Lihava ja ei niin vetävä aina yksin

:():

Näin on ja siihen ei oo kellään mitään sanomista.

Itsetuntokin tosi huono, olematon.

Vitutus ja masennuskin vaivaa.

12

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SMzzr

No sanonpa kuitenkin, että siitä voi jatkaa kahdella eri tapaa eteenpäin. Joko aloitat liikunnan ja painonpudotuksen huomenna ja vuoden päästä olet ok kunnossa ja näköinen. Tai sitten siihen todellakaan ei ole kellään mitään sanomista ja et tee asialle mitään ja annat tilanteen pysyä ennallaan tai jopa pahentua. Vitutus ja masennus helpottaa oikeasti liikkumalla, usko tai älä. Toki laji valinta on tärkeä, mutta perus sali ja lenkkeily sopii kaikille. Itsetunto alkaa kohota pikku hiljaa, kun alkaa itsekin huomata muutokseia kehossaa.

• :():

Tilanne ei muuksi muutu koskaan.

• yksin kotona

Yksinäisyys ei lopu koskaan mut kuntoilu auttaa sua voimaan ja jaksamaan paremmin. Itse kuntoilen joka päivä kun ei ole oikein muuta tekemistä. Se aloittaminen on vaikeeta mut se helpottuu ja siitä tulee tapa myöhemmin.

• yksinäinen....

Laittaisin yhteystiedot tähän,mutta se näyttää olevan kiellettyä.Sori.Toivoo nimimerkki:kohtalotoveri.

• tuula-neiti

Minä olen alkanut harkita josko lihottaisi itsensä muodottomaksi niin saisi hyvän tekosyyn yksinäisyyteen. Kukaan ei enää ihmettelisi yksin elämistäni sen jälkeen kun painaisin 230 kiloa.

• kyselijä?

Miksi te olette yksin?

Ujo, ruma, lihava, estoinen, tosikko, kyyninen, epärehellinen, pessimisti, masentunut, sairas, huono itsetunto?

Onko jotain todellisia syitä vai pelkkää korvien välissä vellovaa kuvitelmaa, että joku tietty syy aiheuttaisi yksinolon? Mitä te tarkoittatte yksinololla: ei ole vaimoa, miestä, kavereita, vanhempia, lapsia, veljiä, siskoa, harrastuskumppaneita, mitä?

• tuula-neiti
        kyselijä? kirjoitti:

Miksi te olette yksin?

Ujo, ruma, lihava, estoinen, tosikko, kyyninen, epärehellinen, pessimisti, masentunut, sairas, huono itsetunto?

Onko jotain todellisia syitä vai pelkkää korvien välissä vellovaa kuvitelmaa, että joku tietty syy aiheuttaisi yksinolon? Mitä te tarkoittatte yksinololla: ei ole vaimoa, miestä, kavereita, vanhempia, lapsia, veljiä, siskoa, harrastuskumppaneita, mitä?

Olen ilmeisesti niin tylsää seuraa ettei kukaan mies viihdy kanssani varttia pidempään. Sama pätee kavereiden ja ystävien saamisessa. Kuka haluaa olla tylsän ja askeettisen ihmisen seurassa kun tarjolla on iloista, remuavaa ja jännittävää seuraa muualla. Ei kukaan. Enkä voi itseäni muuksi muuttaa kuin mitä olen.

• yksin kotona
        tuula-neiti kirjoitti:

Olen ilmeisesti niin tylsää seuraa ettei kukaan mies viihdy kanssani varttia pidempään. Sama pätee kavereiden ja ystävien saamisessa. Kuka haluaa olla tylsän ja askeettisen ihmisen seurassa kun tarjolla on iloista, remuavaa ja jännittävää seuraa muualla. Ei kukaan. Enkä voi itseäni muuksi muuttaa kuin mitä olen.

Joo, tylsiä ollaan täälläkin. Kukaan ei koskaan soita tai tule käymään edes, joten ei kai kukaan sit viihdy mun kanssa.

• kyselijä?
        tuula-neiti kirjoitti:

Millä lailla tylsä? Mistä asioista pidät ja mitä teet yleensä? Kyllähän samanmielisiä ihmisiä on maailma pullollaaan. Pitää löytää vain heidät.

• yksiaina

Itse olen tuosta yllä olevasta listasta ainakin ujo, ruma, lihava, estoinen, tosikko ja omaan huonon itsetunnon. Koen olevani yksin, koska minulla on vain perhe eikä mitään muuta sosiaalista elämää. Ehkä on väärin valittaa, koska joillain ei ole edes sitä, mutta toivoisin elämääni ystäviä ja parisuhdetta. Yksinäisenä elämä käy niin kovin tylsäksi eikä mitään viitsi oikein tehdä/missään käydä kun yksin on niin tylsä mennä.

• kyselijä?

Tarkoitatko perheellä omia vanhempiasi vai vaimosi/miehesi kanssa muodostamaa perhettä?

Jos olet lihava, voit laihduttaa. Jos olet estoinen, voit harjoitella sen kanssa. Samoin kaikkien asioiden kanssa ei tarvitse olla tosikko, sitäkin voi harjoitella. Ujous on luonteenpiirre, mutta sen kanssa luontevaa elämistä voi myös harjoitella.

• yksiaina

Tarkoitin omia vanhempiani, ei mulla muuta perhettä ole. Olet oikeassa, mutta ei se aina vain ole niin helppoa. Muiden on helppo sanoa, jos ei ole joutunut kokemaan samaa. Ja haluaisin elämääni ihmisiä jotka hyväksyisivät minut juuri sellaisena kuin olen. Jos joku ei voi olla ystäväni/seurustella kanssani koska olen esim. lihava en halua edes tutustua niin pinnalliseen ihmiseen, vaan olen mieluummin yksin vaikka sekin sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe