http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011122214990672_hu.shtml
UFOille löytyy aina selitys!
27
184
Vastaukset
- Ei aina löydy !
Taidat olla aika yksinkertainen jos väität tuota vakavissasi.
- Avaaja
Ehkä olen, ehkä en. Näin se vaan on. Oikeasti.
- 1+1=3
Eihän toi mikää ufo varmaan ookkaa,eikä ainakaa kuvassa näkyvä lentokone,kuinka pelle täytyy olla jos luulee ton lehtiartikkelin olevan totta?? v i tun spedet! miks ihmees ton "lentokoneen" pitää olla jonku v i tun kupolin alla??
- 1+1=3
Teille skeptikoille löytyy aina selitys,ootte vajjaälysiä spedejä! siis kaikki! milä ihme on teijän päät saanu niin vajaaks?
- ihiuggig
Koska se on salainen. Tyyppi ei ole ollut juurikaan julkisuudessa, eikä siitä haluta lähikuvia levitykseen. Yksinkertainen selitys.
- Skepoksi syntynyt..
ihiuggig kirjoitti:
Koska se on salainen. Tyyppi ei ole ollut juurikaan julkisuudessa, eikä siitä haluta lähikuvia levitykseen. Yksinkertainen selitys.
Eiks'tää ole sitä tyypillistä ufosalailua parhaimmillaan? Just tällaisiin jutskiin,kuten salaliittoihinkin pitää ufofriikkien kuulemma uskoa ihan vakavasti jo siksi,että muuten ei pääse kirjoittelemaan sille suomalaisen ufotutkimuksen foorumeille.Ellei tällasiin jutskiin usko,niin hyvin äkkiä sillä foorumilla joku ärähtää;Mitä?Onko riveihimme pujahtanut skepo?
- litsi
1+1=3 kirjoitti:
Teille skeptikoille löytyy aina selitys,ootte vajjaälysiä spedejä! siis kaikki! milä ihme on teijän päät saanu niin vajaaks?
No, ollaan iloisia siitä, että nyt me ollaan saatu todiste siitä skepojen ajatusmaailmasta.
- X-47B
Lukisitte nyt ensin vaikka tuon jutun kokonaan, niin tietäisitte mitä siellä pressun alla oli.
Kaikki armeijoiden hallussa olevat tekniset laitteet eivät ole ufoja, niin kuin moni täälläkin luulee.- .........
No ei se ainakaan IO ollut kun oli pressun alla piilossa.
- 111111111111
......... kirjoitti:
No ei se ainakaan IO ollut kun oli pressun alla piilossa.
Se oli bin Laden,Gaddat tai Kim jong IL joka siellä piilossa kyyhötteli.....
- :)
hyvä että joillai o järkeä päässä olla lukematta iltalehteä. tuo oli päiviä vanha uutine jonka iltalehti "löysi" uutena joka niikui olisi myyny tätänevä kala uutena.
iltalehde moka ja lukija oma valinta lukea iltalehteä. kertooha tuo että ovat otsiko "hullumaailma" alla.
tuota ihmettelyä vielä riittää kaua aikaa enne kui ihmiste järki lisääntyy. nuo faktat o jo kerrottu ja o vaa ihmiste oma juttu koska löytävät jotai mitä ymmärtävät ja tuo saattaa ottaa aikaa joiltai.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011122314994244_hu.shtml
ei muutama sana kirjoittelu kohuotsikoje alla oo kui myyvää ja ihmiste ittensä tukemaa ittetyydytystä viihtee keinoi ku ei totuus muutenkaa ihmistä kiinnosta ja vieläpä maksatte ittenne tyydyttämisestä mielellänne. melko roskaviihdettä pidätte todisteena puolesta ja vastaa ja vieläpä otsikoide että "aina löytyy" vaikka teitä tyydyttää vaa omat sanat "aina löytyy" nii kaua ku pystytte tuota paskaa jauhamaa.- :)
naurettavampaa kui maailmalopu uutisointi o että teille uppoaa vielä tuo suodatettu paskajauhanta unessa olevie henkilöide kautta. omapa o "maailmaloppunne" ku ei järki käy tai järjellä ei merkitystä ku paskajauhanta käy melko loputtomana pureskeluna.
tuossa muute oli käyny nii että lukija ei huomannu tuota videota youtubessa enne ku luki iltalehdestä jotta mitä muuta jäi huomaamatta lukijalta tai o jo pidemmä aikaa jääny huomaamatta lukijalta. onko iltalehti alkanu myös ettiä aiheita youtubesta ku ei oo mistä kirjoittaa kui muutamalla nuoleskelevalla sanalla kohuotsiko alla aiheista jotka oli jo rakennu enne kui iltalehti löyti video youtubesta jotta täytyy olla melko helppoa tuo paskajauhanta joka tasa tuota tasoa.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011122114986786_hu.shtml - Hämyssä...
:) kirjoitti:
naurettavampaa kui maailmalopu uutisointi o että teille uppoaa vielä tuo suodatettu paskajauhanta unessa olevie henkilöide kautta. omapa o "maailmaloppunne" ku ei järki käy tai järjellä ei merkitystä ku paskajauhanta käy melko loputtomana pureskeluna.
tuossa muute oli käyny nii että lukija ei huomannu tuota videota youtubessa enne ku luki iltalehdestä jotta mitä muuta jäi huomaamatta lukijalta tai o jo pidemmä aikaa jääny huomaamatta lukijalta. onko iltalehti alkanu myös ettiä aiheita youtubesta ku ei oo mistä kirjoittaa kui muutamalla nuoleskelevalla sanalla kohuotsiko alla aiheista jotka oli jo rakennu enne kui iltalehti löyti video youtubesta jotta täytyy olla melko helppoa tuo paskajauhanta joka tasa tuota tasoa.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011122114986786_hu.shtmlIltalehti ja Iltasanomat ja Hesari on hyvä lehti koska niisä kerotaan totus ja joka ei o mikää muu ku totuus eikä mitää tuubajuttuu.Muta ku joku o unesa,niin sillo selasee uppoo ihan mik tahansa hörhöily niinku esimerk.kanavoinnit ja muut selaset höpö jutut.Ja sellasil ei järki lisäänny vaa sumenee edellee..
- kardemumma
Hei, sinä monilla nickeillä esiintyvä herjaaja. Nyt on Joulu. Ja toisten panettelemisellakin on rajansa. Anna edes Joulurauha. Taidat olla tosi yksinäinen tyyppi, kun omaa pahaaoloasi pitää käydä täälläKIN purkamassa. Palstoilla, joiden aihe, ei sinun kirjoituksiesi mukaan kiinnosta sinua itseäsi.
Luuletko sinä tosiaan, että vain sinun saivartelusi jollakin Suoli24 palstalla, saa meidät unohtamaan kokemuksiamme. Tms.
Toivottavasti pukki tuo sinulle huomenna paketin... pillereitä. - Nicki ei nyt ymmärrä
Mitähän on nyt paneteltu? Kerro!
Minä olen sattumalta toiminut 3 vuotta mielisairaalssa sairaanhoitajana ja voin vakuuttaa että "kokemuksia" löytyy. Ongelma on siinä, että kysymyksessä on aina mielisairaus ja tällaiset henkilöt, joilla saattaa olla koko ajan "kokemus" päällä ovat usein vaarallisia paitsi sivullisille, niin myös itselleen.
Toki useimmiten "kokemuksiin" löytyy ulkopuolinen, ihan luonnollinen selitys.
PS. Itse en käytä pillereitä.- litsi
Tuskin olet sairaanhoitajana mielisairaalassa. Sillä sellaisia ei ole olemassakaan. Minä tosin käyn satunnaisesti töissä myös psykiatrian osastoilla. Eikä siellä ole ufoja nähneitä.
- .....
litsi kirjoitti:
Tuskin olet sairaanhoitajana mielisairaalassa. Sillä sellaisia ei ole olemassakaan. Minä tosin käyn satunnaisesti töissä myös psykiatrian osastoilla. Eikä siellä ole ufoja nähneitä.
Satunnaisuus ei taida riittä.
Mielensairauksia on monenlaisia ja vain kaikkein pahimpia hoidetaan sairaaloissa. - Näin on näreet.
litsi kirjoitti:
Tuskin olet sairaanhoitajana mielisairaalassa. Sillä sellaisia ei ole olemassakaan. Minä tosin käyn satunnaisesti töissä myös psykiatrian osastoilla. Eikä siellä ole ufoja nähneitä.
Taidat olla valehoitaja sillä psykiatrisia sairaaloita on maassamme useita ja kansankielellä niistä puhutaan mielisairaaloina. Niistö löytyy niin jeesuksia kuin humanoidejakin.
- Lehtimies xx
Media julkaisee jokaisen UFO-tapauksen, jos yleinen uskottavuuden vaatimus täyttyy ja jos tapaukselle ei ole löydettävissä ilmeistä luonnollista selitystä.
Näitä julkaisurajan ylittäviä juttuja on äärimmäisen harvoin. Silti täälläkin palstat pursuaa erilaisia havaintoja.
Itse olen jokseenkin varma, että tällä palstalla kukoistaa sairaan mielikuvituksen tuottamat kirjoitelmat, joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. - litsi
Ei löydy. Ja jos ei ole muuta kuin Iltiksen Hullu maailma pohjaksi. Ei siihen kannata luottaa. Itse olen lopettanut koko Iltiksen lukemisen.
Sensaatiopohjainen tabloylehti. Ei muuta. Takavuosina eräs tuttavani otti yhteyttä palstan toimittajaan. Hän oli huomannut saman seikan, mikä oli aiheuttanut kohinaa maailmallakin. Toimittaja vastasi. Selitys on jo annnettu ja piste. Jotkut skepot olivat antaneet selityksiään jossakin ja Iltiksen toimittaja hyväksyi ne. Myöhemmin. Tuli julkisuuteen uutta tietoa ja kuinkas sitten kävikään?
Toimittaja yritti tavoitella tätä tuttavaani. Tuttavani ei vastannut enää toimittajan hätäisiin sähköposteihin. Aivan oikein. :) - .....
Toimittaja osaa kyllä käyttää järkeään.
- Lentäjä 52v
Agreed, Pösilö!
- retrotennari
menkää maate teinit
- Birger Holsti
Kännissä skepokin uskoo ufoihin. Muttei selvin päin yhtään. Kumma juttu.
- ,.,.,..,
Ufoja ei ole olemassa, kun vähän tutkitaan.
- ufo
Näin on! Supermies tunnistaa laser-katseellaan jokaisen lentävän esineen!!
- Hii haa
Tarzan asuu Sipoossa. Serkun vaimo on nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701