Pylli on kuulemma jo käynyt tarkastamassa kuvauspaikat ja hyväksynyt ne , Pyllihän on siis koko ohjelmayhtiön omistaja , ja nyt hän haluaa näytellä muutaman roolin itse ja näyttää katsojille , kuinka helppoa on esittää ketä tahansa Pihlajakadun tolvanaa pelkällä maskin vaihdolla , siitä tulee varmaan hauskaa katseltavaa ?
Pylli Ylimäki debytoi Salkkareissa tammikuussa !
19
230
Vastaukset
- Aallajapä
Kiva ,että tulee radikaali muutos sarjaan odotan innolla sitä!
- PykäläinenP66
Kuulin ,että Pyllillä on sarjassa viisi eri roolihahmoa?
- Puultasrrr
Kyllä Pyllillä on mun mielestä hakusessa kaikki hahmot ,kun se ajatteli vähän säästää kustannuksissa ja vähäpäät ,jotka tuota sontasarjaa katsovat eivät kuitenkaan mitään tajua.
- YlläsBoy
Salkkarithan lopeteaan keväällä ,näytteleekö Pylli siihen asti kaikki hahmot ??
- maikkari loppuu
Kyllä se koko maikkari lopetetaan keväällä, kaikkien tällä palstalla kirjoittelevien takia.Vähäpäitä kun olette ja jatkuvaa P A S K A tarinaa suollatte.
- AlliMäkinen55
Pylli näyttelee kaikki hahmot ja sitten kun se kyllästyy hommaan se panee firman lihoiksi.
- UusiLaiuta
Minkä ikäinen Pylli mahtaa olla?
- ElokuvaMan
Pylli on 44 vuotias valtiotieteen- ja oikeustieteen maisteri ,lisäksi Pylli on suorittanut elokuvaohjaajan koulutuksen LosAngelesissa ,sekä perimärahoillaan ostanut kymmenkunta tuotantoyhtiötä pohjoismaista.Pyllin omaisuuden uskotaankin likkuvan tällä hetkellä noin 55 miljardissa eurossa !
- SiinaTaallsa
Pyllihän alkaa tehdä Salkkareiden tilalle kevääksi uutta sarjaa ,ja sen nimi oli muistaakseni : Hourulassa suhisee
- OssiLähdespuromäki
Se on muuten hourulassa tuulee !!
- OonaKaama
Kukahan on pääosassa ,vai vähäpäinen miss keittiö?
- lhioioh
Ei teillä huonosti mene, nyt jo 10 vastausta hölynpöly-ketjuun annettu, tämä taitaa olla jo nro 11.....
- Ylläaskoolli
Eivät näköjään liiman imppaajat tajua tästä maailmasta tuon taivaallista ,koska eivät näköjään edes tiedä ,että Salkkareista tehdään ensi keväänä satiiri siitä itsestään ja Pylli Ylimäki tekee itse kaikki friikkilän näyttelijöiden roolit.
Se on Pyllille tosi helppo keikka ,koska Salkkareiden onnettomat näyttelijän kuvatukset ovat olleet niin surkeita työssään pölvästeinä! - AVAPylli
Pylli ostaa kuulemma myös AVA-kanavan tuotantotiimin itselleen?
- ToreillekoVai
Pylli on tehnyt myös tarjouksen Sallkkareiden näyttelijöistä ,koska sillä on suunnitelmissa laittaa pöljät häkkiin ja lähteä kiertämään vähäpäiden kanssa toreja ja kyliä ?
- HolhoojaMies
Ei varmaan paljoa tarvi maksaa holhoojalle ,kun saa aidon Salkkari-tollon ostettua itselleen?
- HetiKotiin
50€ , kun maksaa niin saa Salkkari-tollon kotipiiakseen !
- <sepi<sepi<pöljä
Sisäkumipää-Seppo tulee kuulemma kaljapalkalla kotiisi jos se saa tumputtaa saunan lauteiden alla aina saunapäivänä?
- Pylly
Nyt on helmikuu ja ei ole Pylliä näkynyt. Vaikka en edes tiedä että kuka se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701