moi oon kaasupistoolia ostamassa ja tarviin apua. Tällasta pistoolia meinaan ostaa
-http://www.milgear.fi/kauppa/works-blow-back-metalliluisti-23ms-p-1322.html
elikkä onko ase hyvä ku jotku sanoo että ei ja jotku että on nii kumpi se nyt on?
KJW G23
12
262
Vastaukset
- pistol boy
sori ei äske tullu linkkiä tässä se ny on
http://www.milgear.fi/kauppa/works-blow-back-metalliluisti-23ms-p-1322.html - dawdadadwa
IHA VITU HYVÄ!!!!! PARAS!!!!!!!!
olen omistanut aseen 2vuotta ja sanon etä ase on huippu kun ostat vielä siihen 2 lisä lipasta ja taskulampun kiskoihin :D ase on hyvin nopea sisä.peleissä suosittelen ostamaan eikä aseen lippaakkaan vielkäkään vuoda 2v käytöstä :D
- Random tyyppi
Vois ehkä ittekki ostaa
- JIHAD!
Älä osta. Iskuri halkee liian helposti. Osta mielummin joku M9 tai 1911.
- airsoftkettu
Siis tarkotat kai iskurivasaraa?? iskurihan kun kuluu loppuun, ei halkee mut kumpikaan ei ole ongelma sillä osat maksaa 5-10e kappale ja aikaa vaihtoon menee 10 min et jos peliväline miellyttää silmää niin hankintaan vaan :)
- JIHAD!
Älä nyt taas rupee väittää vastaan. Itsellä on kahdesta Glockista haljennut iskuri, eli se osa, joka osuu ventiiliin. Eli tuo: http://airsoft.tiger111hk.com/m46/KJ-Works/p18191/KJ-Works-G23-Series-GBB-Hammer-(Part-Number-#48)/product_info.html Ja mitä nyt tuon Rendom tyypin kirjoituksista olen päätellyt, niin en usko, että hän heti haluaisi olla lähettämässä asetta huoltoon, koska ei sitä itse kuitenkaan osaa tehdä.
- Random tyyppi
Ostin tänää proairsoftista saman ku toi g23 kjw:ltä paitsi et sen nimi oli g32c mut se silti oli se sama nii en oo viel kokeillu mut viimestää huomenna voin antaa vähä tarkempia arvioita eli siis KJW G32C Metalslide makso 110 ja tuli hienon alumiini salkun kanssa.Ja se sitte sopi tosi hyvin käteen se oli just sopiva mun käteen ainaki :D
- Random tyyppi
Ja rikki menemisen mahollisuutta vähentää paljon jos vaan yksinkertasesti laitat vähän silikonia sinne tänne tärkeisiin paikkoihin (aseen sisälle) ((OF COURSE)) matsin/matsien jälkeen ja sitte pyyhit ylimääräset vaan pois
- Random tyyppi
Pelattiin kavereitten kanssa monta peliä ja toimi moitteettomasti ja blowback toimi hyvin ja muutenkin toimi hyvin olen tosi tyytyväinen tähän aseeseen :D
- niinkö?
Huomatkaa ihmiset imperfekti! Ihanko oikeen MONTA peliä pelasit. Oikeen 3 vai jopa 4? Senkö jälkeen se hajos?
- Random tyyppi
ehehehe ku naurattaa tiäsiks sä että sä voit painuu kuusee noitten sun kommentties kanssa paitsi jos perustelet ja jos meni rikki sun pikku pyssy nii olisit huoltanu sitä.
Ja jos sulla meni heti rikki nii se on luultavasti yksittäinen virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132797Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1702711- 1932563
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari232010Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541858Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701582Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr141219Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182