70 vuotiaallakin,vieläpä ilman viagroja.

    • Itse tykkään

      Miehenä takaa päin antaa...

    • Ei mene. Häpeilet itseäsi ihan turhaan. Kyllä periaatteessa kaikenlaiset asennot voivat sopia. Riippuu mieltymykistä. Ei ne nautinnot siitä laiduttamalla parane. Itselläni ainakin paraat seksikokemukset ovat huomattavan ylipainoisen naisen kanssa. Eivät siinä asennot tai mitkään muotoseikat tuottaneet mitään ongelmaa. Nautinto oli kyllä suuremmoista ja molemminpuoleista. Ethän Sinä ole kuin pikkasen pyöreä.

    • HimokasTyty

      Itse olen 165cm ja 95kg, eli lääniä löytyy.
      Kaikista parhaimmat asennot ovat ehdottomasti
      -Takaapäin (vielä mielellään polvet rinnoissa, eli kunnolla kiepussa)
      -Minä alla, mies päällä, mutta jaloilla pidän miehen kyljistä kiinni
      -Ratsastaen.

      Kyllä ne miehet tykkää muhkeista, eipä ainakaan satu jos kovempaa tökkii. ;)

      • Hyvä kommentti sinulla ;))


    • makuasia

      Exä oli tuhti 100 keijukainen, takaapäin oli se tapa millä sai eniten ääntä aikaan, tosin aika ahkerasti kaikenlaista kokeiltiin samassakin sessiossa.

    • mauri äk-lo

      Takaapäin,mutta muista pestä myös peräaukko,jos oot kakilla käynyt äskettäin,saattaa kaverilta lörpähtää jos sieltä käryt nenään pukkaa

      • siili168

        takaapäin ei tarkoita idiootti peppureikää


    • kätyrinpiikki

      Kyllä se pullea nainen on parhaimillaan silloin ku se on keittiössä tekemässä alasti munakasta miehelleen.

    • hirveetä

      ei näytä eikä tunnu,missään asennossa ! etkä sä pysty edes pomppimaan. unohda.apuvaa.......

      • uhri 2

        kauheeta kun poimuista tulee viikon vanhoja pieruja/hajuja.yrjöttää.selluliitti murha.


    • halimuruseni

      hei olen pasi 41v/180/88 ja iisalmesta vapaa sikku mies en juo en polta liikkulinen mukava avoin hellä seksiä kaipaan peuhamista pusuja ratsuta takapäin 69 asenossa kylkki 69 asenossa nuolen aikaa on ei töissä p/0458889795

      • tuutko töihin

        Tuutko pasi töihi navettaan naimaan lehmiä? on utaretta ja 60kpl iha sulle varattuja? tuntipalkka määräytyy siitettyjen lehmien lukumääränä eli 1 lehmä on= 5€


      • Kossunen Simppa
        tuutko töihin kirjoitti:

        Tuutko pasi töihi navettaan naimaan lehmiä? on utaretta ja 60kpl iha sulle varattuja? tuntipalkka määräytyy siitettyjen lehmien lukumääränä eli 1 lehmä on= 5€

        Hmm,on kohtuutonta ehdottaa toiselle.Hmm,teräviä jollei toisella ole vielä 3A:n luokitustakaan.


      • lotinax

        Tartu Pasi tilaisuuteen, kun sinulle tarjotaan navetasta töitä, saat rahaa ja pääset puutteestasi, työvoimatoimisto varmaan auttaa matkakustannuksissa ja saattaa maksaa harjaantumisajalta parempaa päivärahaa, soittakaa/tekstatkaa Pasille,
        jottei turhaan numeroaan jättänyt,


    • reissumuna

      Tykkään panna muiden miesten paksuja vaimoja, ehkä sinunkin.

    • JarmoPp

      facesitting...?

    • ++++

      Itse seurustelen liki puolet painavamman naisen kanssa ja todellakin tykkään hänen muodoista. itse tykkään ihan perinteisestä rakastelu asennosta eli päällä olemisesta. siten näen rakkaani parhaiten =)

    • auta mua kestämään

      Kaikkea paskaa tänne tulla palstoille jauhamaan! Onko korvien välissä kenties jotain muutakin, herää kysymys, kuin iso k...

      • 0let

        vain lihava, deal with it


    • Maanjussi

      Oletko todellakin efta neitsyt, eikö Sinua ole puhkaistu vielä millään, eikö dildollakaan?
      Jos näin on, olet todella upea mimmi. Olisin mielelläni poikaystäväsi housuissa ja päästä puhkaisemaan Sinut.

    • takua päin

      jenkuamalla ja velaks

    • 2525252

      Uskomatonta p.a.s.k.a.a !!!!!!!

    • Lubrigate-late

      Jos mahollista, niin asettuisit nojapuille selälleen, polvimutkista ja olka-kyynärvarsista,
      läskit valahtaa selkäpuolelle ,mitä enempi painoa niin sitä tiukempi maha, rinnat pysyy kyllä yläpuolella, kunhan et anna niiden pudota kainaloista, torttukin jää siihen mukavasti pystyyn, pään alle kannattaa laittaa poikkituki, tai miksipäei sitä voisi roikottaakin, näin se menee, kesäaikaan voi harrastaa jonkun ojan päällä, tai
      vaikkapa rasvamontun, saattaa olla vähän leveä harteikkaammallekin naiselle,,,
      ainahan voi säädettävän tellingin rakentaa. Että näillä eväillä. Tokihan voitte aloittaa ihan siitäkin ja muutaman tunnin ähellyksen jälkeen tiedät miten oli hyvä...
      Jottei vaan keski-ikäinen isäsi kirjoittanut avausta, oli miten oli, ohje on hyvä...

      • lihis

        Hei : ) sillon on vaikeaa jos alle ei uskalla, päällä ei pysy ja takaa ei ylety! Öhrm!! oon sika ite, mut muut toimii. :)) Joulu kinkkuja kaikille!!


    • trollaati trollaa

      Meet kauppaan ja ostat sieltä ensin pussillisen sunnuntain jauhoja, levittelet ne sängylles ja sit istut siihen päälle , niin se sun äijäs löytää sen märän kohdan ja lopuilla voittekin sitten tehdä vaikka lettutaikinaa....voi saatana..tollanen sonta se näköjään uppoo kansaa kuin häkä...jos et helvetti tiedä miten sun pitäis panna,niin anna olla koko asian,eipä se ole sua varten

    • lotinax

      Pitäisiköhän teidän lylleröisten testata se kone, jossa sonni luovuttaa spermaa keinosiemennykseen, kun ei tavallisella kalulla pääse perille ilman jatkovartta..

      • löloiyusdrfgh

        sinä et pääse vaikka olis hoikka nainenkin...


    • No minä

      Kuules! Paras asento on videoiden ääressä. Valitettavasti, toimituksen horo :)

      • 951753852

        Samat sinulle.. elikkä ootte sen kajdiin riivaamia.. näköjänsä.. ei voi kun sanoa.. että ei oo teidänkään tie mikään auvoisa jos tuommonen peli yhteiskunnassa jatkuu.. ei oo ihme jos profeetat puhuu maailman lopusta..

        Sanonta kuuluu, eli se joka uskoo jumalaan pelastuu.. mutta se joka uskoo johonkin muuhun joutuu kadotukseen..


    • fatfu kers

      Hyi vittu mikä provo!

    • j

      Veikkaan, että laihempana ei panettaisi niin paljoa. Kun naisella on tarpeeksi rasvaa kehossa, silloin hänen hormoninsa toimivat optimaalisesti. Laihalla on päinvastoin.

      • 951753852

        Sanonta kuuluu, eli se joka uskoo jumalaan pelastuu.. mutta se joka uskoo johonkin muuhun joutuu kadotukseen..


      • bhhfjfdf

        BULLSHIIITT!!

        Oon laiha ja silti panettaa melkee 24/7. :D


      • hoikka 40v nainen

        Veikkaa vaan, mutta väärässä olet. Oletko ollut itse vai aina lihava?


    • jormakka...

      Oikein lihavaa naista ei voi panna...normaalisti...mutta lihava nainen voi olla hyvä imemään...

    • Tuota noin vaan

      Kyllä se näin on että alle ei uskalla mennä, takaa ja päältä ei ylety. Menee siinä vähän halutkin kun "kauniimpi puolisko" onkin se isompi ja ei niin kaunis...

    • ihan hölmö

      Kyljellään on oikein hyvä. Niin laihana kuin lihavana. Hyvin ylettyy ja nainen voi hallita..

    • sanakirja.xxx

      mun mielestäni uskonto ja into... Tulvat ensin...

    • zzorroo

      Moni mies pitää appelsiini ihosta, mut pulskan naiminen vaikeeta jos on lyhyt peli. Pääosin lihavan naisen kanssa sextailu on vaikeata. Usein heitä vain käytetään paremman puutteessa. En suosittele sänkyyn alkoholia, sillä emäntä jos sammuu kasvojen päälle, kutsuu isäntää taivasten valtakunta.

    • Kokemuksen rintaääni

      Jos oikeata nautintoa haette, ja haluat neitsyydestäsi eroon samalla kertaa, niin
      melko hyvä asento on sellainen missä itse olet kyljelläsi, mies alemman reitesi päällä polvillaan siten, että toinen jalkasi on pystyssä hänen rintaansa vasten. Eli toisin sanoen hän on polvillaan toisen jalkasi päällä hajareisin ja jos taitoa riittää,
      niin pienemmälläkin vehkeellä saa ihmeitä aikaan.
      Kokemuksesta voin kertoa, että nainen ei koskaan jää saamatta orgasmia koska elimet ovat tuossa asennossa jo niin luonnollisen lähellä toisiaan.
      Asento tosin vaatii mieheltä hieman reisilihaksia, mutta lopputulos korvaa pienen
      ponnistelun! Sanoisin, että parempi kuin takaapäin.

    • Lihavat on lepposia

      "Sanonta kuuluu, eli se joka uskoo jumalaan pelastuu.. mutta se joka uskoo johonkin muuhun joutuu kadotukseen.. "

      Joo ja joka naimatta kuolee...

      Parempi liian lihava kuin liian laiha. Liian laihat luuviulut on kaameita!

    • Älä ujostele. Kyllä mies sinua haluaa tuollaisenaan. Älä muuta itseäsi kenenkään takia, enkä usko että miehesikään haluaa. Jos hän haluaa sinua nyt, ja olet lihava ja onnellinen, miksi laihduttaisit? Nimimerkillä seurustelen lihavan tyllerön kanssa ja hän on elämän rakkauteni, hän valittaa olevansa lihava mutta olen ilmaissut että rakastan häntä tuollaisenaan, ja sanonut että saat laihduttaa jos haluat mutta en todellakaan pakota. Muhkussa on voimaa, pitkopullalla menisi lihaksikkaalla miehellä halut kun tämä rusentaisi luut kasaan. OLE YLPEÄ SIITÄ MITÄ OLET, ÄLÄ SIITÄ MITÄ HALUAT OLLA!

    • mievaan

      moi mulla kans muodokas nainen ja paras asento on mä päällä naisella jalat vähän ilmassa siinä on sitä jotain anna mennä vaan ja kaikki muutkin ihania ratsastus takaapäin ja sivusta

    • ajuova

      hohhoijjaa..kolo kuin kolo..siitä lähdetään,..ja siitätkin..

    • Nussutellaan

      Muista tämä: Miten voit n u s s i a kun alle ei uskalla, päällä ei pysy ja taakaa ei ulotu?


      Pienimunaisen miehen murheita siis...

      Oikeasti ISO nainen makaa selällään ja toinen, esim. oikea jalka on silleen sivulle ja koulussa, että mies on siinä oikealla sivulla kyljellään ja naisen jalka menee sen kainalon alta. Mies on kyynärpään varassa, niin ei paina naisen jalkaa ja turvonnut tussu on hyvin tarjolla. Siinä on helppoa nussuttaa ja orkku ei tule miehelle liian helposti.


      Muuten sama mutta naisen jalka menee miehen alta ja mies on kyynärpään varassa niin ei paina liikaa eikä miehen toine jalka mene naisen alta.

      Meritähti -asento

      http://www.sexpo.fi/?asentoja

    • keijukainen

      Paljon asiatonta kommenttia, älä ap välitä niistä.
      Itse olen yli 110 kg ja miehet oikeesti tykkää isoistakin naisista.
      Mulla isot reidet ja isot tissit , mahaa ja peppuakin löytyy:)
      Miten kannat itsesti on se tärkein pointti. Itseluottamuksesi on se mikä on tärkein.
      Olen jo puolet vanhempi kun sinä ja voin kokemuksesta kertoa että ei kannata murhetia kiloja.
      Miten itseesti suhtaudut, kuvastuu ulospäin monellakin tavoin.
      Mulla hoikka komea mies :) Mutta olen kyllä kokeillut muitakin.
      Oikein hyvännäköistä ja komeeta miestä saa kyllä jos vaan itseluottamus on kunnossa.
      Hyviä asentoja on mun mielestä ratsastaminen, takaa päin ja lähetyssaarnaaja.
      Nää miehet jotka täällä valitteli, on niitä joilla on itsetuntoongelmia kalunsa mitättömän koon taikka mitättömien taitojensa kanssa.
      Koolla ei oikeesti ole niinkään väliä, jos osaa itsensä ja tuntee parhaat puolensa, lisäksi pitää osata niitä käyttä :)
      Nauti ja ole naisellinen , heitä vaaka kierrätykseen :)

      • No kokemushan on aina kaikessa valttia ja kun hyvin asian tekee niin ei ole koolla väliä.


    • bodattu sälli

      Ison läskimahan poimuihin on ihana lykkiä kun pistää vähän glidiä, on parempaa kun naiminen tissien väliin. Mikään ei voita toisen miehen naista varsinkin jos se on läski.

    • Jepsistäjee

      Kyllä miehet tykkää muhkeistakin naisista. Ei tuossa vaiheessa enää kannata ujostella tai kysellä täällä asennoista. Nussiminen on kuin huuliharpun soitto: oppii kokeilemalla.

    • hyi vittu

      lihavat naiset on kuvottavia.hyi helvetti

      • jhbkhkh

        ei kukaa komea hoika /lihaksikas mies halua läskiä jos on itsetunto kunnossa.vituttaa tää että lihavavuus on normia ja hyväksyttävää.se on rumaa ja sairasta.


      • plokijnkbhgtfdc

        sinäkin olet kuvottava!!! olet paljon kuvottavampi..


    • Kullervo Trudilutzky

      Ei seksille ole esteitä. Jos sinulla on niin lihava vatsa, että lähestyminen on vaikeaa edestä päin, niin sitten vain takaapäin. Se ei pilaa mitään. Värisyttävän ihania hetkiä toivon sinulle. (Ja aina välillä itsellenikin)

      • Aah...

        Minä 120 kg, F-tissit.Parasta kummallekin osapuolelle takaa ( ja edestä jalat
        miehen hartioilla).


    • atriaaaaaaa.

      Omistan montakin hieromasauvaa,mutta parhaimmaksi ja "aidon" tuntuiseksi olen todennut ihan tavallisen Atrian uunilenkin!Aivan tosissaan,siihen kun vetää kumin päälle niin johan tuntuu ihan aidon oloiselta,onko kukaan muu kokeillut koskaan?

    • Just ja joo

      Kuuleppas "Veijo" menes nyt pervoilemaan muualle.

    • TeroSZX

      Jos saan sanoa niin levitä itsesi miehesi eteen ja sano että ottaa sun pillusi kuin isäntä niin teillä on erittäin hyvä ilta edessä!

    • Kenovieteri

      Käy kiinivain, olet himokkaassa muodossa,jos näin voi ilmaista,mies harvoin kohtaa kiimaista naista joka ilmaisee halunsa.....onnea Sulle...

    • autuas aatos

      miten saan parhaiten orgasmin ??kun on yhden millin kalu kahdenmillin kuopassa?? sitten kun tulee niin voi sitä määrää,ensin tulee lyijykynän paksuista noin 3 minuuttia yhteen putkeen pruikkailen,sitten hieman ohenee ja lisää tulee.

      sitten vaimoni tykkää sanoa et johan on nyt livakat pinnat.

    • mk

      Mene miehan päälle rastastamaan tai anna tkaapäin koksa se on kiihottava naida naista joka antaumuksella pyllistää ja on kiihoittavaa katsoa naisen takpuolta kun laittaa melaa pimppaan ja lentää mälli aika nopeasti mutta uusinta on aina parasta. Älä ujostyle vaan anna mennä vaan niin e itartte vanhana katua kun jäi tekemättä.

    • eiieieiii

      Mitä paksummat pilarit niin sitä suurempi temppeli

    • Fundeeraan asiaa

      On teillä ongelmat jos nainen on tukevampaa sorttia! Mulla on niin laiha akka ettei siihen pysty kuin luumätä ja nahkahome? Pannessa kuuluu sellainen kolina kun luut natisee ja se muuan värkkikin on niin kuivakka kuin kuivunut nahkarukkanen ja rinnat on kuin repunläpät? Aina pitää liukuvoidetta laittaa kun rupeaa hommiin? Mikä neuvoksi? Vaihdanko kiinalaiseen jolla on pimppi poikittain?

    • ghgkfhjfhjf

      En tajuu miten parikymppinen nainen voi olla oikeesti noin isossa kunnossa...
      Jos olisin samankokoinen ku sinä niin en varmaan näyttäytyisi ihmisten keskuudessa, saati harrastaisi seksiä...

      Omat mitat on 83-59-85 ja pituus 168 cm. Kavereiden kanssa ku viihteellä tms ollaan, niin kummasti niitä laihempia koitetaan iskeä.
      Pieni pyöreys voi olla vielä söpöä mutta huomattava ylipaino on yksinkertaisesti rumaa. Sama pätee toki alipainoonkin: lievä alipaino voi olla nättiä, vaikea alipaino taas on rumaa.

      • Söppöpöppö

        Persreikäkkii on pieni ja pyöree kun sinne kaluva pukkaapi.. heheheh. Sinä taijattii olla se persreikä.. se söpö:)


      • söppöpöpöppöpö

        Nii.. taejattii olla se persreekä. tuo sotkkoopi tuo senssuuri kun sanatkkii ihan vaan tähtii..prkl:)


    • muumilan asiakas))

      Kyllä se lihaiselle tytsälle takkoo päin parasta))sanoovat kyltyneet"wirn"

    • NiksiNakuttaja55

      Jos nyt parasta asentoa kaipaat, niin kyllä se on sellanen että meet nurkkaan seisomaan päällesi. Silloin maha valuu naamalle ja ei ujostuta niin paljoo. Tavara paljastuu ja sen voi huuhella heittämällä vettä sangollisen päälle ja pikkasen juuriharjalla sipasta. Siitä vaan sit ukko nuolemaan ja maiskuttelemaan kun tarjottimelta.. heheheh.!!! Niin.. ja ... muista sit kans pierasta.. heheh.

    • Sylin täydeltä

      Jos muhkeus on olennaista ainoa oikea asento on mies selällään ja nainen ratsastaa päällä. Naisen istuessa miehen päällä vatsa ei ole tiellä ja mies pääsee syvälle. Mies tuntee naisen painon sylissään mikä on erittäin seksikästä miehestä.
      -
      Ja muista näyttää että nautit.

    • Yualle

      Fake.

      Taas joku pervo hemmo tekeytyy naiseksi ja haluaa oikein mehukkaita stooreja...

    • hih hih

      In your dreams..

    • jkmjknjbhgjnhgyhju

      onnea :) hyvin se menee :) älä suotta jännitä :)

    • lokki

      et tunnu etkä näytä hyvältä missään asennossa,pidä vaatteet päällä ja ota äijältä poskeen jonka jälkeen mene vessaan ja tyydytä ittes

      • jhytwsdfghbnj

        paremmalta se varmaan näyttää kuin sinä!!! voisit vähän ajatella mitä kirjoittelet mutta ei sinulla taida olla millä ajatela...


    • jussina kesällä

      olkaa onnellisia naiset joilla on lihaa luiden ympärillä. itse olen mies ja pituutta 180/55kg. ja haittaa hieman naisten kanssa pelehtimistä koska naiset pitävät kukkakeppinä. ei se minua haittaa koska minulle on siunattu hieman kookas elin rakastelu asioihin,kohta joku kysyy kumminkin kuinka iso.joten se on 30 cm paksuutta 15 cm.

      ei ole mukavaa jos kumppani on yhtä laiha kuin olen itsekkin,ei ollenkaan mukavaa vaikka rakastelusta tykkäänkin,siksi etsinkin aina sellaista naista jolla on lihaa ympärillä,koska se on paljon mukavempaa niin. tämä on vain yksi mielipide muiden joukossa,kaikille xl naisille hyvääviikonloppua.

    • j3l2

      Juttu on teidän kahden välinen. Ota rennosti vaan äläkä suhtaudu hommaan liian vakavasti. Itselläni mitat on 165 cm ja 98 kg, joten ylipainoa on reippaasti, mutta silti taivun ihan samoihin asentoihin kuin nuorena ja hoikkanakin pystyin.

      Kokeilkaa eri juttuja, niin näette, että mikä tuntuu kivoimmalta. Aina voi nauraa, jos kumpikin huomaa äheltävänsä ja sohivansa eikä hommasta tule mitään eli sellainen hyväntahtoinen hassuttelu kuuluu myös seksiin. Iva, pilkka ja pingoitus eivät kuulu makuukamariin. Asennoista paljon riippuu myös miehestä eli mikä hänellä on paino ja minkä mittainen hänellä on sekä myös miehen ja naisen pituusero vaikuttaa.

      Sanoisin, että hyviä asentoja isommalle naiselle on ratsastus (mies makaa selällään ja nainen hänen päällään hajareisin kasvot vastatusten tai vaihtoehtoisesti mies istuu ja nainen on päällä joko hajareisin kasvotusten tai sitten niin, että nainen on miehen edessä niin, että naisella on jalat maassa ja kasvot poispäin miehestä. Tämä asento on hyvä varsinkin, jos naisella on nätti pylly ja pitkät hiukset). Muita hyviä asentoja on takaapäin nelinkontin tai sitten perinteinen lähetyssaarnaaja siten, että mies nostaa naisen sääret olkapäilleen.

      Lyhyesti sanottuna: kokeile kaikenlaista. Oikea asento löytyy ajan kanssa ja tuohan tuo kokeileminen vaihtelua koko hommaan muutenkin. Äläkä unohda ehkäisyä:)

    • kiihottavaa

      Kyllä mies tykkää pyöreistäkin naisista ,minä jopa kiihotun kun on pyöreä alla tai päällä ,kyllä naisenkin on otettava ohjat käsiin ,sekin kiihotta kun nainen työskentelee ,pyöreä naista on takaa päinkin hyvä panna , näkee hyvin työnnön ja vedon ; ) että menoksi vaan ;).....

    • ONNEA JA NAUTINTOA!

      Onneksi olkoon siitä, että olet löytänyt mihen johon koet niin suurta vetoa, että olet valmis hänen kanssaan neitsyytesi menettämään. Toivottavasti hän ymmärtää miten suuresta asiasta siinä loppujen lopuksi on kyse.

      Muista, että mies on valinnut sinut ja sinun vartalosi siinä samalla. Ja usko pois, kyllä hän vaatteiden läpi jo näkee, mitä suunnilleen on luvassa, eli luultavasti hän tykkää sekä sinusta ihmisenä että sinun ulkoisesta olemuksestasi, sillä jos näin ei olisi, hän tuskin olisi kanssasi, vielä toistaiseksi seksiä saamatta!

      Muista, että jotkut tykkäävät pitkistä, jotkut pätkistä, joidenkin makuun on tumma kun joku tykkää vaaleasta, toinen tykkää kovasta masusta pienillä rinnoilla toisen tykätessä pehmesät isoilla rinnoilla.... Eli lopulta kaikkein tärkeintä on se, että kannat kilosi kauniisti, älä häpeile, pelkää tai muutenkaan turhia nöyristele.

      Mitä sitten tulee asentoihin, niin älä siitä etukäteen huolta kanna. itse suosittelisin alkuun perinteistä mies päällä, koska siinä te olette lähekkäin, mies voi suudella ja muutoinkin osoittaa hellyyttä, ja sitten laukeamisen jälkeen, voitte jäädä päällekkäin makoilemaan ja hellittelemään toisianne. Kaikki muu toteutuu kyllä itsekseen, ja itse olen huomannut, että joku päivä haluaa olla naisen päällä, toinen kerta on kivaa takaa nelinkonti, joskus on kivaa seisaalteen mahat vastakkain....

      Eli, unohda kaikki turha, ja anna tilanteen hoitaa asiat!

      t. Mies 45v

    • Mies

      No ei siinä tarvitse asentoja miettiä kun kaikki sujuu luonnostaan.
      Tykkään täyteläisistä naisista ja kaikki mahdolliset asennot on kokeiltu..
      Ihan normi lähetyssaarnaaja ensi aluksi. Kyllä se mies sitten ilmaisee mitä haluaa.. Esimerkiksi minua kiihottaa pyöreät muotoiset naiset niin mitä enempi näen sen kiihottavampaa.. Ei kannata yrittää kaikkea mahdollista ekakerralla. Normi suuteloista hyväilyjen kautta suoritettu pano tuntuisi parhaalta..
      Kateeks käy sun poikaystävää...

    • jk

      vai n iin

    • douglas343

      Asentojahan voi kokeilla vaikka minkälaisia..Tosin hieman riippuu onnistuminen siitä, onko miehellä 10cm vai 30cm "ilosarvi".. Jos mittaa vaan löytyy,niin helppohan sitä on sit rytkästä takaa,eestä,alta tai vaikka sivulta..

    • näin se on

      Muodokkaat naiset ovat todella seksikkäitä. Takaapäin paneminen heidän kanssaan on mahtavaa. Mikä voisikaan olla kiihottavampaa kuin isot pakarat iskeytyy kyrvän varren vieressä nivusiin ja alavatsaan. Oikein kutsuen laukeamaan. Kokonaisvaltainen kiima. Lujempaa ja yhä lujempaa, nautinto vain kasvaa. Vaarana, että "pakarahieronta" aiheuttaa orgasmin liiankin nopeasti.

    • kai53

      Älä suotta ujostele kokoasi , jos tunne ja halut ovat molemminpuolisia niin eikun menoksi . Aika ja kokemus karttu niin mieliasennot löytyy itsestään .

    • Kiinnostunut

      Tuo päällä hyppiminen ei minusta tuntuisi ainakaan hyvältä, mutta eihän
      siinä muuta kuin takaapäin, nojaat vaikka sohvan selkänojaan ja kumppanisi
      touhuaa sieltä takaa. Turha sinun on pantata ja kyllä halukkaita miehiä löytyy
      esimerkiksi minäkin olisin kiinnostunut jos se sinulle käy.

    • takaapäin tai sillain lomittain

    • Timmimies.

      Lihava nainen ei näytä missään asennossa hyvännäköiseltä ja lihavanainen ei taivu sellaiseen asentoon,mihinkä normaalipainoinen pystyy. Tämä oli lihaksikkaan herrasmiehen mielipide.

      • Tytteli lapista

        Höpöjä kyllä taipuu ja on notkea, vaikka on vähän pehmusteita ympärillä.


      • Dingelinge

        No, oletpa tosi herrasmies...


    • hoh hoi

      Kuinka voi porukka olla näin tyhmää ja tarttuu jonkun perverssin miehen naisunelmiin.

      • anus-pano-olli

        Me kaikki tänne kirjoittaneet haluamme nusssia perverssiä miestä perrseeseen!
        Ooohhh!


    • Jokuvain91

      Moikka!

      Haluan sulle sanoa rehellisesti, saat nauttia seksistä missä asennossa vain, kenen kanssa vain. Itse olen ollut koko ikäni pyöreä,(alle 165 cm noin 110kg.. ) Itse olin 19 kun menetin neitsyyteni silloiselle poikaystävälle. Olen oppinut tässä pikkuhiljaa että minäkin saan nauttia seksistä ihan siinä missä muutkin, ne hoikat ja kauniit. Minulla on ollut elämässäni seksikumppaneita neljä,

      ja kaikki omalla hyvällä tavallaan erilaisia, on ollut hyväkuntoisia hoikkia miehiä.
      Olen erittäin seksuaalinen ihminen ja haluan ja tarvitsen seksiä PALJON!

      Luin tuon sinun tekstin ja halusin tulla avautumaan koska et sie voi odottaa että harrastat seksiä kun olet vasta hoikka! Olet oikeutettu seksiin siinä missä muukkin, ja se asento, ei sillä ole merkitystä, kaikki missä tunnet itsesi hyväksi niin anna mennä vain! Itse olen ollut niin päällä kuin alla kyljellä ja kontilla..

      Elämä on hetkistä kiinni, ei parane jäädä haikailemaan, koska jos todella tunnet haluavasi harrastaa seksiä niin anna mennä! Olet kaunis ja seksikäs omalla tavallasi ja sinun pitää olla myös oikeutettu elämään tätä elämään.

      Ennen minä häpesin vartaloani todella paljon, mutta nyt kun olen päässyt seksin makuun ja tiedän mitä se todella on, niin seksi maistuu hyvältä ja tuntuu, ei aina tarvitse miettiä että mitä muut minusta ajattelee.. Koska pyöreäthän tunnetusti osaa ;-) Se on totta, olen monesti saanut kehuja..
      Ja se jos mikä lämmittää mieltä.

      Anteeksi tämä stoori, mutta onnea ja menestystä elämään! Päästä sisäinen seksipetosi valloilleen ja ANNA MENNÄ!!!

      -Tyttö tampereelta(20v)

    • petri 10

      ole ylpeä vartalostasi !!

    • 16+9

      Haloo... Haloo

      Niin mikä se oli se päivän kysymys??!!!

    • omg123

      Elä kuule mieti tuollaisia höpöjuttuja. olet varmasti kaunis ja ihana kaikinpuolin, pidät hauskaa äläkä anna ulkonäköseikkojen pilata elämääsi..

      minäkin olen hieman pyöreähkö (tai hieman on kai neutraalisti sanottu) 165/90) EIKÄ MINUA OLE KOSKAAN ESTÄNYT PAINONI TAI KOKONI SEKSTAAMISESSA ;D

      Sitten kun olette pääseet kunnon tunnelmaan ja "pois alta risut ja männyn kävyt" niin olen varma ettet tule edes huomaamaan ajattelevasi painoasi tai kokoasi.. vietti vie ;)

      pidä sisko kivaaaaa ;)

      • Minusta facesittin on ison naisen kanssa paras asento.


    • asdasdasdasadsads

      Kumma kun ei ikinä puhuta muhkeista miehistä.

    • 18+19

      Lihavan naisen paras paikka on juoksumatolla tai vatsalihaksia tekemässä.

    • Luota OP vaan ittees.
      Asennot löytävät IMO helpommin kumppanin kanssa, eli mikä sopii hyvin kummallekkin.
      Kokeiltavia asentoja voisi olla: takaapäin (doggy style), lähetyssaarnaaja taikka miespäällä ja naisen nilkat miehen harteilla. Viimessä mainitussa saa syvän penetraation ja mies voi hyvällä samalla jalkoja.

      Ensimmäisessä ja viimeisessä asennos mies näkee myös naisen intiimi alueita mikä on kivaa ;)

    • kamasutra kokeiluun.

      Itse olen heilastellut elämäni aikana paljon enemmän ja vähemmän muhkumpia ja muodokkaampia naisia, eikä ole tullut ylitsepääsemättömiä asento-ongelmia hoikempiin kanssasisariin verrattuna. Itse olen kuitenkin hyvin kokeilunhaluinen ja monipuolinen, ja ehkä lähinnä juuri kumppanin häpeä itseeän ja kroppaansa kohtaan on ainut ongelma. Muutaman minun ja kumppaneideni lempiasennon mainitakseni sanoisin että perusasennoista nainen päällä ja kontillaan tai seisovillaan edessä ovat olleet ne parhaat asennot. Lisäisin vielä myös lusikan.

    • Ilman muuta takaapäin:=)

    • Aloittaja Taskuvenus

      Oho! Onpa tullut keskustelua, kiitos kaikille vastaajille! Täällä on hyvää vinkkiä, kannustusta ja sitten näitä erittäin viihdyttäviä törkyviestejä, totta kai kannattaa tälle palstalle kirjoittaa kaikesta! Kukaan ei jää kylmäksi.

      Oli tosiaankin yllätys kuulla että vanha neitsyt ei saisi olla rivo ja mieheksi epäiltiin? :D Mitä te meidän elämää nähdeiden neitseiden kuvittelette päivät ajattelevan, ellei seksin puutetta? Olotila on semmoinen kuin olisi ravistettu shampanjapullo, haluttaa poksahtaa oikein kunnolla ja päästää kaikki paineet ulos. Verbaali rivous helpottaa!

      Mutta vielä en ole uskaltanut tositoimiin, itsetunto pitää tosiaan olla kohdillaan että voi täysillä nauttia. Olen kiinteytynyt mukavasti, minä en edes halua olla laiha vaan kiinteä ja muodokas. Tsemppiä ja mahtavaa seksielämää kaikille pyöreille naisille ja muotoja rakastaville miehille!!!

    • Banish

      Kyllä se homma siitä hyvin hoituu ja teillä tulee olemaan mielettömän ihania ja kiimaisia tuokioita yhdessä todella paljon. Olisinpa se mies : )

      Tsemppiä!

    • panomies

      anna mennä rohkeasti vaan t panomies

    • mulkku 3445

      ei vidun jonnet menkääny vidduun jo vetäkää hanskaan niin että huimaan. on muuten kokemus sin'änsä

    • Anonyymi

      Kyllä miehet kestää ja lempeän pehmoisiahan tuhdimmat naiset on......luisevammat on monasti kivuliaampia

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe