Olen vaarassa vahingoittaa kaksoisveljeäni. Haluan sillä tavalla ottaa osaa abstraktiin kautta näkymättömien henkien äänen. Haluan luoda hänestä täydellisen, mutta en löydä mistään valmista mittapuuta. Se ei voi olla enää nykyään, meidän kaikkien, yhdessä panopuu. Onko täydellisyys painokelvotonta? 1. Miten voi välttää luomasta täydellisyyttä kaksoisveljeeni narsistina?
2. Miten voisin olla asettamatta häntä asteellisittain tapahtuvaan, aatteelliseen alistamiseen
3.Ja olemaan asteellisesti alistamatta häntä?
Siis mun tekee mieli tehdä hänestä jotain erikoista ja ehkä osaisinkin esim. saada hänet kuulumaan joitakin harvinaisia, esim. neurologisia tai psykiatrisia sairauksia sairastavaan ryhmään, jotka eivät näkyisi tai kuuluisi. En haluaisi, että hänelle ehdotellaan yksityisyyden välttämistä väkivalloin psyykkisen kidutuksen avulla. En myöskään halua tuottaa minkäänlaista frustraatiota hänelle psykologiliiton tarjoamalla asettautumisella. Yhteiskunta ja väestö eivät ole vielä löytäneet häntä väkivallan asteuttamisen takia. Se tarkoittaa minua, ja sanonta saa kuulua ja todenperää: "vaikka kärsinkin pikkuveljestäni."
Kuinka täydellistä saa luoda?
4
68
Vastaukset
- Marry Kate ooohlalaa
Joo, elikkä olen psykopaatti.
Kaksoisveljeni osaa usein sähköhoidosta laittaa sellaisen eleen, että hän saa sähköhoidon päälle. Esim. addiktioiden sattuessa. Addiktioita hoidetaan sähkohoidon kaltaisella empatialla. Niihin pitää saada olla paljon yksin. Silmä rasittuu hieman liikaa, mutta sitä voi hoitaa yleiskunnolla ja sydän-ja verenkiertoelimistöllä.
Eli olen psykopaatti, kaksoisveljeni on tehnyt minusta sellaisen. Sähköhoidosta tulee aina psykopaatiksi empatian takia, mutta sitä ei tarvitse tuoda esiin tai ylitse inhimilisyyden. Inhimillisyys on kuin moderni taideteos, jolla voit sosiaalisesti vuorovaikuttaa tai seksuaalisesti vuorovaikuttaa. (Sini, esim. 3-vuotta)
Tänään olen vapaa esim. psykopatiasta ja kaksoisveljestäni. Mä olen hänestä aina vapaa. Vammaiset ovat ilomme, kaksoisveljeni on iloinen vammainen. Ml. ja pl. hän on fyysinen ja psyykkinen koko kansan lingvistisyys. Vaikka hän on vammainen, häneen ei saa kohdistaa väkivaltaa. Hän yrittää seurailla elämääni ja kopioida pyöreäpäisyyttä ja ajatuksiani. Hän tarvitsee varmasti kidutuksen takia valvonnan ja valvojat. Voinko jo varmasti valvoa itse?
Mä olen varmasti oikeassa tässä. Tämä loppuu varmasti siihen sähköhoidon ehdotteluun. Kuvittele, että mielensairauttasi hoidettaisiin sähköshokein. Ainakaan maaseutualueella näin ei saisi tehdä. Kukaan ei siksi halua mennä sähköhoitoon. Joku kysyy tässä kohdassa, että "voiko sähköhoitoa tehdä useilla eri hahmoilla perheestä"? Ei kukaan haluaisi vammautunutta kaksosta perheeseen, mutta se on ehkä helpoin lähtökohta, kun ajattelee turvallisuutta. Katson vain ympärilleni, huomaan, että mua pelottaa ja että ehkä on tullut "parempi aika lähteä". Ei tunnu kauhean inhimilliseltä elää sellaisessa eleen tarjoamassa pelon maailmassa. Kyllä siitä on lähdettävä menemään, hylättävä.
- Mä vain haluan, että sä edes välillä muistat, että mä olen täällä....
On ihan yleistä, että kaksoset kilpailevat koko ajan.
- Käykö se kipeää? tajusi kaksoisveljeni vasta nyt kysyä.
- Joo, käy, vastasin.
- Mihin? hän kysyi taas tungetellen.
- No, kasvoihin, selitin luottavaisena ja uskollisena inhimillisyydelle. Sitä piti usein erikseen miettiä, kannattiko luottaa inhimillisyyteen ja intimiteettiin, yhteisössä, jossa oli kaikenlaista pahaa ja tarvetta manipulaatioon. Vastauksena tarjottiin sanaa:psykopatia. Mitä mä sillä? Tiesin jo psykopatiasta kaiken.
Ei ole normaalia eristäytyä kaksosestaan täysin. Ei ole normaalia hylätä häntä. Vaikka eriydyinkin/eriydyimme kokonaan, en suosittele sitä kennellekään. En ollut erityiessäni, kun meidät erotettiin n. 2-vuotiaina, ihan yleisistä käytännön syistä, edes koskaan kuullutkaan LSD:stä tai siitä, ettei sellaisella yleiskunto-tunteella saisi hallusinoiden esim. autoilla. Ikävä voi aiheuttaa LSD-tripin, tai sitten vain ehkä pelkkä ajatus.
- Veljeni ei ole vammainen. Hän ei ole iloinen. Hänellä on valheenpaljastus-testistö. Meillä on oma yksityisyys ja intimiteetti. Me ollaan normaaleja yksilöitä yhteisössä. Siinä on sellaiset rajat inhimillisyydessä, empatiassa ja loogisuudessa. Niistä muodostuu yksilöiden välinen vuorovaikutus, joka luo meille inhimilliset rajat sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Osaisitko seurailun sijaan laskea tätä jo? - LK
Tarkoititko psykootikko?
- ... hmm. joku vain
Joo, reaaliaikaisuus ja reaalikykyisyys ihan todettavissa silmistä sekä jutuista.
- lsdlsldslsd-sn-82
1. eläinmallinen ehdottelu
2. naisen vammainen asema
3. ajatuksena hallusinaatiot eriytymisestä
Porrastukseen:
Väkivalloin
Eriyttänyt
Erottanut
"Tai siitä"
Ikävä (ä)
Ei ole iloinen , ettei ole iloinen
Tungetellen Luottaivaisena Uskollisena
Inhimillisyys Empatia Yksilöitynä
Manipulaatio Intimiteetti Loogisuus
Ehdottelu: Mä olen varmasti oikeassa tässä.
Ehdottelu: Maaseutualueella ei saisi näin tehdä.
Elämäni: Kopioida pyöreäpäisyyttä ja ajatuksia.
Psykopatia: Kaikenlaista pahaa ja tarvetta manipulaatioon.
Hylättävä: MÄ vain haluan, että sä edes välillä muistat, että mä olen täällä....
Vähänkö hävettää taas olla S/M-tyyppisesti satuttamassa ja tekemässä kipeää....
No, kun se ei kuitenkaan toimisi sillä tavalla haluamallani rauhanyhditys ja seuratyyppisesti.
Puuttuuko joku koulutus taas psykopatiaan
Mulla rengastuksena sana ympäristö, kai kognitiivisesta psykologiasta (vanha)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502