Porttikielto, jota monet baarit käyttävät täysin mielivaltaisesti asiakkaisiinsa on itse asiassa ase, joka kääntyy aina sitä käyttävää baaria vastaan. Asiakas kun voi taas käänteisesti valita itse mihin baariin vie rahansa, eli asiakas kantaa rahansa sitten porttikiellon antaneen baarin kilpailijalle. Sen lisäksi porttarin saanut asiakas vie aina useammankin asiakkaan baarilta, joka käyttää porttikieltoa, koska porttarin saaneen kaveritkaan eivät enää käytä baaria johon asiakas sai porttikiellon.
Facebookissa ja muissa sosiaalisissa medioissa tieto porttikieltoa täysin mielivaltaisesti käyttävistä baareista leviää äkkiä, jolloin porttikieltoa käyttävästä baarista tulee varsin lyhytikäinen. Sellaisessa baarissa kun ei halua käydä kukaan.
Ihmettelen baareja jotka katsovat, että niillä on varaa jaella porttikieltoja mielivaltaisesti kenelle tahansa. No, jos asiakkaan rahat eivät kelpaa, asiakas löytää kyllä mestan, jolle raha kelpaa.
Yleensä porttikieltoa käyttävät juuri ne baarit, joiden oven edessä seisoo portsarina itsensä steroideja täyteen pumpanneita apinoita vailla järjen hiventä, eli huonon baarin tunnistaa aina jo kaukaa siitä millainen mies siellä on ovivahtina. Kun baarissa ei ole järjestyksenvalvojaa ollenkaan, kyseessä on yleensä aina asiallinen paikka.
porttikielto toimii AINA baaria vastaan
pari totuutta
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472