eli. reilu 3v leikattu pk chihu uros valkoinen creme ja pikimusta lk chihuahua narttu 6kk.
ei osamaksua. en myy alaikäisille.
lisätietoja ja kuvia sähköpostilla. [email protected]
kouvola.
kotia etsii uros ja narttu chihuahua
10
1579
Vastaukset
- Hmm.....
Miksi myyt pois? Millaisessa asunnossa tottunut asumaan?
Ovatko tottuneet lapsiin? Rekattuja? Hinta? Kuinka kauan osaa olla yksin?
Haluaisitko kertoa tuosta narttu chihusta hieman enemman.- gttgrt
Siinähän luki että lisätietoja saa sähköpostitse.
- KotiaEtsii
ottakeehan yhteyksiä rohkeasti sähköpostilla. koirat edelleen vailla kotia.
- kysynvaa
Ei millään pahalla, mutta eikö ole jo tarpeeksi paha, että luovut koiristasi, miksi niistä tarvitsee pyytää ylihintaa? 800 euroa paperittomasta narttukoirasta ja 750 euroa 3,5-vuotiaasta paperittomasta uroschihusta on aivan liikaa. Tuolla hinnalla saa nykyään jo vähän virheellisiä rekisteröityjä pentuja.
- ohhoh...
No, raha ahneus hallitsee :)
Raha pula joko tullut, tai oikeasti pitää luopua ja käyttää tilannetta hyväkseen rahallisesti :D
Miksi ostaa aikuisia koiria tuohon hintaan ku saa paperillisenkin,värivirheellisen ehkä mutta joltain myös paperillisen värivirheettömänkin?
Mielipiteeni että toivottavasti teiltä ei kukaan noita osta, rahaa vaa tarviitte.
Jos oikeesti välitätte koiristanne, ette pyydä kuin pari sataa ja vaaditte ja etitte koirille vaan hyvät kodit. Ja jos edes paria sataa.. Tärkeintä että uusi koti on koirille hyvä...
Arghhh!!!!- 13+13
Chihuilla ei ole "värivirheitä", kaikki värit ok.
- Lillii
Ai jestas näitä v....tun jäkättäjiä löytyy sitten joka hemmetin palstalta.Hankkikaa nyt oikeesti oma elämä.Mitä ihmettä se sulle kuuluu kuka luopuu koiristansa mistäkin syystä.Ja tyhmähän on se joka maksaa , ei se joka pyytää!!!!!
- Värit
Merle on hylkäävä virhe...
- beckmul15_
hei, olen ulla beckman ja etsin "vanhempaa" koiraa kotiini. minulla on ollut mopseja ja olen hoitanut erirotuisia pieniä koiria. kotini on 43 neliötä ja haluaisin pienen kaverin jolle pystyisin antamaan hyvän kodin ja rakkautta. oklen töissä vain 4 tuntia eli 1000-1400 ja matkoihin menee ainoastaan yhteensä 10 minsaa.
en taaskaan tiedä olenko oikeilla sivuilla koskien juuri tätä koiraa, mutta toivo parasta.
terveisiä
t. ulla beckman
ruutikatu 9 b 10
02650 espoo
040 7735 446
[email protected]- 16
Kuka on noin hölmö että laittaa Suoli24:n sivuille kaikki tietonsa???? Ja kun myyjäkin ilmoittaa oman s-postiosoitteensa johon voi ottaa yhteyttä. Huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701