Millä verukkeella ja mitä keinoja hän käytti?
Miten narsistisi kiilasi sinun ja ystäviesi väliin?
14
218
Vastaukset
- älä lyö
teki tekoja jotka antoi muiden ymmärtää että se olin minä, joutui niistä kiinni mutta jostain syystä onnistui kuitenkin saamaan ystävät omalle puolelleen. sillä nämä ns ystävät eivät voi keskustella asiasta kanssani kun ei taida olla puhtaat jauhot pussissa heilläkään epäilen.
kertoi asiosita vain sen osan joka sai kuullostamaan että hän on syytön, totuudesta ei tietoakaan.
kun puhui puhelimessa minun kanssa, puhui sillain että minä kuullostin riitaa haastavalta. teki tätä kun hänellä oli ystävät ympärillään. se oli pahimpia temppuja mitä hän on tehnyt ! vei aikansa ennen kuin tajusin sen. hän saattoi esim. sanoa puhelimessa minulle " että elä kirloile minulle " vaikken ollut kiroillutkaan. kun olen kelannut aikaa taaksepäin ymmärrän että hän teki tämän monta kertaa ilman että tajusin sen. - tuttua.....
kyseli tarkoituksella luottamuksellisia asioita muista, kun sai minut kertomaan meni käyttämään tiedon käännyttääkseen ihmisiä puolelleen...
- +-0
Samalla tavalla täällä kuin Älä lyöllä. Ihmettelin monasti miksi puhuu ihan "lööperiä" puhelimessa minulle, ei tarvinnut olla edes riitatilannetta takana. Tiesi aina milloin on muita hänellä taustalla, muuttui persoona niin yli "valloittavaksi" ja samalla puhuminen minulle, puhui ihan omat repliikit ja vaikka kesken kaiken kysyi, että mitä kumma sinä oikein puhut, jatkoi siitä huolimatta omaa suoritustaan, näin myös silloin kun tahtoi antaa kuvan muille kuinka pimeä olen, vielä seurustellessamme oli loppuvaiheessa kertonut muille, että olemme eronneet aika päiviä, minusta tehtiin näin myös takaisin ruikuttava stalkkeri muija.. Näiden jälkeen jäätyään yksin, alkoi puhelimessa se raivo,samoin kahden kesken kanssani ollessa tai puheet kuinka käsitin puhelut jne väärin.Näin jälkikäteen, on ollut pahinta huomata kaikki ne valheet, kuinka paljon niitä onkaan tullut eteeni, ja kuinka huonosti kohdeltuna olen antanut itseni olla. Hoviin kuuluvat ystäville olen kuin halpaa makkaraa, täysin hullu ex. Muutama harva tietää miten asian kulut on menneet ja alusta asti. Mutta näiden kanssa ei mies sitten tahdokaan olla enään missään tekemisissä.
- älä lyö
vieläkin ärsyttää miten en huomannut tuota ajoissa ? kun lataan taaksepäin huomaan kuinka monet kerrat hän puhui omiaan puhelimessa ilman että tajusin mistä on kyse ! kuinka tyhmä olen ollut ? en ollenkaan, kyse on vain siitä että en edes unissani tajuaisi itse käyttää tuommoisia temppuja, ei ne kuulu normaalin ihmisen käytökseen, eikä normaali ihminen voi edes kuvitella sitä todeksi ellei itse joudu kohteeksi... näin ollen on helpompi tajuta miksi ihmiset ovat hänen puolella.
hävettää vain monesti kun itse mielessä ajattelen mitä ihmiset tykkäävät minusta. uskon kuitenkin että heidänkin silmät aukeavat vielä. ja miksi en koskaan puolustautunut kun hän mokas minut ja monet muutikin yhteisissä juhlissa ? minä vain vaikenin ja otin vastaan...
arvet on suuret ja eivät varmaan koskaan parane ja jos paranee niin helposti ovat aukeamassa uudelleen. luottamus on mennyttä ja epäluulo aina kallistelee päätään.
hyvää joulua kuitenkin. saas nähä jos hän muistuttaa olemassa olostaan tänääkin vaikka välit olen katkaissut mut en ole täysin rauhaa häneltä saanut kuitenkaan. - pää pystyyn
älä lyö kirjoitti:
vieläkin ärsyttää miten en huomannut tuota ajoissa ? kun lataan taaksepäin huomaan kuinka monet kerrat hän puhui omiaan puhelimessa ilman että tajusin mistä on kyse ! kuinka tyhmä olen ollut ? en ollenkaan, kyse on vain siitä että en edes unissani tajuaisi itse käyttää tuommoisia temppuja, ei ne kuulu normaalin ihmisen käytökseen, eikä normaali ihminen voi edes kuvitella sitä todeksi ellei itse joudu kohteeksi... näin ollen on helpompi tajuta miksi ihmiset ovat hänen puolella.
hävettää vain monesti kun itse mielessä ajattelen mitä ihmiset tykkäävät minusta. uskon kuitenkin että heidänkin silmät aukeavat vielä. ja miksi en koskaan puolustautunut kun hän mokas minut ja monet muutikin yhteisissä juhlissa ? minä vain vaikenin ja otin vastaan...
arvet on suuret ja eivät varmaan koskaan parane ja jos paranee niin helposti ovat aukeamassa uudelleen. luottamus on mennyttä ja epäluulo aina kallistelee päätään.
hyvää joulua kuitenkin. saas nähä jos hän muistuttaa olemassa olostaan tänääkin vaikka välit olen katkaissut mut en ole täysin rauhaa häneltä saanut kuitenkaan.Minunkin kohdalla se narsistin mustamaalauskampanja on ollut tehokas ja kyllähän se tiedetään että huhuilta on vaikea katkaista siivet kun ne ovat päässeet vapaasti lentämään. Syntynyttä mielikuvaa on vaikea muuttaa, vaikka joku asia oikaistaisikin. Se mielikuva on kuin tatuoitu kiinni. Nykyään en kyllä kauheasti välitä siitä mitä muut ajattelevat kun itse tiedän totuuden, se riittää. En ole varmaan koskaan välittänytkään muitten mielipiteistä kovin paljon ainakaan. Onhan tässä ollut pakko oppia luottamaan enemmän itseensä ja pärjäämään omillaan eikä se ole huono asia ollenkaan.
- +-0
Monta kertaa miettinyt mistä se hänen niin suuri vihansa kumpuaa toisia kohtaan, miten tarviikaan vihata, että kykenee käyttäytymään toisia kohtaan ja käyttämään toisia tuntematta tästä minkäänlaista häpeää. Tai sitten viha on vain puolustuskeino sille ettei tarvitse tuntea ja kohdata omaa häpeäänsä ?!
- xcch
Yhteen väliin kun oltiin jossakin käymässä tai meillä oli vieraita, niin yritti vaivihkaa ärsyttää, jotta olisin menettänyt malttini ja sanotu joitan harkistsematonta. Huomasin että usein kommentoi jälkeenpäin tyyliin " mitähän sekin ajatteli kun näki kuinka huonosti kohtelet vaimoasi" Tämä oli tietysti valheta, mutta paljasti minulle tarkoitusen. Yritti provosoinnillaan saada minut näyttämään tyrannilta, mutta lopetti kun ei tehonnut.
- Sellaista se oli
Tuttu temppu myös täällä. Kahdestaan mukava symppis, porukassa ärsyttäjä.
Minun kavereille antoi ymmärtää miten pimeä olen kun reagoin noin ja samalla itsellä ei yhtään ystävää, muuta kuin veljensä ja tämän kaverit. Yritti vetää samaan tilanteeseen ja nautti suuresti kun provoisuiduin tai yritin pihisten olla provosoitumatta...
- naru löytyy, lainaan
temppu pois
- 3995
Haukkui ja mollasi ystäviäni minulle. En katkaissut välejä ystäviini, koska olen asioista eri mieltä ja arvostan ystäviäni sellaisina kuin he ovat. Yhtä epätäydellisiä kuin minäkin :) Mieleni kyllä pahoitin, mutta mielipaha kohdistui eksääni, ei ystäviini.
- Porsaita äidin kaikk
Totuus on että kukaan ei arvosta ketään 100%. Jokaisesta erimielisyydestä ja näkemyserosta on siksi turhaa loukkaantua.
Tämä näkemykseni. Toisilleen vieraat ihmiset ja itse siinä välissä molemmat osapuolet tuntevana... näet helposti millaisia näkemysharhoja ihmiset toisistaan niin helposti luovat ensivaikutelmien perusteella. Ihmiset ovat sellaisia, sinäkin. - 99 99
Porsaita äidin kaikk kirjoitti:
Totuus on että kukaan ei arvosta ketään 100%. Jokaisesta erimielisyydestä ja näkemyserosta on siksi turhaa loukkaantua.
Tämä näkemykseni. Toisilleen vieraat ihmiset ja itse siinä välissä molemmat osapuolet tuntevana... näet helposti millaisia näkemysharhoja ihmiset toisistaan niin helposti luovat ensivaikutelmien perusteella. Ihmiset ovat sellaisia, sinäkin.Etpä taida tietää mitään sellaisista joilla on nph?
- Lapsellista touhua
99 99 kirjoitti:
Etpä taida tietää mitään sellaisista joilla on nph?
Eksäsi ei pitänyt kaikista ystävistäsi. Taitaa olla kyllä tosissaan NPH!
- Ypäjän sankari
Esitti maailman ihaninta heille, valehteli ja manipuloi heille ja esitti minut itse piruna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462