Paljon on vuodatettu katkeria kyyneliä, joten olisiko aika kerätä tähän ketjuun kertomuksia ja rohkaisevia tarinoita todeksi eletystä rakkaudesta...
Rakkaustarinoita
7
425
Vastaukset
- 121212
mä en osaa kirjottaa,mut luen kyl sujuvasti.
- Sinuhe´
"Aivan kohta saat koskea käsilläsi jäseniäni ja mielellään saat panna kätesi rinnalleni ja syliini, jos se rauhoittaa sinua, mutta ensin sinun on kuunneltava minua ja tiedettävä, että nainen on kissan kaltainen ja myös intohimo on kissan kaltainen. Sen käpälät ovat pehmeät, mutta niiden kätkössä piilevät raatelevat kynnet, jotka armahtamatta uppoavat sydämeen asti. Totisesti nainen on kissan kaltainen, sillä myös kissalle tuottaa suurta nautintoa, kun se kiusaa uhriaan ja tuottaa kynsillään kipua sille kyllästymättä koskaan tähän leikkiin".
Kirjasta Sinuhe, jossa Nefernefernefer kertoo Sinuhelle sadun tarinan, saavuttamattomasta ja petollisesta naisesta, ei tosin onnellinen rakkaustarina, ei edes rakkauta, kannattaa silti lukea, vaikka ääneen..- 3-4--
Paras lukemani kirja, palava lähes saavuttamaton rakkaus, jonka menettää ja jonka jälkeen kaikki on hiilloksella.....
- kuinka sattuikin
Viikonlopun ilta-sanomat tarjoilee tositarinoita teemaan liittyen.
- 215
Olipa kerran kaksi hyvin kilttiä ja sopivasti hullua kulkijaa, jotka eräänä päivänä katsoivat toisiaan silmiin ja tunnistivat niissä itsensä. Kumpikin toivoi salaa sydämessään, että tuosta toisesta voisi tulla osa heidän maailmaansa hetkeksi, lyhyeksi tai pitkäksi. He kävivät taloksi toistensa sydämiin ja saavuttivat tärkeimmän: luottamuksen ja uskon siihen, ettei toinen katoa.
Tarina ei ehkä ole täysin tosi, mutta hyvässä tarinassa saa kai olla hiukan liioittelua, toiveita ja haaveitakin..- Hullu prinsessa
Minä taisin seikkailla tässä tarinassa! Välillä se luottamus vaan horjuu, kun ei ihan tiedä missä mennään. Kohti uusia seikkailuja ehkä.
- Donna Quijote
Hullu prinsessa kirjoitti:
Minä taisin seikkailla tässä tarinassa! Välillä se luottamus vaan horjuu, kun ei ihan tiedä missä mennään. Kohti uusia seikkailuja ehkä.
Seikkailisitko minun kanssani? Kohtaisimme maailman rinta rinnan, voittaisimme kaikki taistelumme ja ratsastaisimme väsyneinä mutta onnellisina auringonlaskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721902Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1451172
- 59678
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako187544- 51510
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337452