myin 2002 fookkukseni hb malli ja ostin 2006 hb mallin ajettavuus samanlainen mut tuntuu äänieristys olevan heikompi pitäiskös sitä ite vähä parannella motonetis myynnis erilaisia äänieristysmateriaaleja,
onko kellään kokemuksia miten saa tota rengasmelua vaimennettua?
äänieristys 2006 foocus
12
319
Vastaukset
- köf
helppo homma...vaihda auto ..ei kuitenkaan foordiin.
esim toyota on hyvä - osta uusin malli
Renkaat ratkaisevat paljon!!!!!!
- eqwfefeqwf
ei tätä uusinta mallia kannata ostaa vasta kun 2012 malli pari vuotta käytettynä hinta kohillaan ja tyyppivioista otettu opiks
- jo kuulovaurioinen
Itse ajattelin ensin samaa, mutta aika iso remppa se olisi. Kallistuksen vakaajan kiinnitys pitäisi toteuttaa kumityynyillä, jotta rengasmelu ei kulkeutuisi sen kautta kaikupohjana toimivaan rintapeltiin. Vasta sitten voisi miettiä muuta vaimennusta.
Ostin sitten pussillisen korvatulppia :D - uudet kitkat..
Laita kitkarenkaat alle. Rengasmelu putoaa 95%. Menee kuin sukkasillaan vielä satasen vauhdissa. :)
Minäkin ostin juuri 2006 hb mallin 1,6 autom.ghia ja kaipaisin kokemuksia kyseisestä mallista..Tuntuu hyvältä ja laadukkaalta autolta nissan almeran jälkeen..
- safafdsf
ghiassa voip olla pikkusen parempi äänieristys
- 1234567890
pieni vinkki äänieristykseen..
ottakaa auton etupäästä lokarit pois ja sitten ruiskutatte äänieristysainetta tai massaa pyöräkoteloihin ja lokarit taas paikalle..niin lähtee paljon pois rengasmeluista..- asfsfasf
mitens takapää sam hommako
- qawsed3
asfsfasf kirjoitti:
mitens takapää sam hommako
jep.. mä tein se etupäähän ja autosta tuli tosi hiljainen ja varmaan vielä hiljaisempi, jos tekis sen takapäähän..myös
- assasaf
qawsed3 kirjoitti:
jep.. mä tein se etupäähän ja autosta tuli tosi hiljainen ja varmaan vielä hiljaisempi, jos tekis sen takapäähän..myös
ruostuuko se sit jos ei pääse vesi pois ku on mömmöt laitettu
- tojo ping pojoing
KANNATTAA VAIHTAA SE COROLLA POIS JA OSTAA VAIKKA FORDI!!!
Niin pääset melu ongelmista!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462