Tiedän etten ole narsisti varsinaisesti ja tiedän että se aiheuttaa heiden ystävilleen kaikkea ikävää, joten tuomitsen toki ilmiön. Mutta toisaalta aina kun teen tai sanon jotain, oli se ihan mitä tahansa, minusta tuntuu, että se oli coolia ja kaikki muut ihailee minua ja olen mahtava, kiva, akateeminen ja muutenkin komea ja ihana ja tekisi mieli taputtaa itseäni olalle. Olen toisinaan hiljainen ja haaveileva, niin minua pidetään myös vaatimattomana. Tykkään myös katsella itseäni peilistä varsinkin alasti. Olen kyllä muillekin ihmisille mukava ja hyvä tyyppi. Kunpa kaikki olisivat yhtä ihania kuin minä. Tykkään myös olla huomion keskipisteenä. Lapsuudesta asti olen salaa haaveillut olevani jumala. Lähdenkin tästä kaverin kanssa baariin, että muutkin pääsevät nauttimaan mukavasta seurastani.
narsistiko?
hhmhmmh
3
178
Vastaukset
Ahaa...
- lottis<3
:D Ihan normaalilta kuulostava...individuaatioprosessi käynnissä :))
Avaruudelle kiitos, kaksoisveli! Tiesin että olet olemassa! Kaikkea hyvää Sinulle.! Annahan kuulua itsestäsi vast'edeskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591