Olen miettinyt mahdollisuutta
onnellisuuteen.
Ratkaisuni olisi lobotomia.
Huolet loppuisivat siihen, kun
ajatus ei kulkisi.
Ei huolta tulevaisuudesta, ei
ärsytystä ympäristöstä.
Täydellinen ratkaisu!
lobotomia.
6
<50
Vastaukset
- *MURUKULTA*
HÄNTÄ PYSTYYN, KUOMASENI!
Voi jössys sentään!
Virtaahan olisi sitten kuin pienessä pitäjässä :D
Kuulostaa muuten periksiantamiselta. Siinä loppuis kyllä kertalaakista täysipainoinen elämä! Jäisi K-kaupan hyvät tarjoukset kaupan hyllylle, kun potenttiaalisella, entisellä asiakkaalla, valuisi kuola vain suupielestä. No kut ät ool.
Sähkö, kemikaalit... taitaisi olla enää ainoastaan makueroja, mutta olisihan, kuule, jos oikein sadisti haluaa olla, tai ylioptimisti, eräsi vallan mainio vaihtoehtoo vielä.. Nimittäin; elämä..... ;) ...tai lobotomia..... :(Hmm.. Näyttää häntä olevan pystyssä. Joskus aikoinaan puhuttiin erään ihmisen kanssa tyhmistymisestä ja sen kannattavuudesta. Laitoin vain astetta paremmaksi ;). Minusta ei olisi alkoholistiksi tai muutenkaan kemikaalien käyttäjäksi. Ei sitä tiedä, kuinka hauska sisäinen elämä kukkisi lobotomian jälkeen..
- rahvaanrunoilija
Jotenkin tämä nyt taas erottuu sivuston muusta runoudesta..:)
Tietysti onnellisuus voi löytyä siitä, ettei ajattele liikoja.. Totuus lienee, että aina löytyy ärsyttäviä ihmisiä, ärsyttävää ympäristöä vaikka muuttaisi ulkosaaristoon. Joo, olen miettinyt asiaa viime aikoina aamubusseissa.. erinäisetkin seikat ärsyttävät niissä.. että siitä on minun päästävä eroon, se on oikeastaan aika kuluttavaa ärsyyntyä jo aamusta ja joka pysäkillä.. jonkinlainen huihaimielentila olisi suotava.. taito rentoutua.
Herätti siis ajatuksia ja pidin tästä huumorista.Kiitos. Tiedän olevani ylikierroksilla, kun tekee mieli vauhdittaa hitaita ihmisiä nipistyksellä pers... Sitä en kuitenkaan tee. Tiedän sentään rajat :D.
- tee.
Tai toinen vaihtoehto: tieteen paneutuminen asiaan kemikaalien sijasta vaikkapa geneettisin keinoin. Williamsin syndrooman omaavat ihmiset ovat iloisia, ystävällisiä ja kaikin puolin sosiaalisia. Jotain siihen suuntaan - .
Kai sekin on myöhäistä. Manipulaatio olisi pitänyt tehdä jo ennen syntymää ja geenivirhe olisi silloin kloonautunut. Olen pitänyt Downin syndrooman omaavia ihmisiä aitoina ja onnellisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472