Uteliaat kyselevät
pitkän liittomme
salaisuutta
vastaan
Hän saa olla Hän
minä saan olla minä
välillämme paljon kilometrejä
ja ilmaa
hengittää
tätä rakkautta
ei tukahduteta kahleilla
ei mustasukkaisuudella
ei väärinkäsityksillä
meillä puhutaan ja
pussataan
tarvittaessa nostetaan
" kissa pöydälle " ja
jokainen yhdessäolo
jokainen tapaaminen
on uusi rakastuminen
meillä on aina niin
paljon kerrottavaa
toisillemme
jos Hän joskus rakastuu
johonkin toiseen
senkin minä ymmärrän
päästän irti
salassa vuodatan
kyyneleeni
sainhan kuitenkin
monta hyvää vuotta.
Yhdessä ja erillään
K - M
2
59
Vastaukset
- tee.
Ystäväni, rakkautta on monenlaista, raakaa ja kypsää, tyhmää ja viisasta. Runosi kuvaama rakkaus on siitä toisesta päästä, kypsää ja viisasta. Mutta kivutonta rakkautta ei ole olemassa.
Runosi pani taas ajattelemaan rakkauden monia muotoja. Pidin siitä kovin. - K - M
Niin, rakkautta on monenlaista ja totta on sekin, että kivutonta rakkautta ei ole olemassa . Mukavaa, että vaatimaton sanailuni herätti ajatuksia .
Kiitos, että jaksat kommentoida näitä " hajatelmiani ".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1191713- 1801296
- 225717
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako203573- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482