Onko biseksuaalisuutta oikeasti edes olemassa? Ovatko bi-miehet pohjimmiltaan homoja, jotka vain pakon edestä harrastavat seksiä naisten kanssa? Onko biseksuaalisuus synnynnäistä vai mistä se johtuu? Kuinka monta prosenttia suomalaisista miehistä on biseksuaaleja, ja ovatko he suurimmakseen osakseen kaapissa, ja elävät heteromiehen elämää?
Eroaako bi-mies ja homomies toisistaan luonteeltan ja olemukseltaan paljonkin?
Mistä johtuu?
7
501
Vastaukset
- miau naiselleni
Tavallaan toivon, että osa noista kysymyksistä on pelkkää läppää, mutta vastaan silti! :--D
En tiedä onko mies ja naispuolisilla biseksuaaleilla eroa. Itse olen biseksuaalinen nainen ja en pitäisi itseäni naisena, joka olisi pohjimmiltaan lesbo, mutta pakon edestä harrastaa seksiä miesten kanssa. Ei ei!
Itse käsitän biseksuaalisuuden ihan samanlaisena asiana kuin homo ja heteroseksuaalisuudenkin. Bit eivät vain katso sukupuolta rakastuessaan, ja kyse on nimenomaan tunteista eikä pelkästään seksistä.
Prosentteja en osaa sanoa, enkä usko, että bi-miehet kaappeilevat sen enempää kuin homotkaan. Kaikki ihmiset eroavat luonteeltaan ja olemukseltaan. Olen tavannut homomiehiä, joista en ikinä olisi uskonut homoksi ja bi- ja heteromiehiä, joista olen olettanut, että olisivat homoja.
Ehkä minulla on huono homotutka :--D- BI?
Jep:)))) Muuten ihan samaa mieltä paitsi itse olen bi mies ja en tunne miehiä kohtaan tunteita.En romanttisia enkä mitään muuta kuin kaveruutta.Seksi on ainut mikä kiinnostaa miesten kesken ,eli siinä suhteessa olen erillainen,siis mikä minä sitten olen????
- Lukihäiriöinen
Bi-seksuaalisuus on pohjimmiltaan sukupuolisokeutta rakkaussuhteissa, eroaa siis selvästi sukupuolisuuntautuneista hetero ja homo suhteista.
Ei enempää, ei vähempää. - gtfjgkj
Ok? Mistä tämä biseksuaalisuus sitten johtuu? Ja siis onko tämä ikäänkuin jonkinlainen kehityshäiriö, jos kerta on pohjimmiltaan sukupuolisokeutta? Onko bisse miehiä miten paljon suomessa?
- kalamiehenkaveri...
En sanoisi kehityshäiriöksi, ehkä ennemmin mukautumista muuttuvaan todellisuuteen, elämistä hetkessä ja uskallusta murtautua ulos jäykästä identiteettirakennelmasta... Biseksuaalista käyttäytymistä voi olla niin monella tasolla. Machoilua, veljellistä tai isällistä huolehtimista, heimokulttuuria vahvistavaa kimppailua, elämänkumppanuutta ja sielunveljeyttä jne. Mitä väliä loppujen lopuksi? Jokainen omien tarpeittensa ja tilanteittensa mukaan.
- tutkimattomat tiet
ei kehityshäiriö vaan luonnollinen seuraus valtavirtaa laajemmasta rakkauskäsityksestä. Bi:lle rakkaus on muuta kuin biologiaa tai kemiaa, päämäärätkin voi olla toiset..
- mietinvaan
Mistä johtuu se, että jos esim. on joku komea mies niin en pysty ihastumaan tähän vaikka yrittäisin, mutta sitten kun on joku kaunis nainen niin ihastun tosin en ihastu kaikkiin naisiinkaan :D. Mietin vaan. En ole siis koskaan ihastunut mieheen. Olen siis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462