Pitääkö hakemus uusia vai tuleeko korotus tukiin automaattisesti?En ole saanut KELAlta kirjettä enkä täten edes tiedä nouseeko minun tukeni.Ainoastaan nettisivuja lukiessa tietoja löytyy mutta missään ei mainita tuleeko se korotus työttömuusetuuteen jokaiselle työttömyysetuutta nostavalle automaattisesti vai pitäisikö nyt hakemuskin tehdä uudestaan?
Työttömyysrahojen korotus
5
189
Vastaukset
- Automaattisesti
Korotus tulee kaikille vuoden alussa automaattisesti. Itse saan hyödyn vasta kk kuluttua kun meni jakso poikki vasta eilen.
- dhfvduhfvduhn
KIITOS!
Nyt luin KELAn sivut uudestaan ja sanotaanhan siellä tuo automaattisuus.Ihmettelin vain ettei asiasta mainita omissa tiedoissa halaistua sanaa esim.summaa.Olisin tahtonut laskea kuinka paljon se nyt sitten nousee euroissa.Oma kausi katkeaa sopivasti! 03.01 pääsen jättämään uuden ilmoituksen. - dddddddddddddddddddd
se nousee sen mukaan, miltä ajalta se työttömyysajan ilmoitus annetaan.
Eli kun itse seuraavan kerran annan ajan väliltä 17.12.2011 - 13.1.2012
tullee seuraavaan rahaan kymmenen päivää vanhan mukaan ja kymmenen päivää tämän uuden mukaan.
eli jos annat ilmoituksen annat 3.1. siinä on ilmeisesti vain päivä tai kaksi vuoden 2012 puolella. eli nämä korotukset eivät siinä vielä kummosemmin näy. - ihmettelijä.
Miten ihmeessä sä saat rahaa ni et saat olla rauhassa työkkäriltä?
- Lilli pieni
Kyllähän työkkäriltä saa olla rauhassa jos itse haluaa. Heittäydyt vaan täysin passiiviseksi ja se on siinä. Mä tein päinvastoin. Kävin keskusteluissa useammankin kerran ja täysin oma-aloitteisesti. Luotiin raameja siitä mihinkä tälläinen viiskymppinen lopulta lähtisi. Ja hyvä niin. Kohta alkaa skole todella hyvin työllistävään ammattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472