mistä pikavippiä?

vippiä mistään

Tarviisin saada 200€ vippiä parin viikon takaisin maksu ajalla....no en sitten onnistunut saamaan kun muutamasta yrityksestä koitin...sitten menin ihan tarkastamaan omat luottotietoni omatieto palvelusta ja kolme "mitätöntä" merkintää oli...."mitätöntä" tarkoitan että ei tietenkään ole hyvä asia että on mitättömiä mutta todella pieniä summia..ja ihan vahingossa varmasti menny reksiteriin...yksi hammashuolto maksu 33€ ja yksi terppakeskus maksu 20€ ja kolmas jota en osannu yhdistää mihinkään 61€ kaikki tietenkin maksettu pois jo!....huh huh miten tyhmää....mitä vinkkejä mahtaapi olla saako mistään tuollaista 200€ summaa kun on nuo kolme häiriö merkintää?

11

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vippiä mistään

niin ja taitaa olla se kaksi merkintää yläräjana mitä olen käsittänyt noissa pikavipeissä?

• 1+12

Jos on yksikin merkintä niin vippiä ei saa. Jos multa kysytään niin luottotietomerkintä ei todellakaan tule vahingossa. Mä en ainakaan lainaisi tuollaiselle luuserille mitään jos ei oo varaa maksaa edes parinkympin terveyskeskusmaksua. Olisi kaikille osapuolille helpointa että seuraavaksi et eders pääsisi terkkarille.

• vippiä mistään

no eipä sitä tahallaan todellakaan ole tullu jätettyä maksamatta! ja todellakin erittäin typerä virhe käyny itellä. hävettää tuollanen! Mutta eipä tässä mitään itseäsä puolustelamaan auta alkaa, mokattu mikä mokattu! ja vielä tuollanen summa..huh huh!
      ja tiedoksi että käytän nykyään yksityistä lekuria :D sinne pääsee ja palvelu on ihan toista kun terppakeskuksessa! joten ei sinne mun tarvii päästäkkään :D

• Mirrella

No mut tulis se nyt kuitenkin meille yhteiskunnan jäsenille halvemmaks kun vaan lopettaisit itsesi. Hei kamoon, usko vaan meitä veronmaksajia!

• vippiä mistään
        Mirrella kirjoitti:

No mut tulis se nyt kuitenkin meille yhteiskunnan jäsenille halvemmaks kun vaan lopettaisit itsesi. Hei kamoon, usko vaan meitä veronmaksajia!

Ja mistä päättelit että mä en oo veronmaksaja????? Haloo..kannattaa tehdä johtopäätöksiä ihan tuosta vaan... jätän lopun sanomatta mitä meinasin niin ei mee riitelyski..... ja nuo merkinnät poistuu ensivuonna joten hajoilkaa siihen viisaine kirjoituksine!
        Kuka pummi muuten maksaa vippinsä kahdenviikon päästä takasin jos ei oo varaa vaikka hakee, no monikin mutta oliko kyse nyt just minusta, kysyn vaan? mielestäni mitään vippejä ei oteta jos ei ole varaa maksaa takasin joten niihin en tiedettävästi ite kuulu kun näin alunperin ajattelin...

• pdom äa

.
      Ensi hätään apu löytyy luultavammin www.finlinks.net sivulta.
      .

• vippiä saa

Kokeileppas hyvät tarjoukset sivuilta:
      http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php

Sieltä olen minä vippina aina saanut :)

• rtrtrt

mulla laskuja käräjille menossa
      ja lainoja tarjotaan aasalta ja myöntivätki

ja on tullu asiakastiedosta kolme kirjettä maksuhäiriö merkinnästä

• kannattaako66
    • piounl
    • klöjn

.

Sain 1.000 euroa lainaa 3 minutissa www.finlinks.net sivuston kautta.
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe