Pakko tänne avautua kun ei muualle uskalla...Elikkäs olen 18v bi-jätkä.Tapasin pari kuukautta sitten yhden nettiportaalin kautta tämmöisen toisen bi-jäbän joka vaikutti tosi mukavalta ja rennolta tyypiltä. Aluksi hain kokeilumielessä vain kavereita,juttu kulki siihen suuntaan että päätin tavata kyseessä olevan tyypin,koska hän kuulosti mielenkiintoiselta (huom. siinä vaiheessa ei ollut vielä tarkoitus rakastua kehenkään). Noh sovimme tapaamisen yhteen paikkaan meren rannalla. Kaikki sujui loistavasti,molempia tottakai vähän ujostutti mutta hän oli totaalisesti aivan kipsissä. Aikamme siinä jutusteltuamme päätimme lähteä koteihimme ja lupasimme pitää yhteyttä.
Päästyäni kotiin hän pisti viestiä, kuinka oli kiva nähdä ja kuinka hänen päänsä oli mennyt aivan sekaisin minusta, vastasin tietenkin samallalailla takaisin,koska olin itsekkin aivan sekaisin hänestä. Sovimme heti seuraavaksi illaksi tapaamisen hänen luokseen. Se ilta oli tähän mennessä koko elämäni mahtavin! Istuimme sohvalla ja katsoimme leffoja,ilta päättyi niin että päädyimme sänkyyn asti, nukuimme vierekkäin eikä hän pystynyt pitämään näppejään erossa minusta koko yönä. Aamulla lähtiessäni sovimme jälleen näkevämme uudestaan. Muutaman kerran sovimme jo tapaamisen mutta ne menivät hänen kiireidensä takia mönkään. Olin aina hirveän pettynyt kun hän ei kerennytkään tapaamaan, tuntui kuin hän ei olisi halunnutkaan oikeasti tavata. Kun kolmen viikon jälkeen viimein näimme, kaikki sujui kuten edelliselläkin kerralla, tosin tällä kertaa en jäänyt yöksi. Taas on kolme viikkoa kulunut, hänestä ei ole muuta kuulunut, kuin se että hän toivotti hyvät joulut kun lähetin hänelle hyvän joulun toivotuksen. Tänään päätin ottaa härkää sarvista ja soittaa hänelle viestien lähettämisen sijaan, viestien lähettäminen kun oli turhaa, niihin ei saanut miltei koskaan vastausta.
Hän sanoi minulle että ei jaksa nyt ruveta säätää mitään,kuulosti olevan kiireinen, vaikka tiedän että hän on viikon lomalla ja ei todellakaan ole kiireinen ihminen (ellei sitten ole valehdellut minulle muista menemisistään). Mistä tiedän,ties vaikka hänellä on muitakin samanlaisia kuin minä, pitää vain hiukan hauskaa kustannuksellani, eikä kerkeä näiden muiden säätöjensä takia ikinä näkemään minua. Ehkä hän meni minusta "sekaisin" vain sen takia koska halusi seksiä kanssani. Kuka tietää vaikka hänellä olisi naisystävä. En vain ymmärrä miksi sanoa yhden tapaamiskerran jälkeen tuntemattomalle että pitää tästä jos ei tarkoita sitä. Koko tämän meidän jutun aikana minulla olikin kummallinen olo, jotenkin vaistosin että tästä ei tule mitään, mutta minkäs teet kun on aivan lääpällään toiseen ja toinen vielä antaa vastakaikua. No koko juttu olikin liian ihanaa ollakseen totta :'(
Sori jos oli epäselvästi kerrottu mutta pakko oli päästä jotenki purkautumaan.
Särkynyt sydän
2
245
Vastaukset
- homomies59
Juu, tollee saattaa käydä.
- 13+13
Todellakin juttunne alku kuulostaa siltä että aivan liian hyvää ja ihanaa ollakseen totta. Ikävä kyllä. Kai sellaistakin joskus tapahtuu ihan oikeastikin, mutta osaan kuvitella tuntemuksesi:(
Itsellänikin on sydän rikki vaikka mitään noin ihanaa alkua ei edes ole tapahtunut.
Jos hän on noin konkreettisesti ilmaissut ettei halua ole jatkoon niin kannattaa vaan koettaa antaa olla. Voi hyvinkin olla varattu tytölle tms. mutta mitä sitä spekuloimaan. Jos jotain hyvää niin se että hän sanoi sulle suoraan ettei ole haluja tavata enää. Jos hän olisi antanut jotain ympäripyöreitä lupauksia jatkosta ja selitellyt yms. niin tilanne jatkuisi ja jatkuisi ja rikkoisit sydämesi vielä pahemmin.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472