Enkeli-Elisan tarina

huolehtikaa toisista

48

3470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

Itse luin tuon ja tuo on todella koskettava... Kaikkien pitäisi lukea tuo ja miettiä onko kiusannu jotain ja jos on niin pyytäisi anteeksi. Kiusaaminen on niin väärin!

• .

Surullista.

• ERROR:::::::::::::::

500 - Internal Server Error

Voi, kuinka surullista ja koskettavaa ;(

• geulija

vuodatin kyyneleen keskuudestamme poistuneen servun muistolle. :,(
        rip in peace

• enkeli elisa

sivut on vissiin kaatuneet,suuren kävijämäärän vuoksi.....

• elisa enkeli

toimivat taas

• elisaolisitpaelossa

Itkin tota lukiessa monta tuntia....

• 10+19

Itkin koko ajan ku luin tota ja Elisan päiväkirjaa sielt toiselt sivulta. En ymmärrä miten kiusaajat voi olla noin julmia ja murhaajia. Noitten kyseisten kiusaajien ja kaikkien kiusaajien on kyl saatava maistaa omaa lääkettään ja jos on noin kusipäitä et kiusaa niin kyl ne elämäs tuleeki... mä en ainakaan pystyis elää itteni kaa tietäen et oisin tappanu jonkun henkisellä tavalla hitaasti ja tuskallisesti. Mut jos tosiaan on niin tyhmä et kiusaa nii tuskin ne ees tajuu et ne on aiheuttanu jonkun kuoleman ja laittanu sen kärsii vaikkei se mitään pahaa ansainnu. Kiusaajil on varmaa taas uus uhri jolle aiheuttaa itsari. Ihan kauheeta.;/ toivottavasti karma tapahtuis kiusaajille , what goes around comes around.

• kaisa k

voih :( kiusaaminen on niin kurjaa.. missä näkyy tän enkelin päiväkirjan tekstiä?

• niin väärin.

Osanottoni :(

• angel gone

Nätti, viaton, suloinen tyttö... olisinpa voinut olla ystäväsi. Olisin vienyt sut jonnekin kauas pois jossa oltais voitu olla kahdestaan... olisin avanut silmäsi ymmärtämään kuinka ihana olet.

No, enpä koskaan saanut tilaisuutta tuntea häntä -.-

• SomeOneWhoLoves.

Totta. Mietin samaa niin usein. Itken kun mietin Elisaa...Rakkaudella koko sydämestä Elisalle siellä taivaassa missä nyt pieni Enkeli onkaan. Voi pieni Enkeli...

• J

Hiton sekava sivu. Ei tosta mitään tolkkua saanut vaikka aihe olisi kiinnostanutkin. Varmaan olisi lukeminen onnistunut helpommin jos olisi merkintöjä seurannut alusta asti.

Tarkemmin kun selaili niin jotain tolkkua rupesi löytmään.

Seuraava lause jäi vähän häiritsemään: "Elisan päiväkirja on osa Jonakin päivänä kaduttaa - projektia, joka on fiktiivinen tarina tosielämän ihmisistä."

• Tero R Oulusta

En ole lukenut kirjaa mutta olisi oma tarinani kerrottavana jos tahdotte kuulla. Olen elossa joten voitte auttaa tahtoessanne.

Minua kiusattiin ala-asteella. Kun se loppui, pahoinpiteli vanhempi. Löi, potki, pätki, uhkasi puukolla jne. Purki minuun kaiken paskan minkä töissään ollessa veti ihmisistä kun ei osannu puolustautua (se ei osaa puolustautua raivostumatta joten nieli kiukkunsa ja purki sen minuun). Koskaan en saanut olla onnellinen. Kun olin, sen vei joko kiusaajat tai tuo vanhempi.

Yläaste jees mutta ei kavereita. Ei oikeen huvittanu olla ihmisten seurassa kun oli tehty ihmisvihaajaksi ja pelokkaaksi.

Ala-asteella eräs mies yritti houkutella kauppareissulla luokseen. painoin kaasua ja menin ohi. 16 vuotta myöhemmin tuo tyyppi koitti hakata ku sain noitten pedofiilien touhusta selkoa. Ja kerroin siitä.

Ammattikoulun alussa oli muutama dorka jotka kiusas. kotona itkin. opettaja puuttui ja kiusaaminen loppu aikas lyhyeen.

Tyttökaverin kans ei luonnistunu seurustelu ku olin ujo ja alistettu ollu. Ei osannu olla rohkea oma ittensä joka olen.

Homma pelas paremmin vuosi myöhemmin ku sain oman Voiman löydettyä.

Huoltaja jatko pahoinpitelyä psyykkisesti koko ammattikoulun ajan. Pätki vielä jossai vaiheessa kättä pitemmällä mutta alkoin sitte olla jo niin vahva ja pitempi että ei se uskaltanu ennää piestä ja uhata puukolla niinku 12 ikäsenä. Helppo son päätä pitempänä.. raukkikset on kaikki samanlaisia.

Isä ei tehny tilanteelle mitään. seurasi vierestä ku narsisti ja pelkuri on. ei ollu puolustamaan poikaansa. just sellanen jollasen nykyvanhemmasta halutaan tehdä jotta lapsi voidaan menettää valtiolle, kidnapata, raiskata, 'uhrata'. Pohjois-Koreassa koneistoa vastustavia perheitä kaasutetaan kammioissa joissa seurataan mitkä vanhemmat puolustavat lapsiaan kuolemaa vastaan. Minkälaiset vanhemmat, siis.

Armeijassa puolustin jokaista ihmisenä. Simputusta seurasi. Ja valtiollinen seuranta intin loppuaikana ja siviilissä. Irakin sotaa vastustaessa alko seuranta kiihkentyä. Ei toki saa olla monarkkeja (brittein kunkkuhuone ja usa) vastaan. Mutta miepä olin sillä Irakin sota oli sitä varten että Illuminatin porukka meni tappamaan vastustajansa jotka tulivat Irakin alla olevan tähtiportin kautta. (Planeetta Nibiru) toki sivujuonena oli öljy ja muut luonnonvarat mutta Irak itsessään on ikivanha alue, Sumer. tai ainakin lähellä muinaista Sumeriaa.

Uskoo tieten noihin tähtiportteihin ken tahtoo mutta kaikki me tiedämme että kiusaaminen on pahimpia ongelmia tässä yhteiskunnassa. Sitä ei olisi ellei tuota touhua joku ylläpidä. Oikeastaan me kaikki ylläpidämme jotenkin. Jos riittävä määrä meitä ihmisiä tekisi kaikkemme hyvän eteen ja poistaisimme juurisyyn joka johtaa kiusaamiseen, kyllä kiusaaminen loppuisi.

Kiusaajat ovat häiriintyneitä, pahoja, psykopaattisia heikkoja laumasieluja jotka eivät kestä valoisia vahvoja ihmisiä. Herkät, valoisat vahvat ihmiset ovat noille paskahousuille uhka (samoin valtaapitäville) koska nuo eivät kestä Valoa.

Tällä hetkellä mua kiusataan Oulussa jossa asun. Päivittäin. Koska nuo on kiusanneet tänne muutettuani, en o pystyny hankkimaan kavereita, en ystäviä ja koska tuo tekee mut sekavaksi tuo kiusaaminen niin ei kyllä saa ketään kaverikseen ku on huono olo ja aggressiivinen. Kiusaajien negatiivinen energia imeytyy muhun (empaattinen henkilö) ja ellen ole rauhallisessa paikassa kuten kotona (kotihäirintä on naapureiden puolelta jotka enimmäkseen uusnatseja, satanisteja ym sadisteja) en pysty rauhoittumaan. Nuo myös tappoivat mun perheenjäsenen eli lemmikin ja yrittivät mun toisen vanhemman ja mummille ovat järjestäneet sairaalareissun. edelleen makaa osastolla.

Tämä kiitoksena kun kävin korruptiota vastaan ja hain itselleni oikeutta kun tein rikosilmoituksen kiusaamisesta. tossa on aika paljo ihmisiä mukana ja viranomaisia myös. Kuinka muuten tässä maassa kiusaaminen onnistuis ellei systeemi tue sitä?

Jos joku tahtoo aidosti tukea mua ja yhdessä mennä eteenpäin että tuetaan muitakin kiusattuja niin ois hienoa. Omaa elämääni oon tahtonu elää mutta nuo ei jätä rauhaan. Tänään oli aamulla pitkästä aikaa tosi hyvä, kevyt, vaivaton olo. Eräs naapuri (pahin noista kaikista) tuli vastaan ja vittuili kun ei kestäny että olin puhtaassa olotilassa. Aivan pakko oli viedä hyvä. Nuo ei muuta osaakkaan.
      Itte oon tarjonnu ystävyyttäni joillekki mutta vittuilevat edelleen selän takana. Noille ei ystävyys kelpaa. Kaiken ovat alottaneet. Minä toki reagoin ja vittuunnun ja suutun ja toivon noille paskaa sillon ku oon vihanen ja katkera mutta ainaki oon ollu se joka on välitön ja auttaa ja valmis olemaan kaveri mutta ei oo kelvannu. Toteanko: niin makaa kuin petaa. Eli eestään löytävät tekonsa.

En aio itkeä heidän puolestaan. Ovat olleet julmia.

• risssse

Edelliselle voimii ja paha juttu et on ollu noin pahasti asiat, eikä se oo todellakaan sun syy. Tää on ehkä tuttu virsi, mut kannattais käydä puhuu terapeutilla/psykiatrilla yms. Jos et sattuis pitämään kyseisestä ammattilaisesta, niin voit aina vaihtaa sitä koska ne kaikki ei oo aina ihan niin ymmärtäväisiä välttämättä. Se vois auttaa sua purkaa niit tunteita, tietty voit koittaa kirjottamalla tai jollain muul miettimiskeinolla jos se toimis. Muista, että kaikki ei oo aina niin huonosti ku milt näyttää :) Eli esim jos se sun naapuri vaikutti olevan vaikka vihasen olonen, niin ei se varmaan tietty johtunu susta, sil varmaan vaan muuten oli huono päivä. Ja koko maailma ei oo sua vastaan, tiedän sen, koska ajattelin aina että KAIKKI vihaa mua ja ajattelin et kaikki kattoo mua vihasesti. Se et sust tuntuu et kaikki on sua vastaan johtuu noist asioista mitkä suhun on noitten vuosien aikana vaikuttanu ja niist ilkeist ihmisistä. Sit kannattaa myös hankkii joku kiva harrastus mistä pidät. Ja älä ainakaan satuta ittees/muita, kyl elämä kostaa niille ketkä on pahoja, ennemmin tai vähän myöhemmin :) Jos ittees sattuttaisit, et tulis näkemään mitä onni on tai voi olla! Muuta omaan kämppään jos asut jonkun kanssa kenen kanssa et halua asua. Älä anna tyhmien ihmisten pilata sun elämää ja tee kaikkes ittes eteen! :) Onnea kaikessa!! :)

• Tero R

Psykiatria luotiin teollisen vallankumouksen vuoksi. Jotta asioista tietävät ihmiset karsinoidaan. Joten kiitos ei, en aio psykiatriaa käyttää. On tehokkaampia hoitokeinoja.

Tiedän että on hyviä ihmisiä mutta ovatko hyvät ihmiset missä? Ei ole näkynyt apuna.

Kukaan - ei kukaan - tarjoudu kulkemaan rinnallani. Ainakaan vielä. Monet 'auttavat' tahot ajavat omaa agendaansa. Eivät auta tavalla joka auttaa eniten. Eivät ota suojiin, eivät tarjoa kaveria suojaksi.

ettekö ihmiset tajua että elämme pahuuden keskellä, korruption keskellä. nuo psykopaatit ovat voitolla koska 'hyvät ihmiset' eivät tuota hyvää eivätkä pidä pahaa poissa.

jos ei tue toista kuka tukisi itseä? kiusatut pysyvät yksinäisinä koska eivät osaa ryhmittyä. minä osaan kyllä kun joku ottaa itteään niskasta kiinni ja tekee yhteistyötä minun kanssani. minä tahdon edistää hyvän tässä maailmassa.

• She20v

Tero R Oulusta,

Haluaisin auttaa sinua vilpittömästi.

Muutin Ouluun puoli vuotta sitten.

• Tero R

Tavataan

terv Tero

• t.vanha tuttu
        Tero R kirjoitti:

Tavataan

terv Tero

vieläkö kromi kiiltää?

• Tero R
        t.vanha tuttu kirjoitti:

vieläkö kromi kiiltää?

missä tavattiin ?

• ottakaa opiksi

Muistakaa kaikki kiusatut kertoa asiasta jollekkin. Jos ei ole muuta niin poliisille voi tehdä imoituksen.
      jos minä saan kuulla tai näen kiusaamista niin varmasti kiusaaja muistaa loppuikänsä!

• JS

Tero voimia sulle.

Mielestäni olet uskomattoman vahva kun olet selvinnyt tuosta kaikesta.
      Haluaisin olla ystäväsi, mutta asun vissiin liian kaukana :(

• Tero R

Kiitos

Olen samaa mieltä, olen uskomattoman vahva. En anna periksi. Ihmiset kun rohkeesti vetää yhtä köyttä, koskaan antamatta periksi Etenkään omissa teoissansa, niin vaaka lopulta kallistuu Hyvän puolelle. Rohkeus ja luottamus hyvän Voimaan on se mikä siirtää vaikka vuoret paikoiltaan. Täytyy olla vahva ja rohkea sekä itsenäisesti että ryhmänä.

Nyt vain täytyy saada pois heikennyksen tuoma taipumus alistua. Jos yhtään alistuu niin tilanteet vaikuttavat. Meillä kaikilla ihmisillä on jonkin verran heikkoutta, siksi maailman tilanne on ollut huono. Alamme kuitenkin nyt päästä itsemme herroiksi. Nykytilanne on murros.
        Siitä eteenpäin tilanne helpottuu kun vain jaksamme ahkeraasti rehkiä. Rohkeus, vapaa ajattelu ja tahto toimia hyveellisesti on kuitenkin elinehto meidän tulevaisuudelle.

Nyt etsin paikkaa missä rauhoittua, eheytyä. Luonnossa olo on parasta mutten tahdo olla erakko. Siinä sitä höperöityy kun on yksin vain. Tässä kämpässä en voi olla enää, irtisanoinkin jo. Mua on käännetty itseäni vastaan kauan, alkaa raja tulla vastaan. On vaikeuksia pitää hyvää mielialaa ja terveitä ajatuksia yllä. Teen ittelle energiahoitoja kun kykenen. Hyvä rauhallinen paikka niin siellä onnistuu parhaiten.

Missä asut? Tieten ystävä lähellä on paras apu, mutta jos tahdot niin voidaan kirjoitella. Tiedän paljon kaikenlaista, ehkä alan joskus kouluttajaksi :) tunnen että sinullakin on valoisa ote elämään.

• JS
        Tero R kirjoitti:

Kiitos

Olen samaa mieltä, olen uskomattoman vahva. En anna periksi. Ihmiset kun rohkeesti vetää yhtä köyttä, koskaan antamatta periksi Etenkään omissa teoissansa, niin vaaka lopulta kallistuu Hyvän puolelle. Rohkeus ja luottamus hyvän Voimaan on se mikä siirtää vaikka vuoret paikoiltaan. Täytyy olla vahva ja rohkea sekä itsenäisesti että ryhmänä.

Nyt vain täytyy saada pois heikennyksen tuoma taipumus alistua. Jos yhtään alistuu niin tilanteet vaikuttavat. Meillä kaikilla ihmisillä on jonkin verran heikkoutta, siksi maailman tilanne on ollut huono. Alamme kuitenkin nyt päästä itsemme herroiksi. Nykytilanne on murros.
        Siitä eteenpäin tilanne helpottuu kun vain jaksamme ahkeraasti rehkiä. Rohkeus, vapaa ajattelu ja tahto toimia hyveellisesti on kuitenkin elinehto meidän tulevaisuudelle.

Nyt etsin paikkaa missä rauhoittua, eheytyä. Luonnossa olo on parasta mutten tahdo olla erakko. Siinä sitä höperöityy kun on yksin vain. Tässä kämpässä en voi olla enää, irtisanoinkin jo. Mua on käännetty itseäni vastaan kauan, alkaa raja tulla vastaan. On vaikeuksia pitää hyvää mielialaa ja terveitä ajatuksia yllä. Teen ittelle energiahoitoja kun kykenen. Hyvä rauhallinen paikka niin siellä onnistuu parhaiten.

Missä asut? Tieten ystävä lähellä on paras apu, mutta jos tahdot niin voidaan kirjoitella. Tiedän paljon kaikenlaista, ehkä alan joskus kouluttajaksi :) tunnen että sinullakin on valoisa ote elämään.

Tero, oon 25-vuotias opiskelija Turusta. Olis kyllä kiva kirjoitella sun kanssas. En voi väittää tietäväni miltä susta tuntuu noiden kaikkien kokemiesi juttujen jälkeen, mutta ehkä meillä on kuitenkin jotain yhteistä.

Voisin varmaan laittaa sulle mun sähköpostiosoitteen mut mun pitäis varmaankin vaihtaa se ekaks koska se on mun omalla nimellä... tai en tiedä.

• Tero R
        JS kirjoitti:

Tero, oon 25-vuotias opiskelija Turusta. Olis kyllä kiva kirjoitella sun kanssas. En voi väittää tietäväni miltä susta tuntuu noiden kaikkien kokemiesi juttujen jälkeen, mutta ehkä meillä on kuitenkin jotain yhteistä.

Voisin varmaan laittaa sulle mun sähköpostiosoitteen mut mun pitäis varmaankin vaihtaa se ekaks koska se on mun omalla nimellä... tai en tiedä.

hyvä olla semmonen jossa ei nimeä. mulla ei tuo rekisteröityminen o kait toiminu joten tässä joutuu yhteystietoja vaihtamaan.

Tee niinku parhaaks tuntuu :)

Aurinkoista päivää sulle sinne, täällä on poutaa. Kävin tossa merellä käveleskelmässä.

• kiusattu 3vuotiaasta

haluan auttaa. olet uskomattoman vahva, pidä siitä kiinni!

• Tero R

Kiitos

kirjoitellaan

• haaahahsahs

Nyt tekisi kyllä mieli ristiinnaulita nuo kiusaajat vaikka Helsingin Senaatintorilla. Kaikkien niiden kiusaajien päiden päälle ristien huipuille naulattaisiin kyltit, jossa lukee koulukiusaaja. Tilaisuutta olisi katsomassa paikan päällä tuhansia ihmisiä ja tilaisuus myös televisioitaisiin. Sillä TV-ohjelmalla olisi sitten kolme miljoonaa katsojaa.

VAI MITÄ SANOTTE?

• ejtdajtgjsr

ois kyl oikeesta kiusaajille. ahhhah. menisin paikan päälle ilkkumaan.

• Teot Syytteeseen!

Harvoin kuulee noin väkivaltaisesta kiusaamisesta. Elisan olisi pitänyt kaverinsa kans ilmoittaa kiusaamisesta opettajalle tai koulun rehtorille sekä kertoa omille vanhemmileen oli niin väkivaltaista kiusaamista koulun poikien taholta. Kiusaaja -poikien teot olivat ihan SEKOJA, tämmöisille väkivaltaisille on keksitty OMA LÄÄKE RISPERDAL. TÄMÄ ELISAN KIUSAAMINEN PITÄISI PANNA POLIISITUTKINTAAN JA POJAT SYYTTEESEEN! Elisa joutui kauheittein tekojen kohteeksi, en kyllä yhtään ihmettele sitä, että miksi Elisa ei jaksanut elää.

• Rajatila

Ai Risperdal oikein... Minä kuule sattumoisin tiedän tuon lääkkeen henkilökohtaisesti. Sairastuin muutama vuosi sitten psyykkisesti, diagnoosilla "sekamuotoinen ahdistus- ja masennustila", ja yksi kokeilluista lääkkeistä oli nimenomaan Risperdal. Ei sillä ollut helvetti mitään tekemistä ton sun "väkivaltaisuutes" kanssa! Älä mussuta asioista ja lääkkeistä, joista et selvästikään tiedä hevon v***ua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jamovi

Uskomatonta miten voi noin käydä.. Toivon sydämestäni et kiusaajat saavat ansaitsemansa rankaistuksen... ja opettajat!!

• Tero R

Opettajissa on ohjelmoijia. Kuten eräs entinen (?) saatananpalvoja kertoi, opettajia, terveydenhuollon hlöitä ym on jotka ovat saatananpalvojia. Tuo käsite on tahallisesti jopa ylilentävä jotta olisi 'humoristinen' mediassa. Kumminkin, itse tein ohjelmoinninpoistoa ja eräs yläasteen opettaja (palvottu oppilaiden keskuudessa) löytyi matriisista. Tuli vastaan kadulla ja uhkasi. Paljastuipas roisto.

Joten, ei ole ihme että opettajat sallivat psykopaattista toimintaa kun jotkut opettajista on psykopaatteja.............

• vaaran alla

Tero R:n kertomus on kuin suoraan omasta elämästäni. Erona on vain se, että olen jo elämän ehtoopuolella. Koulukiusaaminen on vasta nyt otettu vakavasti. Vanhusten kiusaamista aletaan vasta hahmottamaan.

Toivon jonkun lukijan saavan tästä edes hiukan apua omaan selviytymiseen mikäli on kiusanteon kohteena.

Kotona iskostettiin pajukepillä ”nöyryyttä”. Koulussa en osannut pitää puoliani mikäli minua kiusattiin. Ja minuahan kiusattiin. Mikäli jotain toista kiusattiin niin lensin kiusaajan silmille oli se sitten miten iso roikale tahansa. Vastaavaa tukea en koskaan itse saanut. Moni näistä kiusaajista kuoli melko nuorina.

Töissä jatkui sama meno. Jouduin tekemään toistenkin töitä. Olin pomoille ja työkavereille pelkkä roskis ja sättimisen kohde.

Kahden vakavan sairauden kanssa olen käynyt melkein kuoleman rajalla. Vieläkin ihmettelen miksi minun piti selvitä niistäkin. Kai olemassaolollani on joku tarkoitus. Tukihenkilönä olen vahva tuki ja turva. Sitäkin on sabotoitu moneen otteeseen.

Jouduin ennenaikaiselle eläkkeelle parantumattoman autoimmuunisairauden vuoksi. Jo se itsessään oli kova isku. Pahempaa oli tulossa. Muutama vuosi sitten jouduin yläpuolellani asuvan henkilön vainon kohteeksi. Hänellä oli ja on edelleen suuri tukijoukko. Yhteisvoimin porukka metelöi vuorokauden ympäriinsä. Oli aivan turha yrittää nukkua. Kun omatoiminen häiriköinti ei tehonnut hommattiin ammattilaisten asentamat ympärivuorokautiset häirintälaitteet. Onneksi ne hävisi melko pian.

Lopulta sain uuden asunnon talon ylimmästä kerroksesta. Talo oli vasta rakenteilla. Oletin, että viimeinkin pääsen rauhallisiin oloihin. Virhearvio. Asunnon sijainti saatiin selville seuraamalla minua. Muutettuani huomasin heti asunnossa olevien häirintälaitteiden käytön. Aistinvaraisesti niitä ei edes huomaa. Eikä niitä käytetä jos asunnossa on minun lisäksi toisia ihmisiä.

On helppo sanoa ”asiasta pitää puhua jollekin tai tehdä rikosilmoitus”. Kaikki joille olen asiasta puhunut on pitäneet minua kahjona. Poliisi ei ottanut vastaan kirjallista rikosilmoitusta. Lokaan polkijoita on riittänyt, auttajia tai tukijoita ei ainuttakaan. Koska pelkkä häiriköinti ei tehonnut laitteet muutettiin kidutusvälineiksi. Menetelmä täyttää kaikki henkisen kidutuksen kriteerit. Ne toimii periaatteella ”nukkuminen, puhuminen, tekstiviestien ääni ja kirjoittaminen on kielletty”. Kaikki edellä mainittu kostetaan lisäämällä kidutuksen laatua ja määrää. Tarkoituksena tappaa minut kiduttamalla.

Vietän viimeiset elinvuoteni kidutussellissä. Vasta kuolemani jälkeen tajuavat etsiä ne kidutuslaitteet. Siinä vaiheessa se on omalla kohdallani myöhäistä. Ihan herjuuttani en anna periksi rikollisten toimille. Sinnittelen niin pitkään kun löydän jonkin auttavan kanavan. Jolleivät sitä ennen saa minusta henkeä pois.

Toivon hartaasti ettei kenenkään tarvitse kokea samaa kohtaloa. Taistelkaa avun saamiseksi kaikin mahdollisin mutta laillisin keinoin.

• Tero R

Iäkäs ihminenhän on kuten lapsi tai nuori tai kuka tahansa joka on jätetty yksin. Kulttuuri suosii vain nuorta nyt. Se on osa tuota roskaruoka-pikaruoka-kertakäyttö kulttuuria. Ihmiset pidetään erillään jotta jakautuminen mahdollisimman täydellistä pahan silmissä. Ei ole vanhat opettamassa nuorille viisautta. Viihdeteollisuus ja sipsit ja limu myrkyttävät maailmaan jossa ei ole rakkautta, ei myötätuntoa eikä mitään ihmisarvoa. Ei myöskään arvoa eläimillä, kasveilla, luonnolla. Itse asiassa jokainen sukupolvi tukisi toinen toistaan jos vain pidämme yhtä.

Kaikkia nykyään kiusataan, kukaan ei jää paitsi. Keino pitää ihmiset toisten(sa) kimpussa. Se aika ja energia pois oleellisista asioista. Etenki rehtejä ihmisiä kiusataan. Empaattisilla ihmisillä on oikea ote elämään, yhteiskunnan rappiomoraali ja eettisten arvojen puuttuminen näkyy psykopaattisuuden suosimisena.

Nöyryyttä tarvitsee itte pajukepin käyttäjä!

Alistaminen lähtee kotoa liikkeelle: vanhemmat heikentää lapsensa ja se vaikuttaa koko kehoon, mieleen, itsekunnioitukseen. Myöskin, vanhempi joka ei pidä puoliaan, opettaa lapselleen olemaan pitämättä puoliaan. Vanhemmat jotka heikentää niin tekevät karhunpalveluksen ihan kaikille. Eivät ole rakastavia.

Osoittaa suurta rohkeutta puolustaa toisia vaikkei itseä puolustettaisi.

Tyypillistä tietyille ihmisille on elämässä se että tekee paljon ja kantaa myös paljon toistenkin töitä. Osoittaa kait edelleen kuinka kypsymättömiä jotkut ovat sysätessään omaa kuormaansa toisille ja tuo kuorma on tosiaan fyysistä, psyykkistä, energeettistä.

Kyllä ihminen selviää kun on tehtävä elämässä. Kaikki eläisimme terveinä ja uskomattoman kauan mikäli ulkopuolista heikentämistä ei olisi. Ravinto, sähkösaaste, geneettinen manipulaatio, tietyt ihmiset.

Tuki on sellainen asia mitä yhteiskunnassa 'ei saa olla'. Sitähän saa vain harvat ja yleensä rahalla. Instanssit määrittelevät miten ja mitä apua tarjoavat. Eivät anna sitä mitä kukin eniten tarvitsee. Tietynlaista pakottamista. Meidän vain tulee luoda itse, lisätä ja yksityiskohdistaa tarjontaa eikä niinkään tyytyä porkkanoihin joita roikutetaan edessämme. Hevosina nuo tietyt meitä pitää. Eipä silti, hevonen on upea olento. Matka takaisin villihevoseksi on vaivan arvoinen!

Oletko kokeillut minkälaisia hoitoja?

Kiusaajilla on tukijoukko. Jotka toimivat yksin, ovat joko suojassa kimppuun kävijöiltä tai suojattuja hiljaisesti. Siksi on tärkeää että me kiusatut pidämme yhtä. Emme ole pelkästään kiusattuja vaan kuten sanoit, vainottuja. Kun kaikki alkaa lapsuudessa ja jo aikaisemmin niin kyse on systemaattisesta heikentämisestä. Tiedän miksi se tehdään ja taidamme jo kaikki tietää sen. Nyt kuitenkin kun on manipulaatio päällä joka vaikuttaa kaikkiin Maan asukkaisiin, olemme sumussa osan aikaa ja emme välttämättä tiedä mitä on meneillään, miksi elämämme on solmussa vaikka vainoaminen lakkaisi välillä. Itseltä meni aika kauan huomatakseni mistä on kysymys. Niin menee useilta meiltä ennenkuin tulee oivallus.

Kuulostaa tutulta. Rakennus jossa asun on täynnä saatanan palvojia. Soittavat ökämökäänsä varsinkin kun on tietty hyvä, vahva ilmapiiri minun asunnossa ja muualla talossa. Eli hyökkäys hyvää muutosta vastaan. Kynttilät, enkelitaulut :) ja kaikki mikä on Valo on hyvä olla itseä ja asuntoa suojelemassa.

Häirintälaitteita ON. Miljoonat ihmiset ympäri maailman kuulee piii -äänen tiettyinä päivinä tai aamuöisin. Se on akustinen ääni häirintälaitteesta. Juuri tänään mietin miten tehdä suoja tuota vastaan.

Kyllä. Huomasin vuosia sitten että tietyt kielteisiltä vaikuttavat hlöt ja 'perheet' muuttivat naapureiksi ja kun tietyt toiminnot elämässäni oli muutettu niin nuo häippäsivät. Etsin itse laitteita syksyllä makuuhuoneestani.

• Tero R
        Tero R kirjoitti:

Iäkäs ihminenhän on kuten lapsi tai nuori tai kuka tahansa joka on jätetty yksin. Kulttuuri suosii vain nuorta nyt. Se on osa tuota roskaruoka-pikaruoka-kertakäyttö kulttuuria. Ihmiset pidetään erillään jotta jakautuminen mahdollisimman täydellistä pahan silmissä. Ei ole vanhat opettamassa nuorille viisautta. Viihdeteollisuus ja sipsit ja limu myrkyttävät maailmaan jossa ei ole rakkautta, ei myötätuntoa eikä mitään ihmisarvoa. Ei myöskään arvoa eläimillä, kasveilla, luonnolla. Itse asiassa jokainen sukupolvi tukisi toinen toistaan jos vain pidämme yhtä.

Kaikkia nykyään kiusataan, kukaan ei jää paitsi. Keino pitää ihmiset toisten(sa) kimpussa. Se aika ja energia pois oleellisista asioista. Etenki rehtejä ihmisiä kiusataan. Empaattisilla ihmisillä on oikea ote elämään, yhteiskunnan rappiomoraali ja eettisten arvojen puuttuminen näkyy psykopaattisuuden suosimisena.

Nöyryyttä tarvitsee itte pajukepin käyttäjä!

Alistaminen lähtee kotoa liikkeelle: vanhemmat heikentää lapsensa ja se vaikuttaa koko kehoon, mieleen, itsekunnioitukseen. Myöskin, vanhempi joka ei pidä puoliaan, opettaa lapselleen olemaan pitämättä puoliaan. Vanhemmat jotka heikentää niin tekevät karhunpalveluksen ihan kaikille. Eivät ole rakastavia.

Osoittaa suurta rohkeutta puolustaa toisia vaikkei itseä puolustettaisi.

Tyypillistä tietyille ihmisille on elämässä se että tekee paljon ja kantaa myös paljon toistenkin töitä. Osoittaa kait edelleen kuinka kypsymättömiä jotkut ovat sysätessään omaa kuormaansa toisille ja tuo kuorma on tosiaan fyysistä, psyykkistä, energeettistä.

Kyllä ihminen selviää kun on tehtävä elämässä. Kaikki eläisimme terveinä ja uskomattoman kauan mikäli ulkopuolista heikentämistä ei olisi. Ravinto, sähkösaaste, geneettinen manipulaatio, tietyt ihmiset.

Tuki on sellainen asia mitä yhteiskunnassa 'ei saa olla'. Sitähän saa vain harvat ja yleensä rahalla. Instanssit määrittelevät miten ja mitä apua tarjoavat. Eivät anna sitä mitä kukin eniten tarvitsee. Tietynlaista pakottamista. Meidän vain tulee luoda itse, lisätä ja yksityiskohdistaa tarjontaa eikä niinkään tyytyä porkkanoihin joita roikutetaan edessämme. Hevosina nuo tietyt meitä pitää. Eipä silti, hevonen on upea olento. Matka takaisin villihevoseksi on vaivan arvoinen!

Oletko kokeillut minkälaisia hoitoja?

Kiusaajilla on tukijoukko. Jotka toimivat yksin, ovat joko suojassa kimppuun kävijöiltä tai suojattuja hiljaisesti. Siksi on tärkeää että me kiusatut pidämme yhtä. Emme ole pelkästään kiusattuja vaan kuten sanoit, vainottuja. Kun kaikki alkaa lapsuudessa ja jo aikaisemmin niin kyse on systemaattisesta heikentämisestä. Tiedän miksi se tehdään ja taidamme jo kaikki tietää sen. Nyt kuitenkin kun on manipulaatio päällä joka vaikuttaa kaikkiin Maan asukkaisiin, olemme sumussa osan aikaa ja emme välttämättä tiedä mitä on meneillään, miksi elämämme on solmussa vaikka vainoaminen lakkaisi välillä. Itseltä meni aika kauan huomatakseni mistä on kysymys. Niin menee useilta meiltä ennenkuin tulee oivallus.

Kuulostaa tutulta. Rakennus jossa asun on täynnä saatanan palvojia. Soittavat ökämökäänsä varsinkin kun on tietty hyvä, vahva ilmapiiri minun asunnossa ja muualla talossa. Eli hyökkäys hyvää muutosta vastaan. Kynttilät, enkelitaulut :) ja kaikki mikä on Valo on hyvä olla itseä ja asuntoa suojelemassa.

Häirintälaitteita ON. Miljoonat ihmiset ympäri maailman kuulee piii -äänen tiettyinä päivinä tai aamuöisin. Se on akustinen ääni häirintälaitteesta. Juuri tänään mietin miten tehdä suoja tuota vastaan.

Kyllä. Huomasin vuosia sitten että tietyt kielteisiltä vaikuttavat hlöt ja 'perheet' muuttivat naapureiksi ja kun tietyt toiminnot elämässäni oli muutettu niin nuo häippäsivät. Etsin itse laitteita syksyllä makuuhuoneestani.

Niinpä. Laitteet pidetään päällä vain kiusattavan ollessa paikalla. Psykiatria tehtiin sitä varten että ihmiset jotka tietävät näistä mutta joita muut paikalla olevat eivät usein huomaa koska ne eivät ole silloin päällä, saadaan vaikuttamaan paranoidisilta ja harhaisilta. Muut keinot tuossa ohessa voivat tehdä ihmisestä väliaikaisesti epäorientoituneen ja tietenkin kaikki olosuhteet vaikuttavat myös ulkoiseen olemukseen ja käytökseen: tänään kävin tuntikausia merellä kävelemässä. Tultuani kotiin olin vahva ja iho ahavoitunut. Usein olen nykyään kalpea, huonovointinen, olo heikko. Nyt olin vahvoilla. Kannattaa olla paljon ulkona, luonnossa.

Nuohan käyttävät samaa taktiikkaa kun joku tahtoo paikallistaa noitten radiolaitteita jossain tukikohdassa: laitteet ovat pois päältä kun signaali löytyy ja kolmiomittaus on miltei valmis. Kylläkin moni on silti löytänyt paikan päälle.

Niinpä. Ei se auta aina puhuminen jos vastassa oleva ihminen ei tiedä mistä kyse. Täytyy tuntea asioittein taustat ja hyvä jos tietää mikä on maailman meno. Kun tietää kuvion, ymmärtää miksi ihmisiä häiritään. Jotkut sanovat että pitäisi kertoa asiat mahdollisimman teknisesti, esim. mikroaaltohäirintä. Helposti kun oireista ja tuntemuksista ja häiriköitten vainoojien motiiveista puhuu niin ei moni ota tosissaan. Huomaan että kun tiettyyn vaiheeseen on tilanne edenny niin ihmisellä on vaikeampi jäsentää ja kertoa asiat voimallisesti. Se on ymmärrettävää. Itsellä ainakin on tuo juttu. Se johtuu siitä että meille kerääntyy niin paljon kertomatonta ja emme saa ymmärrystä osaksemme vaikka tekniset ja muut todisteet olisi, mm. miljoonat vastaavat kertomukset ihmisiltä kautta maailman. Tyhmintä on että ihmiset pitävät omia havaintojaan luotettavampina kuin toisten havaintoja. Emme ole yksin! Jokaisella on aistit ja järki. Kertomisten kautta kredibiliteetti kärsii. Itse huomasin parhaaksi käydä pitkiä reissuja ulkona ja siinä vapauttaa aika paljon kielteisiä juttuja jotka on juuri tuota turhautumaa. Tulee vakaaksi ja rauhalliseksi ja sitten on ihmisten helpompi pitää järkevänä.

Suomessa on tarve auttajille ja tukijoille. Huomataan jo että sosiaalitoimet ja viranomaistahot eivät auta. Itseasiassa huonontavat vaan. Eräs video on, nimeltään Philosophy of self ownership. Erinomainen. englanniksi. Kannattaa jokaisen katsoa. Animaatio jossa tekstit.
        Tiemme on kova. Kova ja kivinen.

Kuulostaa eristysselliltä.

Kidutuksestahan nuo nauttii. Kuulemma muutaman vuoden kestää kidutuksen nautinto tekijälle, ottavat kait uudet jäsenet käyttöön. Semmostahan se on. Täälläkin. Kun vanhat kiduttajat kyllästyy, uusia kyllä löytyy. Nauttivat kun lokaa heitetään, paskaa puhutaan ja kaikesta pääsee ku koira veräjästä.
        Loppujen lopuksi nuo kiduttajat ovat sonnassa. Olen laskeskellut että nuo roistot joko elävät vastaavanlaista elämää jossain elämänsä vaiheessa tai eivät saa mahdollisuutta tulla takaisin. Ihminenhän seuraa energiaa jonka on elämässään aiheuttanut. Eli se minkä on aiheuttanut muille on se energia jota seuraa. Toisinsanoen, nuo saastat saavat paskaisen lopun.

Voisit kertoa yksityisesti minulle noista laitteista. voidaan varmaan tehdä jotain asialle.

Kyllä, ehdottomasti. Älkää heittäkö hiekkaa takaisin vaikka teille heitetään. Nuo kiusaajat ja noitten palkkaajat luottavat siihen että väkivaltaan vastaisi väkivallalla. Kuten huomattu, puolustautuminen on juridisesti miltei rikos nykyään, ainakin riippuen kuka puolustautuu.

Laita viesti, jos oot rekisteröityny, en tiedä voinko laittaa emailia tässä. Nimimerkki : changemaker (suomi24)

• suru ;(

OLen lukenut tuon tarinan monta kertaa mutta se koskettaa aina ;( niin harmi ja se tuli 45minuutissa yhen kerran...

• matafakar

Tiedän tunteen... Itse joudun kaverini kanssa kiusatuksi ja nyt kun kaverini muuttaa joudun olemaan ihan yksin:'(
      Yksi poika koulussa lyö ja potkii aina mua. Oon hiljanen ja ujo mutta mitä mä oon tehny sille!!!

• Torniolainen nainen

ei voi ihan oikeasti olla noi tyhmiä ihmisiä.. kyllä mie ymmärrän sen että jos sanoilla satuttaa , mutta ku pittää vielä käyä päälle. oikeasti väkivalta ei oo mihinkään ratkaisu.. mieulummin sanat entä väkivalta.
      ite olen väkivaltaa vastaan. jos ihan totta puhutaan, mie en ees tahtois ajatella mitään väkivalta asiaa.... kun olin pieni, isäpuoleni pieksi minua niin paljon etten enää pysty ees ajattelemaan väkivaltaa ilman että isäpuoli tulisi mieleen !
      mutta oikeasti kaikille vanhemmille tiedoks että kasvattakaa lapsenne juuri sillain ettei ne käsitä sitä sillain että niiden pitäisi jatkaa teidän ns. jalanjälkiä pitkin..
      koska se että jos kotona on vaikeaa niin ne tunteet purkautuu sitten muualle.
      Tunteet monesti purkautuvat sillain että ne kohdistuu johonkin ulkopuoliseen, lähimmäiseen, rakkaimpaan, tärkeimpään tai vaikka omaan lemmikkiin.. ja nimimerkillä kokemusta on tapauksista. minulla on pari kaveria joilla on kurjat oltavat kotona, eikä ne saa tarpeeksi huomiota, niin niiden pitää kerätä huomio jostain muualta. Esim yks kaverini se on hullu, oikeasti.. Se on saanu pienenä niin pahasti selkään että nyt se on kostanut äidilleen kaiken, mitä hän on joutunut kokemaan... oikeasti vanhemmat miettikää miten kasvatatte lapsenne, älkääkä antako lapsillenne kurjaa lapsuutta.

• huolehtikaa toisista

ahhahaha. Varmasta oli läskiperse,kun ILTASANOMAT
      mainostaa laajakaistaa uutisen varjolla!

Enkeli-Elisa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482522003.html

Aiheesta muualla kirjoitettua

Pätkiikö MM-lätkä maksutelevisiossa? Elisan neuvo: ”Katso tallenteelta” Ilta-Sanomat 09.05.2012 14:58
      Ensituntuma Elisan 4G-verkkoon: Vaikea löytää Ilta-Sanomat 21.11.2011 13:05
      Historiallinen uudistus: siirretäänkö kellot atomiaikaan? Ilta-Sanomat 09.11.2011 16:42

ahahahahahahahahahaha

t. avaaja

• Lukisin mielelläni,

mutta... blogi näyttää olevan salasanasuojattu?

• hyhhyy

Olikin suurta kusetusta kaikki. Täällä on revitty verkkareita ja itketty satukirjalle. Jopa on muutama kynttiläkin hurskaasti tirskahdellen sytytetty. Ja Vettenterä, kun ei masennuksesta saanutkaan julkisuutta (ja riittävää kirjamyyntiä) nykii pätäkkää Enkelikirjallaan ja saa kiertää kouluja sankarina.

• kyllä

miten vois lukee kun se on salasanasuojattu blogi. haluisin niin lukee sen

• 1223

Kyllä elämä usein huolehtii noista kiusaajistakin - heistä ei tule mitään merkittävää, vaan he kuolevat tietäen tuhlanneensa ainoan elämänsä täyteen p*skaan.

• Class Anders

Todella törkeätä "Mintulta" käyttää tällaista satua rahan tekemiseen. Minttu, *** ittes! Nyt!

• Juu_Juu

Mikä on salasana?

• gfff

niin just mikä on salasana

• kunkku

olen ite ala-asteella koulukiusattu. Tuli yläasteelle muutto ja sama homma jatkui 7. luokalla. Kasille mentäessä tilanne muuttui, kun sain kesällä näköä ja kokoa ja syssyllä ku koulu alkoi, niin kiusaajat yrittivät aloittaa, siitä mihin keväällä jäivät. No, siinä kävi sitten niin, että sai tuo toinen kiusaaja ite turpaansa ja kunnolla saikin. Ja tähän loppui mun kiusaaminen.
      Nykyisin katselen tuota entistä kiusaajaa 25 vuoden takaa, kun se notkuu pubin nurkalla räkä poskella tai on sossun nurkalla kerjuulla kuin koira. Toinen kiusaaja on jo ryypänny itsensä hautaan. Sääliä en näitä kohtaan tunne, tekisi vaan joskus pysähtyä kysymään; mitä spurgu, muistakkos mua? Olen muuten akateemisesti koulutettu, sä taidat olla joku saatanan sosiaalipummi?? Ota siitä euro ja mee pois mun silmistäni, äläkä hae hoitoa pankreatiittiisi, kun et ole sitä ansainnut, dorka. Mutta en viitsi pysäyttää mersuani, jokaisen paskaläjän takia.
      Tietysi olen kyyninen tätä tyyppiä kohtaan, olenhan hänen yrityksestä huolimatta häntä Parempi.
      Sääliksi käy tätä tyttöä, kun joutuu tappamaan itsensä, että saa rauhan. Kiusaajat toivottavasti miettivät joka sekunti, mitä tuli tehtyä, ja voisivat kanssa hävittää itsenä. heitä ei kannata sääliä, ei hetkeäkään.
      mutta miksi tämä pieni tyttö ei pyytänyt äidiltään apua, sitä en ymmärrä.
      ENKÄ NYT SYYLLISTÄ, mutta oliko tämä äiti ikinä kotona vai oliko hän virkaatekevä, korvaamaton "huippuammattilainen".
      Oma tyttöni sekä 3 lasta, joiden isäpuoli olen, ovat Aina uskaltaneet pyytää apua, niin hyvässä kuin pahassa. Koska olen opettanut, että äitiä ja isää ei kuulu pelätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      165
      1599
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      928
    3. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      67
      900
    4. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      49
      856
    5. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      37
      794
    6. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      98
      775
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      674
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      658
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      40
      651
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      606
    Aihe